Mijn lul heeft weinig aan een PMquote:
Tuurlijk niet. Sla jij maar eens een fles achterover en begin dan te rennen. Je kotst meer uit dan je die dag binnen hebt gekregen.quote:
Paxcon is er niet. Die is ergens in een klein, onbekend dorpje.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hangt er van af of Pax in de kamer is
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:55 schreef Etsu het volgende:
Ik wil jullie mededelen dat Crack een lief meisje is.
ohyessquote:Op maandag 13 januari 2014 22:55 schreef Etsu het volgende:
Ik koop nooit sterke drank zonder naar het wijze advies van Adames en Saind te luisteren.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon even brullend door het bos rennen en je als een echte Barbaar gedragen. Niet alleen zal het krijsen opluchten maar je doet direct wat aan het overgewicht.
Een fles sterke drank als voorwerk helpt vaak wel.
God houdt van je.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:52 schreef Laura.b het volgende:
Naja.
Ik zit in een echte dip, mensen. Mijn zelfvertrouwen is gewoon weg. Ik ben dikkig, mijn ex ging vreemd en ik ben nooit leuk genoeg (voor niemand niet). Troost mij.
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Sla jij maar eens een fles achterover en begin dan te rennen. Je kotst meer uit dan je die dag binnen hebt gekregen.
#Protip
Het was wel oke, ik vond mijn medereizigers een stuk vervelender dan de reis zelf.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:56 schreef Crack_ het volgende:
Heloef, hoe was de bus naar Sziget eigenlijk?
Vertel me eens meer.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:55 schreef Etsu het volgende:
Gadverdamme nee, heb je ooit gezien hoe zo'n ding eruit ziet!?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Crack. Mis jij het hebben van een adamsappel nou nooit?
Ghehehehehequote:Op maandag 13 januari 2014 22:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was wel oke, ik vond mijn medereizigers een stuk vervelender dan de reis zelf.
Vrouwen hebben ook een adamsappel, alleen minder zichtbaar.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Crack. Mis jij het hebben van een adamsappel nou nooit?
Oh. Ik zal mijn best doen om mijn adamsappel in te houden in dat geval.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gadverdamme nee, heb je ooit gezien hoe zo'n ding eruit ziet!?
Ik ben al professioneel op FOK! bezig.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Een carrière als cabaretier ligt nog altijd in het verschiet mocht de geschiedenis het niet worden.
Verveling, de oorzaak van al het kwaad.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk weer hier?
Je was net zo goed bezig
sherlock al afgekeken?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Verveling, de oorzaak van al het kwaad.
hahahaquote:Op maandag 13 januari 2014 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Ik zal mijn best doen om mijn adamsappel in te houden in dat geval.
[..]
Ik ben al professioneel op FOK! bezig.
Waarom bangquote:Op maandag 13 januari 2014 22:59 schreef Etsu het volgende:
hoezo post tally hier
moet ik nu bang zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |