Niemand kan Morphgod in halenquote:Op maandag 13 januari 2014 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt.
En haha Fera gaat met Erwin, de meest onzichtbare mod ooit na Morpheus. (ValHalen is een goede derde)
Niet meer nee. Na een jaar kwamen ze erachter dat Erwin aka Guitarist ook nog een functie bleek te hebbenquote:
ik reken mezelf credits toe dat ik wel een beetje geholpen heb.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben even autistisch en volg hem niet meer, waar voor?
Ik kan niet liegen, het gaat eigenlijk best goed met me op het moment.
Morpheus deed veel achter de schermen, beetje jammere vergelijking.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt.
En haha Fera gaat met Erwin, de meest onzichtbare mod ooit na Morpheus. (ValHalen is een goede derde)
Morph deed alles.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Morpheus deed veel achter de schermen, beetje jammere vergelijking.
Ik dacht juist dat best veel mensen mij leuk vinden, denk ik nu ook wel, maar gewoon nooit leuk genoeg. Er is altijd wel iemand leuker.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, toen ging 't ook over dat niemand jou leuk vond ofzo en dat jij niet verliefd kon worden en je had bizarre eisen voor een man. Echt bizar.
hoe is dat dan?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is toch wel een ervaring: het doen met een mod van het FOk! forum
Ik ook. Hoe lossen we dat op?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik voel een niet op te lossen spanning tussen ons.
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Morpheus deed veel achter de schermen, beetje jammere vergelijking.
Zouden ze ook fipo roepen als ze voor de eerste keer klaarkomen?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is toch wel een ervaring: het doen met een mod van het FOk! forum
ValHallen was wel een goede mod.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt.
Mods moeten dat juist voorkomen dus dat zou dan op pikstraf komen te staan.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zouden ze ook fipo roepen als ze voor de eerste keer klaarkomen?
Het is ook kut om constant zo over jezelf te denken. Geloof me, ik weet hoe jij je voelt. Ik ben al mijn hele leven af en aan onzeker. Het is wel minder geworden, maar het komt bij vlagen soms keihard terug. Maar toch moet je proberen je zelf na zo'n domper weer op te pakken.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:07 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Sinds het vreemdgaan besef ik mij dat ik gewoon nooit echt leuk genoeg ben. echt, ik vind het kut.
Ja, dat zei je toen ook alquote:Op maandag 13 januari 2014 23:09 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat best veel mensen mij leuk vinden, denk ik nu ook wel, maar gewoon nooit leuk genoeg. Er is altijd wel iemand leuker.
Niets dan lobi. Ook voor loef. En die blonde. En dat andere hopeloze kindquote:Op maandag 13 januari 2014 23:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
ik reken mezelf credits toe dat ik wel een beetje geholpen heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |