Was zij het waar je het over had met die adamsappel en flubberkutquote:Op maandag 13 januari 2014 22:55 schreef Etsu het volgende:
Ik wil jullie mededelen dat Crack een lief meisje is.
quote:
Ik weet niet of ik dit mag bevestigen, maar ik doe het toch. Ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was zij het waar je het over had met die adamsappel en flubberkut
Ja, gisteren was de season finale.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Vertel maar dan gewoon.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rawrrrrr. Ik weet veel meer dan jij ooit zal weten.
Straks voelt een vagina helemaal niet flubberig en heb alleen ik dat. Mooi lullig dan.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit mag bevestigen, maar ik doe het toch. Ja.
Nee. Edit van een mod om je ban kenbaar te maken. Mij afkraken wordt niet gewaardeerd op FOK!quote:Op maandag 13 januari 2014 22:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha.
En stuurde ik dat poppetje, wtf?
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, gisteren was de season finale.ssssstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6 april wel weer Game of Thrones
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik ken nog een leuk KPD-topic waar blauw centraal staat.quote:
Ik zie het wel voor me over tien jaar: Littlerabbit, de nieuwe Pieter-Jan Derksquote:Op maandag 13 januari 2014 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Ik zal mijn best doen om mijn adamsappel in te houden in dat geval.
[..]
Ik ben al professioneel op FOK! bezig.
Ik wil een linkje in mijn DM, even een emmertje halenquote:Op maandag 13 januari 2014 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken nog een leuk KPD-topic waar blauw centraal staat.
Tjacka weet.
Heb je ook flubbertieten?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Straks voelt een vagina helemaal niet flubberig en heb alleen ik dat. Mooi lullig dan.
Even aan je exen vragen en hier posten.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Straks voelt een vagina helemaal niet flubberig en heb alleen ik dat. Mooi lullig dan.
Nou, dan spijt het mij alvast.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moriarty komt terug!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken nog een leuk KPD-topic waar blauw centraal staat.
Tjacka weet.
Maar ik moet mijn afwegingen weloverwogen maken.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou. Gewoon. Ze is lief. Accepteer dat gewoon, jemig christus.
Hij is denk ik al verwijderdquote:Op maandag 13 januari 2014 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil een linkje in mijn DM, even een emmertje halen
wat lees ikquote:Op maandag 13 januari 2014 23:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |