Gewoon Hilton toch rijke tataquote:Op maandag 13 januari 2014 18:51 schreef Dven het volgende:
Wie weet er nog een leuk hotel in Amsterdam waar je met een chick kan verblijven?
Maakt niet uit, als het maar top is.quote:
Okura, Marriott, Amrath, L' Europe...quote:Op maandag 13 januari 2014 18:51 schreef Dven het volgende:
Wie weet er nog een leuk hotel in Amsterdam waar je met een chick kan verblijven?
Klinkt me te gelovig.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Christian Youth hostel op de wallen. Toplocatie en erg goede faciliteiten.
Maximaal 150 per nachtquote:Op maandag 13 januari 2014 18:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Okura, Marriott, Amrath, L' Europe...
Boeiend.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:52 schreef Elan het volgende:
Tjacka heeft GRTD dichtgegooid. Hij komt weer hier posten
Anne Frankhuis al geprobeerd? Hebben meestal nog wel ergens een kamertje verborgen...quote:
Nou nee, dat stadium zijn we allang voorbijquote:
Kan hij ook gelijk uit de kast kome hahaha xDquote:Op maandag 13 januari 2014 18:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Anne Frankhuis al geprobeerd? Hebben meestal nog wel ergens een kamertje verborgen...
Don, als je iets weet is het dat ik niet masturbeer met mijn handen...quote:Op maandag 13 januari 2014 18:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, met je linker - en rechterhand...
Ik zat even op hotels.com. Toch allemaal wat duurder dan verwachtquote:Op maandag 13 januari 2014 18:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Anne Frankhuis al geprobeerd? Hebben meestal nog wel ergens een kamertje verborgen...
Moet je ook doen via weekendcompany ofzo, die hebben debiel lage prijzen vaak.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zat even op hotels.com. Toch allemaal wat duurder dan verwachtBudget gaat dus omhoog.
Ik zal eens even kijken. Jammer dat de Bazar enkel een hotel heeft bij de vestiging in Rotterdam. Dat vind ik namelijk erg tof!quote:
quote:
quote:Afwikkeling van het faillissement van WeekendCompany B.V.
In de afgelopen maanden zijn wij druk doende geweest om alle crediteuren te informeren over het faillissement van WeekendCompany B.V.
Is lekker eten ook he.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zal eens even kijken. Jammer dat de Bazar enkel een hotel heeft bij de vestiging in Rotterdam. Dat vind ik namelijk erg tof!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |