Paxcon staat voor je klaar.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:52 schreef Laura.b het volgende:
Naja.
Ik zit in een echte dip, mensen. Mijn zelfvertrouwen is gewoon weg. Ik ben dikkig, mijn ex ging vreemd en ik ben nooit leuk genoeg (voor niemand niet). Troost mij.
Neem een donutquote:Op maandag 13 januari 2014 22:52 schreef Laura.b het volgende:
Naja.
Ik zit in een echte dip, mensen. Mijn zelfvertrouwen is gewoon weg. Ik ben dikkig, mijn ex ging vreemd en ik ben nooit leuk genoeg (voor niemand niet). Troost mij.
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:52 schreef Laura.b het volgende:
Naja.
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent mijn type niet als je daar op doelt![]()
Jij, maar ik heb geen eierstokken en wat daar allemaal wel niet bij hoortquote:
als je er nog zo uitziet als vorige zomer (?) ben je echt niet dikkigquote:Op maandag 13 januari 2014 22:52 schreef Laura.b het volgende:
Naja.
Ik bedoelde dat ik daar bij jou soms ook op wacht. Van mezelf weet ik het welquote:Op maandag 13 januari 2014 22:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Jij, maar ik heb geen eierstokken en wat daar allemaal wel niet bij hoort
Mja, maak het zelf niet dus ben afhankelijk van anderen wat dat betreftquote:
Hier is een apart subfurum voor.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:52 schreef Laura.b het volgende:
Naja.
Ohquote:Op maandag 13 januari 2014 22:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik daar bij jou soms ook op wacht. Van mezelf weet ik het wel.
Speltip 1: vermijd FOK!, serieus ga weg. Voor je eigen bestwil.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:52 schreef Laura.b het volgende:
Naja.
Gewoon even brullend door het bos rennen en je als een echte Barbaar gedragen. Niet alleen zal het krijsen opluchten maar je doet direct wat aan het overgewicht.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:52 schreef Laura.b het volgende:
Naja.
O.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben echt geen 0 procent
Als je een praatpaal nodig hebt, een PM naar mij tikken staat vrijquote:Op maandag 13 januari 2014 22:52 schreef Laura.b het volgende:
Naja.
Minpuntje is wel de calorietjes.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon even brullend door het bos rennen en je als een echte Barbaar gedragen. Niet alleen zal het krijsen opluchten maar je doet direct wat aan het overgewicht.
Een fles sterke drank als voorwerk helpt vaak wel.
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:52 schreef Laura.b het volgende:
Naja.
hoezoquote:Op maandag 13 januari 2014 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Speltip 1: vermijd FOK!, serieus ga weg. Voor je eigen bestwil.
Noem je je lul nu een praatpaalquote:Op maandag 13 januari 2014 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je een praatpaal nodig hebt, een PM naar mij tikken staat vrij
Waarom ben jij eigenlijk weer hier?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Speltip 1: vermijd FOK!, serieus ga weg. Voor je eigen bestwil.
Ze heeft liever een paar moorkoppenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
weer een zaak opgelost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |