Kibbelingquote:Op maandag 13 januari 2014 18:23 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga even iets te snacken halen, iemand anders nog iets?
Net gegeten maar een ijsje gaat er nog wel in tx.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:23 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga even iets te snacken halen, iemand anders nog iets?
Zonder pics niet fapwaardig.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:27 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ga zo een salade niçoise tjappen.
Het is 18:30 en vandaag heb ik nog geen koffie op, prestatie.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet zo'n triple ding op. Ik ben erg trots op mezelf.
Oeh, dat is beter dan mijn prestatie inderdaad.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is 18:30 en vandaag heb ik nog geen koffie op, prestatie.
Wat houd je tegen??quote:Op maandag 13 januari 2014 18:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb zin om Scarlett Johansson te neuken.
Mars is trouwens best goed voor, krijg je veel energie van.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oeh, dat is beter dan mijn prestatie inderdaad.
De buit: een mini-mars en een mini-lion.
Wil je weggaan?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:28 schreef Etsu het volgende:
Ik heb gehoord van Elan dat jullie over mij zaten te praten, echter kan ik niets vinden via Sherlock. Iemand die mij wilt bijpraten?
Ik heb alles gemist, maar als het negatief is, is het 100% terecht.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:28 schreef Etsu het volgende:
Ik heb gehoord van Elan dat jullie over mij zaten te praten, echter kan ik niets vinden via Sherlock. Iemand die mij wilt bijpraten?
Oh, dus als Kate Upton langskomt nu dan wijs je haar gewoon af?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb zin om Scarlett Johansson te neuken.
Elan is mongool. Jij ook, ook al ken ik je niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:28 schreef Etsu het volgende:
Eerst antwoord op mijn vraag.quote:
Had je gewild, Stijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb alles gemist, maar als het negatief is, is het 100% terecht.
Als ik in GRTD post, wordt hij agressief en gaat hij homosensueel doen.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Elan is mongool. Jij ook, ook al ken ik je niet.
Eet smakelijk zometeen.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je moeder ook niet.
Maar als jij wil fappen op een salade, go your gang.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:28 schreef Etsu het volgende:
Dankjewel.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Elan is mongool. Jij ook, ook al ken ik je niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |