bitch please ga van iemand zijn sterretje een rondje maken of zo maar laat Stijn met rust.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je snapt dat zulke reacties alleen maar uitdaagt om te blijven he?
Zegt helemaal niets, maar gezien het aantal goede donkere spelers, is het opvallend dat er zo weinig donkere hoofdtrainers zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zegt me weinig, niet veel maar geen idee hoeveel er trainer geworden zijn.
Geen behoefte aan, naar figuren zoals jij ga ik al helemaal niet luisteren.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je snapt dat zulke reacties alleen maar uitdaagt om te blijven he?
Zeg maar 'sorry', dan ga ik weer.
Brunoquote:Op maandag 13 januari 2014 18:38 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Opdonderen en opgedonderd blijven godverdomme
Hoi, jou ken ik niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:38 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Stijns sterretje rond makenquote:Op maandag 13 januari 2014 18:38 schreef Elan het volgende:
[..]
bitch please ga van iemand zijn sterretje een rondje maken of zo maar laat Stijn met rust.
Oki.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen behoefte aan, naar figuren zoals jij ga ik al helemaal niet luisteren.
hmmmquote:Op maandag 13 januari 2014 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kortere voetbalbroekjes denk ik.
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:38 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Stijn is 15 he, pedoquote:Op maandag 13 januari 2014 18:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stijns sterretje rond maken
Jij bent de dader hier, Elan. Je hebt leugens lopen verspreiden en lopen stoken in GRTD, en nu kom je hier schijnheilig uithangen.
Ik ben nog aan het werken, maar Ruud is sowieso altijd een baas. Ook als hij het even niet is.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik wou jou quoten sorry
kijk Eurosport het is echt erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |