prachtig alarm had die man.quote:
Ze zetten graag slotjes, kinky luiquote:Op maandag 13 januari 2014 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zouden ze ook fipo roepen als ze voor de eerste keer klaarkomen?
Erwin?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet meer nee. Na een jaar kwamen ze erachter dat Erwin aka Guitarist ook nog een functie bleek te hebben
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zouden ze ook fipo roepen als ze voor de eerste keer klaarkomen?
Hij zit nog in de ontkenningsfase. Of zou hij bang zijn voor zijn eigen positie?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet niet, René weigert mij
Hij vreest dat de maatschappij hem als pedo ziet gezien ons leeftijdsverschil, maar gelukkig ben ik al 21.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij zit nog in de ontkenningsfase. Of zou hij bang zijn voor zijn eigen positie?
Ja, inderdaad lekkerderquote:Op maandag 13 januari 2014 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Matig.
Neem Magners of iets ander lekkers.
Ken ze geen van beiden.quote:
Precies, een afwezige mod is een goede.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Erwin, Ewoud, Edwin. Kort samengevat een geweldig mod.
Maar ik heb niets met hem. Ik denk dat je verkeerd zit.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Erwin, Ewoud, Edwin. Kort samengevat een geweldig mod.
Ja, ik denk wel dat je bang moet zijn. Soms maakt ze misbruik van haar mogelijkhedenquote:Op maandag 13 januari 2014 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mij vertellen of ik bang moet zijn voor Tally. Mijn hart bonkt.
zijn naamgeving aan de vissen geeft toch eigenlijk wel aan dat hij jou ook niet compleet los kan latenquote:Op maandag 13 januari 2014 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij vreest dat de maatschappij hem als pedo ziet gezien ons leeftijdsverschil, maar gelukkig ben ik al 21.
Dirk. Zulks een stumperquote:Op maandag 13 januari 2014 23:12 schreef Elan het volgende:
Dirkh was de beste mod ooit denk niet dat daar nog twijfels over bestaan binnen FOK!
grof gebekste mod van fok, veruitquote:Op maandag 13 januari 2014 23:12 schreef Elan het volgende:
Dirkh was de beste mod ooit denk niet dat daar nog twijfels over bestaan binnen FOK!
maken wij wel uitquote:Op maandag 13 januari 2014 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik heb niets met hem. Ik denk dat je verkeerd zit.
Beetje vreemde vogel jaquote:Op maandag 13 januari 2014 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dirk. Zulks een stumper
Een beetje kicken op kleine meisjes laten huilen.
Hopeloos? Een guru, ik zeg het je!quote:Op maandag 13 januari 2014 23:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niets dan lobi. Ook voor loef. En die blonde. En dat andere hopeloze kind
En hannah
Is dit zo? Waar baseer je dit op?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik denk wel dat je bang moet zijn. Soms maakt ze misbruik van haar mogelijkheden
Kun je eenvoudig testen.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik heb niets met hem. Ik denk dat je verkeerd zit.
Verzin dan een leukere naam.quote:
Wilde orgie wanneer GGMM zijn schwanz in het aquarium hangt.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:12 schreef Adames het volgende:
[..]
zijn naamgeving aan de vissen geeft toch eigenlijk wel aan dat hij jou ook niet compleet los kan laten
Wandelende apotheekquote:Op maandag 13 januari 2014 23:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hopeloos? Een guru, ik zeg het je!
[ afbeelding ]
Ik snap er echt niets meer van.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je eenvoudig testen.
Roep 1x luidkeels "kanker" .
Als hij dan aankomt stormen hebben jullie het over dezelfde.
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hopeloos? Een guru, ik zeg het je!
[ afbeelding ]
Wie ben jij uberhaupt?quote:
Toen was ik niet zo actiefquote:Op maandag 13 januari 2014 23:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Happel was ook wel oké als modje toch?
Who's asking?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |