Haha erg hequote:Op maandag 13 januari 2014 18:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat de fuck is dat voor haute cuisine frietje met frikandel speciaal?
Hoe werkt een stoomlocomotief?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een overtreding binnen het 16 meter gebied van de keeper. (Het vak waar de keeper de bal met zijn handen mag aanraken). Met als straf tot gevolg dat een speler van de tegenpartij mag aanleggen vanaf 11 meter voor vrij doel met enkel de keeper in het strafschopgebied. Om deze 11 meter markering aan te geven is er een stip aanwezig in dit eerder genoemde strafschopgebied.
Ik ook, klootzak.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Haha erg heGevonden op de engelse wiki van de frikandel
Moet zeggen dat ik er toch verdomde trek in een frietje met frikandel speciaal van heb gekregen
wat is dit voor troep dan?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:44 schreef Dven het volgende:
Liet een chick een plaatje zien van een typisch Nederlandse snack.
[ afbeelding ]
Zei ze dat de kaas mist.
Afgekeurd.
Enkel als de veroorzaker van de strafschop heel boos wordt zal je dit in de praktijk zien. Het gaat hier dan ook om een spreekwoordelijke stoomlocomotief doelende op de woede af te lezen aan het gelaat van de speler in kwestie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkeerde functie op het verkeerde moment. Blijft mijn held. Kan er ook niks aan doen...quote:Op maandag 13 januari 2014 18:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik snap het niet
hij kon er niks van
Ik ben bereid om dan een trio te doen.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh, dus als Kate Upton langskomt nu dan wijs je haar gewoon af?
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:48 schreef Saind het volgende:
haha weten jullie wie er naast elkaar zitten op het voetbalgalaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:48 schreef Saind het volgende:
haha weten jullie wie er naast elkaar zitten op het voetbalgalaFisscher ertussenin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is buiten het voetbal ook zichtbaar blijkbaar.
En een fiets?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel als de veroorzaker van de strafschop heel boos wordt zal je dit in de praktijk zien. Het gaat hier dan ook om een spreekwoordelijke stoomlocomotief doelende op de woede af te lezen aan het gelaat van de speler in kwestie.
Voeg dan info toe.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jammer dat je al tevreden bent met een onvolledig antwoord.
Ja, met je linker - en rechterhand...quote:Op maandag 13 januari 2014 18:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben bereid om dan een trio te doen.
Hophop meer regel dan uitzondering die inferno. Pas op he.quote:
nh rembrandsplein 35 eu pp met ontbijtquote:Op maandag 13 januari 2014 18:51 schreef Dven het volgende:
Wie weet er nog een leuk hotel in Amsterdam waar je met een chick kan verblijven?
Hotel of B&B?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:51 schreef Dven het volgende:
Wie weet er nog een leuk hotel in Amsterdam waar je met een chick kan verblijven?
Christian Youth hostel op de wallen. Toplocatie en erg goede faciliteiten.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:51 schreef Dven het volgende:
Keertje bij het NH te Maastricht geslapen. Vond er weinig aan moet ik zeggen. Beetje saai.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nh rembrandsplein 35 eu pp met ontbijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |