Ken de Warung Mini niet?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is lekker eten ook he.![]()
Al zit het erg dichtbij Warung Mini op de Witte de With, en als ik moet kiezen ga ik naar Mini.
Je moet je bek houden.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iets in je familie, vraag je ouders maar na
meervoud gebruikenquote:Op maandag 13 januari 2014 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb een vreselijke hekel aan chicks die je aan het lijntje willen houden
Ik zei toch dat je er geen geld meer aan uit moest gevenquote:Op maandag 13 januari 2014 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb een vreselijke hekel aan chicks die je aan het lijntje willen houden
Daar heb ik geen spijt van hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je er geen geld meer aan uit moest geven
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:13 schreef Elan het volgende:
Ben nog steeds aan het wachten op je geile gifje JR.
uh oktwitter:MileyCyrus twitterde op zondag 12-01-2014 om 21:31:39I can't even take my dog for a walk on a Sunday. Paps suck a fat 🍆. Yes. Suck a fat Eggplant. reageer retweet
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:24 schreef hafcfan het volgende:
Wiskunde opgehaaldKameraad maakte hem voor me en schreef mijn naam er boven. Was een herkansing, dus ik schreef zijn naam op. Hoogste cijfer telde en hij stond toch vol.
![]()
Dit snap ik niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:24 schreef hafcfan het volgende:
Hoogste cijfer telde en hij stond toch vol.
Hij had een 7,2 dus nu verneukte ik de toets onder zijn naam, maar dat maakt dus toch niks uit, want die 7,2 telt.quote:
Geen idee, ik zie het nu pas, nu je het zegt.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:26 schreef Elan het volgende:
Karina waarom is Tjacka ontslagen als mod
Ah op die manier.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij had een 7,2 dus nu verneukte ik de toets onder zijn naam, maar dat maakt dus toch niks uit, want die 7,2 telt.
Je docent is een baviaan?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:24 schreef hafcfan het volgende:
Wiskunde opgehaaldKameraad maakte hem voor me en schreef mijn naam er boven. Was een herkansing, dus ik schreef zijn naam op. Hoogste cijfer telde en hij stond toch vol.
![]()
twitter:KoenGreven twitterde op maandag 13-01-2014 om 20:26:30Van Gaal stemde voor Gouden Bal op Ribery, Muller en Robben. Tja. reageer retweet
Logisch wel die heeft hij zelf ontdekt, gescout en opgeleid.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:KoenGreven twitterde op maandag 13-01-2014 om 20:26:30Van Gaal stemde voor Gouden Bal op Ribery, Muller en Robben. Tja. reageer retweet
Hij staat toch gewoon nog bij GCquote:Op maandag 13 januari 2014 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee, ik zie het nu pas, nu je het zegt.
Was een troll van de mods/crew helaas.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij staat toch gewoon nog bij GC![]()
Of kijk ik scheel ofzo
ik geloofde het welquote:Op maandag 13 januari 2014 20:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Was een troll van de mods/crew helaas.
...quote:Op maandag 13 januari 2014 20:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Yeah right.
Alsof zoiets niet even in overleg gaat met jou.
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:47 schreef Doublepain het volgende:
Kan het GC geneuzel ergens anders?? Ik probeer te genieten van mijn rust.
Ik heb wel een donkerbruin vermoeden hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:26 schreef Elan het volgende:
Karina waarom is Tjacka ontslagen als mod
Was blijkbaar weer een lolletje, arme Tjacka.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij staat toch gewoon nog bij GC![]()
Of kijk ik scheel ofzo
Gewoon even Radar kijken DP, heel interessant over gevitaliseerd waterquote:Op maandag 13 januari 2014 20:47 schreef Doublepain het volgende:
Kan het GC geneuzel ergens anders?? Ik probeer te genieten van mijn rust.
Jij hebt je lolbroek toch niet aangetrokken hé door dat te doenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Was blijkbaar weer een lolletje, arme Tjacka.
Nee joh dat kan ik niet eensquote:Op maandag 13 januari 2014 20:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jij hebt je lolbroek toch niet aangetrokken hé door dat te doen
Ik heb de tv maar uitgedaan, moeizaam geneuzel elke keer.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon even Radar kijken DP, heel interessant over gevitaliseerd water
Dan is het goed. Ik geef je het voordeel van de twijfel. Ik verdenk GGMM er wel nog van. Hij kan per DM zijn onschuld bewijzen. Indien hij niet reageert is hij schuldigquote:
Het was ook wel een heel raar vaag verhaal, oftewel je wordt bij de neus genomen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb de tv maar uitgedaan, moeizaam geneuzel elke keer.
Ja Rene is wel een verdachte inderdaadquote:Op maandag 13 januari 2014 21:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dan is het goed. Ik geef je het voordeel van de twijfel. Ik verdenk GGMM er wel nog van. Hij kan per DM zijn onschuld bewijzen. Indien hij niet reageert is hij schuldig
Dan zijn we het eensquote:Op maandag 13 januari 2014 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja Rene is wel een verdachte inderdaadMet zijn streken.
Ik kijk het niet meer, loop me alleen maar te ergerenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:05 schreef Saind het volgende:
Jezus wat een domme hoer bij de slimste mens
Hetty Heyting is geestelijk gehandicapt geloof ikquote:Op maandag 13 januari 2014 21:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik kijk het niet meer, loop me alleen maar te ergeren
Net wat je bekend noemt.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom heet het dan 'De Slimste Mens'? Alleen debiele 'bekende' Nederlanders mogen meedoen. Dat is dan toch geen 'De slimste mens' meer..
Zitten wel goeie tussenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom heet het dan 'De Slimste Mens'? Alleen debiele 'bekende' Nederlanders mogen meedoen. Dat is dan toch geen 'De slimste mens' meer..
Hey wat toevallig, ik ookquote:Op maandag 13 januari 2014 21:07 schreef JanCees het volgende:
Ik speel die app trouwens met mijn ma.
Mee eens al is het in Belgue een leuk programma deze versie is te statig te strak.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:07 schreef JanCees het volgende:
Ik speel die app trouwens met mijn ma.
Ik ben daar fucking goed in. Algemene kennis hè. Ik weet zeker dat als ik aan weekend miljonairs mee zou doen en ik zou niet bevangen worden door de zenuwen, ik dat miljoen binnen trok.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat niet, had ik altijd wel een showbiz vraag ofzo waardoor je eraf gaatquote:Op maandag 13 januari 2014 21:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben daar fucking goed in. Algemene kennis hè. Ik weet zeker dat als ik aan weekend miljonairs mee zou doen en ik zou niet bevangen worden door de zenuwen, ik dat miljoen binnen trok.
Bij de eerste vraag al je hulplijnen al gebruiken, omdat je ze toch niet nodig hebt.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben daar fucking goed in. Algemene kennis hè. Ik weet zeker dat als ik aan weekend miljonairs mee zou doen en ik zou niet bevangen worden door de zenuwen, ik dat miljoen binnen trok.
Daar schaam ik me dan ook niet voor. Als ik een showbizzvraag fout heb dan he.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat niet, had ik altijd wel een showbiz vraag ofzo waardoor je eraf gaat
Met de Slimste mens ben ik wel kaologoed, over de meeste categorieën weet ik wel veel.
Als er dan een keer een vraag over SBS6 ofzo komt is dat niet het einde van de wereld
Bij de laatste je pa bellen om te vertellen dat je miljonair wordt, dat was vetquote:Op maandag 13 januari 2014 21:12 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Bij de eerste vraag al je hulplijnen al gebruiken, omdat je ze toch niet nodig hebt.
Nooit gehad, geloof niet dat hij bestaat voor windows phonequote:Op maandag 13 januari 2014 21:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar schaam ik me dan ook niet voor. Als ik een showbizzvraag fout heb dan he.
Die app heb ik van mijn telefoon geflikkerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |