Dat jij voor eeuwig wegblijft op FOK! wil ik ook zo graag.quote:
Blijven hopen. Als ik ga, ga jij mee. Als twee handen op een buik. Liefde.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat jij voor eeuwig wegblijft op FOK! wil ik ook zo graag.
Op zoek naar een vallende ster of God.
Zeg dat tegen je buurvrouw.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Blijven hopen. Als ik ga, ga jij mee. Als twee handen op een buik. Liefde.
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Google op 'Amarant Tilburg'.
Zelfde figuren...
Daar waar jij graag komt.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Een aidshoekje van FOK! .
Tevens vijanden van VBL.
Ik kom nooit meer in GC, verdomme.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:33 schreef Elan het volgende:
Etsu en Stijn zijn vijanden vechten elkaar daar de tent altijd uit.
Nu komt Etsu dus ook al in Stijn zijn territorium.
Er is geen territorium. Stijn denkt maar wat hij wil.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:33 schreef Elan het volgende:
Etsu en Stijn zijn vijanden vechten elkaar daar de tent altijd uit.
Nu komt Etsu dus ook al in Stijn zijn territorium.
Eindelijkquote:Op maandag 13 januari 2014 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kom nooit meer in GC, verdomme.
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Google op 'Amarant Tilburg'.
Zelfde figuren...
ok kanker nou maar weer op gr grquote:Op maandag 13 januari 2014 18:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er is geen territorium. Stijn denkt maar wat hij wil.
Jij loopt te stoken en ik moet even navraag doen, en blijkt dus dat je hier ook niet echt wordt gewaardeerd.
huhquote:Op maandag 13 januari 2014 18:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor Inso en Jimbo ja.
Omdat jij die hier heb weggepest.
so longquote:Op maandag 13 januari 2014 18:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
ben al terug
duurde iets van 5 minuten
Ik doe niet aan beloftes. Gewoon wegblijven.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je belooft nooit meer over mij te praten.
Dan kan ik niet beloven dat ik wegblijf, sorry.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan beloftes. Gewoon wegblijven.
Als ik ja zeg ga je dan weg?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:36 schreef xcachet het volgende:
DP ook al in GC.
Kom je nu uit de kast DP?
Och jeetje, wat gaat er nu komen?!quote:Op maandag 13 januari 2014 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds Etsu er post wel. Hitzlsperger is inmiddels al uit de kast gekomen door zijn toedoen.
Netjes van je.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:37 schreef DonRaja het volgende:
Zie topic-pointer. Voor de rest interesseren jullie me niet.
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:37 schreef DonRaja het volgende:
Zie topic-pointer. Voor de rest interesseren jullie me niet.
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:36 schreef Doublepain het volgende:
Don kan je tt veranderen naar DP of 422 is gay ofzo, ik word een beetje misselijk van die GCers.
Rot nou eens op joh, ongesteld figuur.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik neem cachet mee als jij Stijn koest houdt.
Je snapt dat zulke reacties alleen maar uitdaagt om te blijven he?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot nou eens op joh, ongesteld figuur.
bitch please ga van iemand zijn sterretje een rondje maken of zo maar laat Stijn met rust.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je snapt dat zulke reacties alleen maar uitdaagt om te blijven he?
Zegt helemaal niets, maar gezien het aantal goede donkere spelers, is het opvallend dat er zo weinig donkere hoofdtrainers zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zegt me weinig, niet veel maar geen idee hoeveel er trainer geworden zijn.
Geen behoefte aan, naar figuren zoals jij ga ik al helemaal niet luisteren.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je snapt dat zulke reacties alleen maar uitdaagt om te blijven he?
Zeg maar 'sorry', dan ga ik weer.
Brunoquote:Op maandag 13 januari 2014 18:38 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Opdonderen en opgedonderd blijven godverdomme
Hoi, jou ken ik niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:38 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Stijns sterretje rond makenquote:Op maandag 13 januari 2014 18:38 schreef Elan het volgende:
[..]
bitch please ga van iemand zijn sterretje een rondje maken of zo maar laat Stijn met rust.
Oki.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen behoefte aan, naar figuren zoals jij ga ik al helemaal niet luisteren.
hmmmquote:Op maandag 13 januari 2014 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kortere voetbalbroekjes denk ik.
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:38 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Stijn is 15 he, pedoquote:Op maandag 13 januari 2014 18:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stijns sterretje rond maken
Jij bent de dader hier, Elan. Je hebt leugens lopen verspreiden en lopen stoken in GRTD, en nu kom je hier schijnheilig uithangen.
Ik ben nog aan het werken, maar Ruud is sowieso altijd een baas. Ook als hij het even niet is.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik wou jou quoten sorry
kijk Eurosport het is echt erg
Stijltangen en krultangen zullen ook geaccepteerd worden in de kleedkamer. Kan ik eindelijk een keer meedoen aan het Feyenoordtoernooi met RonDanjaquote:
Won de gouden bal in zijn PSV periode.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het werken, maar Ruud is sowieso altijd een baas. Ook als hij het even niet is.
OOOW POW POWPOWquote:Op maandag 13 januari 2014 18:40 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Pech, ik ga weer.
En opfucken hè xkakut
Verrassend interessant. Dit zal ik noteren in mijn logboek.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijltangen en krultangen zullen ook geaccepteerd worden in de kleedkamer. Kan ik eindelijk een keer meedoen aan het Feyenoordtoernooi met RonDanja
Ik zou het gezellig vinden als VBL'ers in GRTD komen.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:41 schreef DonRaja het volgende:
Ok leuk geweest, nu weer opzouten. Als het andersom is krijgen we ook commentaar. Dus veel plezier in GRTD
Geen probleem. Ik help mensen graag verder.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Verrassend interessant. Dit zal ik noteren in mijn logboek.
Vooral toen hij trainer was van Feyenoord.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het werken, maar Ruud is sowieso altijd een baas. Ook als hij het even niet is.
Ik zie liever Stijn hier en ik in GRTD, dus ik ga maar het goede voorbeeld volgen en jou achterlaten.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zou het gezellig vinden als VBL'ers in GRTD komen.
Wat is een penalty?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik help mensen graag verder.
Dacht even dat ik daar zatquote:Op maandag 13 januari 2014 18:41 schreef DonRaja het volgende:
Ok leuk geweest, nu weer opzouten. Als het andersom is krijgen we ook commentaar. Dus veel plezier in GRTD
Heeft hem toch meer dan eens gewonnen?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Won de gouden bal in zijn PSV periode.
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zie liever Stijn hier en ik in GRTD, dus ik ga maar het goede voorbeeld volgen en jou achterlaten.![]()
Stijn
Yepquote:Op maandag 13 januari 2014 18:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heeft hem toch meer dan eens gewonnen?
Ik geef het eerlijk toe. Ik heb een traantje gelaten toen hij wegging.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vooral toen hij trainer was van Feyenoord.
Ruud.
1x wel bij Milan voetballer van het jaar geworden.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heeft hem toch meer dan eens gewonnen?
Een overtreding binnen het 16 meter gebied van de keeper. (Het vak waar de keeper de bal met zijn handen mag aanraken). Met als straf tot gevolg dat een speler van de tegenpartij mag aanleggen vanaf 11 meter voor vrij doel met enkel de keeper in het strafschopgebied. Om deze 11 meter markering aan te geven is er een stip aanwezig in dit eerder genoemde strafschopgebied.quote:
zot je nu te trollen don?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik geef het eerlijk toe. Ik heb een traantje gelaten toen hij wegging.
Wat de fuck is dat voor haute cuisine frietje met frikandel speciaal?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:44 schreef Dven het volgende:
Liet een chick een plaatje zien van een typisch Nederlandse snack.
[ afbeelding ]
Zei ze dat de kaas mist.
Afgekeurd.
Haha erg hequote:Op maandag 13 januari 2014 18:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat de fuck is dat voor haute cuisine frietje met frikandel speciaal?
Hoe werkt een stoomlocomotief?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een overtreding binnen het 16 meter gebied van de keeper. (Het vak waar de keeper de bal met zijn handen mag aanraken). Met als straf tot gevolg dat een speler van de tegenpartij mag aanleggen vanaf 11 meter voor vrij doel met enkel de keeper in het strafschopgebied. Om deze 11 meter markering aan te geven is er een stip aanwezig in dit eerder genoemde strafschopgebied.
Ik ook, klootzak.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Haha erg heGevonden op de engelse wiki van de frikandel
Moet zeggen dat ik er toch verdomde trek in een frietje met frikandel speciaal van heb gekregen
wat is dit voor troep dan?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:44 schreef Dven het volgende:
Liet een chick een plaatje zien van een typisch Nederlandse snack.
[ afbeelding ]
Zei ze dat de kaas mist.
Afgekeurd.
Enkel als de veroorzaker van de strafschop heel boos wordt zal je dit in de praktijk zien. Het gaat hier dan ook om een spreekwoordelijke stoomlocomotief doelende op de woede af te lezen aan het gelaat van de speler in kwestie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkeerde functie op het verkeerde moment. Blijft mijn held. Kan er ook niks aan doen...quote:Op maandag 13 januari 2014 18:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik snap het niet
hij kon er niks van
Ik ben bereid om dan een trio te doen.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh, dus als Kate Upton langskomt nu dan wijs je haar gewoon af?
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:48 schreef Saind het volgende:
haha weten jullie wie er naast elkaar zitten op het voetbalgalaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:48 schreef Saind het volgende:
haha weten jullie wie er naast elkaar zitten op het voetbalgalaFisscher ertussenin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is buiten het voetbal ook zichtbaar blijkbaar.
En een fiets?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel als de veroorzaker van de strafschop heel boos wordt zal je dit in de praktijk zien. Het gaat hier dan ook om een spreekwoordelijke stoomlocomotief doelende op de woede af te lezen aan het gelaat van de speler in kwestie.
Voeg dan info toe.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jammer dat je al tevreden bent met een onvolledig antwoord.
Ja, met je linker - en rechterhand...quote:Op maandag 13 januari 2014 18:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben bereid om dan een trio te doen.
Hophop meer regel dan uitzondering die inferno. Pas op he.quote:
nh rembrandsplein 35 eu pp met ontbijtquote:Op maandag 13 januari 2014 18:51 schreef Dven het volgende:
Wie weet er nog een leuk hotel in Amsterdam waar je met een chick kan verblijven?
Hotel of B&B?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:51 schreef Dven het volgende:
Wie weet er nog een leuk hotel in Amsterdam waar je met een chick kan verblijven?
Christian Youth hostel op de wallen. Toplocatie en erg goede faciliteiten.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:51 schreef Dven het volgende:
Keertje bij het NH te Maastricht geslapen. Vond er weinig aan moet ik zeggen. Beetje saai.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nh rembrandsplein 35 eu pp met ontbijt
Gewoon Hilton toch rijke tataquote:Op maandag 13 januari 2014 18:51 schreef Dven het volgende:
Maakt niet uit, als het maar top is.quote:
Okura, Marriott, Amrath, L' Europe...quote:Op maandag 13 januari 2014 18:51 schreef Dven het volgende:
Klinkt me te gelovig.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Christian Youth hostel op de wallen. Toplocatie en erg goede faciliteiten.
Maximaal 150 per nachtquote:Op maandag 13 januari 2014 18:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Okura, Marriott, Amrath, L' Europe...
Boeiend.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:52 schreef Elan het volgende:
Tjacka heeft GRTD dichtgegooid. Hij komt weer hier posten
Anne Frankhuis al geprobeerd? Hebben meestal nog wel ergens een kamertje verborgen...quote:
Nou nee, dat stadium zijn we allang voorbijquote:
Kan hij ook gelijk uit de kast kome hahaha xDquote:Op maandag 13 januari 2014 18:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Anne Frankhuis al geprobeerd? Hebben meestal nog wel ergens een kamertje verborgen...
Don, als je iets weet is het dat ik niet masturbeer met mijn handen...quote:Op maandag 13 januari 2014 18:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, met je linker - en rechterhand...
Ik zat even op hotels.com. Toch allemaal wat duurder dan verwachtquote:Op maandag 13 januari 2014 18:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Anne Frankhuis al geprobeerd? Hebben meestal nog wel ergens een kamertje verborgen...
Moet je ook doen via weekendcompany ofzo, die hebben debiel lage prijzen vaak.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zat even op hotels.com. Toch allemaal wat duurder dan verwachtBudget gaat dus omhoog.
Ik zal eens even kijken. Jammer dat de Bazar enkel een hotel heeft bij de vestiging in Rotterdam. Dat vind ik namelijk erg tof!quote:
quote:
quote:Afwikkeling van het faillissement van WeekendCompany B.V.
In de afgelopen maanden zijn wij druk doende geweest om alle crediteuren te informeren over het faillissement van WeekendCompany B.V.
Is lekker eten ook he.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zal eens even kijken. Jammer dat de Bazar enkel een hotel heeft bij de vestiging in Rotterdam. Dat vind ik namelijk erg tof!
Ken de Warung Mini niet?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is lekker eten ook he.![]()
Al zit het erg dichtbij Warung Mini op de Witte de With, en als ik moet kiezen ga ik naar Mini.
Je moet je bek houden.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iets in je familie, vraag je ouders maar na
meervoud gebruikenquote:Op maandag 13 januari 2014 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb een vreselijke hekel aan chicks die je aan het lijntje willen houden
Ik zei toch dat je er geen geld meer aan uit moest gevenquote:Op maandag 13 januari 2014 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb een vreselijke hekel aan chicks die je aan het lijntje willen houden
Daar heb ik geen spijt van hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je er geen geld meer aan uit moest geven
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:13 schreef Elan het volgende:
Ben nog steeds aan het wachten op je geile gifje JR.
uh oktwitter:MileyCyrus twitterde op zondag 12-01-2014 om 21:31:39I can't even take my dog for a walk on a Sunday. Paps suck a fat 🍆. Yes. Suck a fat Eggplant. reageer retweet
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:24 schreef hafcfan het volgende:
Wiskunde opgehaaldKameraad maakte hem voor me en schreef mijn naam er boven. Was een herkansing, dus ik schreef zijn naam op. Hoogste cijfer telde en hij stond toch vol.
![]()
Dit snap ik niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:24 schreef hafcfan het volgende:
Hoogste cijfer telde en hij stond toch vol.
Hij had een 7,2 dus nu verneukte ik de toets onder zijn naam, maar dat maakt dus toch niks uit, want die 7,2 telt.quote:
Geen idee, ik zie het nu pas, nu je het zegt.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:26 schreef Elan het volgende:
Karina waarom is Tjacka ontslagen als mod
Ah op die manier.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij had een 7,2 dus nu verneukte ik de toets onder zijn naam, maar dat maakt dus toch niks uit, want die 7,2 telt.
Je docent is een baviaan?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:24 schreef hafcfan het volgende:
Wiskunde opgehaaldKameraad maakte hem voor me en schreef mijn naam er boven. Was een herkansing, dus ik schreef zijn naam op. Hoogste cijfer telde en hij stond toch vol.
![]()
twitter:KoenGreven twitterde op maandag 13-01-2014 om 20:26:30Van Gaal stemde voor Gouden Bal op Ribery, Muller en Robben. Tja. reageer retweet
Logisch wel die heeft hij zelf ontdekt, gescout en opgeleid.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:KoenGreven twitterde op maandag 13-01-2014 om 20:26:30Van Gaal stemde voor Gouden Bal op Ribery, Muller en Robben. Tja. reageer retweet
Hij staat toch gewoon nog bij GCquote:Op maandag 13 januari 2014 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee, ik zie het nu pas, nu je het zegt.
Was een troll van de mods/crew helaas.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij staat toch gewoon nog bij GC![]()
Of kijk ik scheel ofzo
ik geloofde het welquote:Op maandag 13 januari 2014 20:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Was een troll van de mods/crew helaas.
...quote:Op maandag 13 januari 2014 20:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Yeah right.
Alsof zoiets niet even in overleg gaat met jou.
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:47 schreef Doublepain het volgende:
Kan het GC geneuzel ergens anders?? Ik probeer te genieten van mijn rust.
Ik heb wel een donkerbruin vermoeden hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:26 schreef Elan het volgende:
Karina waarom is Tjacka ontslagen als mod
Was blijkbaar weer een lolletje, arme Tjacka.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij staat toch gewoon nog bij GC![]()
Of kijk ik scheel ofzo
Gewoon even Radar kijken DP, heel interessant over gevitaliseerd waterquote:Op maandag 13 januari 2014 20:47 schreef Doublepain het volgende:
Kan het GC geneuzel ergens anders?? Ik probeer te genieten van mijn rust.
Jij hebt je lolbroek toch niet aangetrokken hé door dat te doenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Was blijkbaar weer een lolletje, arme Tjacka.
Nee joh dat kan ik niet eensquote:Op maandag 13 januari 2014 20:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jij hebt je lolbroek toch niet aangetrokken hé door dat te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |