Ik heb de tv maar uitgedaan, moeizaam geneuzel elke keer.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon even Radar kijken DP, heel interessant over gevitaliseerd water
Dan is het goed. Ik geef je het voordeel van de twijfel. Ik verdenk GGMM er wel nog van. Hij kan per DM zijn onschuld bewijzen. Indien hij niet reageert is hij schuldigquote:
Het was ook wel een heel raar vaag verhaal, oftewel je wordt bij de neus genomen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb de tv maar uitgedaan, moeizaam geneuzel elke keer.
Ja Rene is wel een verdachte inderdaadquote:Op maandag 13 januari 2014 21:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dan is het goed. Ik geef je het voordeel van de twijfel. Ik verdenk GGMM er wel nog van. Hij kan per DM zijn onschuld bewijzen. Indien hij niet reageert is hij schuldig
Dan zijn we het eensquote:Op maandag 13 januari 2014 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja Rene is wel een verdachte inderdaadMet zijn streken.
Ik kijk het niet meer, loop me alleen maar te ergerenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:05 schreef Saind het volgende:
Jezus wat een domme hoer bij de slimste mens
Hetty Heyting is geestelijk gehandicapt geloof ikquote:Op maandag 13 januari 2014 21:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik kijk het niet meer, loop me alleen maar te ergeren
Net wat je bekend noemt.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom heet het dan 'De Slimste Mens'? Alleen debiele 'bekende' Nederlanders mogen meedoen. Dat is dan toch geen 'De slimste mens' meer..
Zitten wel goeie tussenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom heet het dan 'De Slimste Mens'? Alleen debiele 'bekende' Nederlanders mogen meedoen. Dat is dan toch geen 'De slimste mens' meer..
Hey wat toevallig, ik ookquote:Op maandag 13 januari 2014 21:07 schreef JanCees het volgende:
Ik speel die app trouwens met mijn ma.
Mee eens al is het in Belgue een leuk programma deze versie is te statig te strak.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:07 schreef JanCees het volgende:
Ik speel die app trouwens met mijn ma.
Ik ben daar fucking goed in. Algemene kennis hè. Ik weet zeker dat als ik aan weekend miljonairs mee zou doen en ik zou niet bevangen worden door de zenuwen, ik dat miljoen binnen trok.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat niet, had ik altijd wel een showbiz vraag ofzo waardoor je eraf gaatquote:Op maandag 13 januari 2014 21:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben daar fucking goed in. Algemene kennis hè. Ik weet zeker dat als ik aan weekend miljonairs mee zou doen en ik zou niet bevangen worden door de zenuwen, ik dat miljoen binnen trok.
Bij de eerste vraag al je hulplijnen al gebruiken, omdat je ze toch niet nodig hebt.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben daar fucking goed in. Algemene kennis hè. Ik weet zeker dat als ik aan weekend miljonairs mee zou doen en ik zou niet bevangen worden door de zenuwen, ik dat miljoen binnen trok.
Daar schaam ik me dan ook niet voor. Als ik een showbizzvraag fout heb dan he.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat niet, had ik altijd wel een showbiz vraag ofzo waardoor je eraf gaat
Met de Slimste mens ben ik wel kaologoed, over de meeste categorieën weet ik wel veel.
Als er dan een keer een vraag over SBS6 ofzo komt is dat niet het einde van de wereld
Bij de laatste je pa bellen om te vertellen dat je miljonair wordt, dat was vetquote:Op maandag 13 januari 2014 21:12 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Bij de eerste vraag al je hulplijnen al gebruiken, omdat je ze toch niet nodig hebt.
Nooit gehad, geloof niet dat hij bestaat voor windows phonequote:Op maandag 13 januari 2014 21:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar schaam ik me dan ook niet voor. Als ik een showbizzvraag fout heb dan he.
Die app heb ik van mijn telefoon geflikkerd.
Met je laatste belletje naar de autodealer bellenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Bij de laatste je pa bellen om te vertellen dat je miljonair wordt, dat was vet
Een van mijn specialiteiten.quote:
Wanneer was dit dan?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Bij de laatste je pa bellen om te vertellen dat je miljonair wordt, dat was vet
Je vrouw bellen dat ze de kinderen mag houden en de .... kan krijgen en vervolgens de vraag fout hebben.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Met je laatste belletje naar de autodealer bellen
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je vrouw bellen dat ze de kinderen mag houden en de .... kan krijgen en vervolgens de vraag fout hebben.
Wat een held hè.quote:
Met die koffers ook totdat Beau de presentator werd.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:19 schreef Karina het volgende:
Weekend millionaires was best wel een leuke kwis.
Beau is best wel een baas, maar hij had bij Boulevard moeten blijven... toen keek ik dat nog. Nu nooit meer.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met die koffers ook totdat Beau de presentator werd.
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:21 schreef Mansjester het volgende:
Top Gear op Canvas![]()
Ik kijk het niet vaak, maar wat een tof programma
Vrijdag op Veronica was een herhaling uit 2005, beetje overbodig of zoquote:Op maandag 13 januari 2014 21:21 schreef Mansjester het volgende:
Top Gear op Canvas![]()
Ik kijk het niet vaak, maar wat een tof programma
Hey rond de Apollolaan liggen de villa's bij jullie toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Beau is best wel een baas, maar hij had bij Boulevard moeten blijven... toen keek ik dat nog. Nu nooit meer.
Onder andere ja. Daar staan wel wat dure huizen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Hey rond de Apollolaan liggen de villa's bij jullie toch?
Ik heb ze toch nog niet gezienquote:Op maandag 13 januari 2014 21:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Vrijdag op Veronica was een herhaling uit 2005, beetje overbodig of zo
Ik zit nog aan m'n essay over Plan Zuid te sleutelen. Nieuwe Pijp arbeidersklaase net ten westen van de boerenwetering tweede klasse en apollobuurt de dure shit.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Onder andere ja. Daar staan wel wat dure huizen.
Buitenveldert is te nieuw voor mijquote:Op maandag 13 januari 2014 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Onder andere ja. Daar staan wel wat dure huizen.
En in delen van Buitenveldert ook trouwens.
Oh ja alleen Zuid dan klopt het wel. Churchilllaan e.o. zeg maar.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zit nog aan m'n essay over Plan Zuid te sleutelen. Nieuwe Pijp arbeidersklaase net ten westen van de boerenwetering tweede klasse en apollobuurt de dure shit.
Als ik het goed heb iig
Topquote:Op maandag 13 januari 2014 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja alleen Zuid dan klopt het wel. Churchilllaan e.o. zeg maar.
Wat een eerquote:Op maandag 13 januari 2014 21:29 schreef Saind het volgende:
[..]
TopZet ik jou wel als voetnoot erin
keibetrouwbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |