Rustig Ron. Karina en ik gaan wel daten volgende week dus normaal blijven doen.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is geen spoiler meer, als jij het al hebt gespoil(er)t. Geen idee hoe je dat schrijft overigens...
Als jij met haar gaat daten, hoe ben ik daarbij betrokken dan?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig Ron. Karina en ik gaan wel daten volgende week dus normaal blijven doen.
Je begon wel heel klef te worden.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als jij met haar gaat daten, hoe ben ik daarbij betrokken dan?
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig Ron. Karina en ik gaan wel daten volgende week dus normaal blijven doen.
Donja is bezet dus daar blijf ik vanaf, net zoals ik van Jimbo afblijf.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je begon wel heel klef te worden.
kan je wel mee vooruit jaquote:Op maandag 13 januari 2014 17:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vanaf 29 januari bij mij thuis ook. (30Mbps, kweenie of dat snel is)
is LR dan niet al je eerste keus?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Donja is bezet dus daar blijf ik vanaf, net zoals ik van Jimbo afblijf.
Dit voelt inderdaad wel ietwat ongemakkelijk aan. Gelukkig kan ik altijd nog op Jimbo terugvallen.quote:
Tuurlijk wel, het was om aan te geven dat alles wat bezet is meteen al door mij opzij wordt geschovenquote:
Dit vind jij al klef?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je begon wel heel klef te worden.
Fijn dat je rekening houdt met konijn's gevoelens. Hij moest maar niet weten dat hij eigenlijk pas 12e keus is...quote:Op maandag 13 januari 2014 17:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, het was om aan te geven dat alles wat bezet is meteen al door mij opzij wordt geschoven
Nee niet mijn woorde verdraaienquote:Op maandag 13 januari 2014 17:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fijn dat je rekening houdt met konijn's gevoelens. Hij moest maar niet weten dat hij eigenlijk pas 12e keus is...
Niet echtquote:Op maandag 13 januari 2014 17:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vanaf 29 januari bij mij thuis ook. (30Mbps, kweenie of dat snel is)
file.quote:
twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 13-01-2014 om 17:45:00Kogel door kerk: #Seedorf wordt de nieuwe trainer van #Milan, tot medio 2016. Arriveert woensdag in Italië. Details straks op vi.nl reageer retweet
Dus toch...quote:Op maandag 13 januari 2014 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 13-01-2014 om 17:45:00Kogel door kerk: #Seedorf wordt de nieuwe trainer van #Milan, tot medio 2016. Arriveert woensdag in Italië. Details straks op vi.nl reageer retweet
Gaat hem niet worden.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Beetje fileflirten dusquote:Op maandag 13 januari 2014 17:46 schreef Lange_Lans het volgende:
Het eind is niet in zicht. Wel een lekker wijf naast me.
Nee, er wordt getrolled :S.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:47 schreef Mansjester het volgende:
![]()
Toch wel verrassend, hij heeft nog nooit een team getraind...
Wordt hij ook echt hoofdtrainer?
Leuk toch.quote:
Tuurlijk niks mis mee, deed ik vroeger ook wel, voor de Coentunnel. Daar stond je elke dag vastquote:
Hoeveel donkere trainers ken je die wat hebben gepresteerd?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is wel slim maar ook verschrikkelijk eigenwijs
Ik accepteer mijn rol als laatste vrijgezel te FOK!. Ik neem genoegen met dit antwoordquote:Op maandag 13 januari 2014 17:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, het was om aan te geven dat alles wat bezet is meteen al door mij opzij wordt geschoven
Is een goed teken LR: dan weet je dat ik een beschaafd persoon ben die niet achter bezette mannen aangaat.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik accepteer mijn rol als laatste vrijgezel te FOK!. Ik neem genoegen met dit antwoord
2quote:Op maandag 13 januari 2014 17:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoeveel donkere trainers ken je die wat hebben gepresteerd?
Officieel is Henk ten Cate idd een neger.quote:
Dat zegt me weinig, niet veel maar geen idee hoeveel er trainer geworden zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoeveel donkere trainers ken je die wat hebben gepresteerd?
Uhm... officieus ook.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Officieel is Henk ten Cate idd een neger.
Straks wint Kim Huy...quote:Op maandag 13 januari 2014 18:01 schreef DonRaja het volgende:
Echt, wat is er aan de hand met België... Ze doen het goed met voetbal, volleybal, basketbal, tennis, schaatsen en nu ook al hockey? Nog even en ze gaan bij het korfbal ook alles winnen.
Nederlandse coach en waarschijnlijk luisteren ze beterquote:Op maandag 13 januari 2014 18:01 schreef DonRaja het volgende:
Echt, wat is er aan de hand met België... Ze doen het goed met voetbal, volleybal, basketbal, tennis, schaatsen en nu ook al hockey? Nog even en ze gaan bij het korfbal ook alles winnen.
Daar zou je best een punt kunnen hebbenquote:Op maandag 13 januari 2014 18:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
en waarschijnlijk luisteren ze beter
Als het iets is waarmee ze Nederland de loef kunnen afsteken, reken maar dat de Belgen zich erin gaan verdiepen. Oh en dan had ik fietsen nog niet eens genoemd...quote:Op maandag 13 januari 2014 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks wint Kim Huy...
Oh nee, darten is geen sport.
(Hard) fietsen is toch wel een Vlaamse aangelegenheid, meer dan Nederlandsquote:Op maandag 13 januari 2014 18:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als het iets is waarmee ze Nederland de loef kunnen afsteken, reken maar dat de Belgen zich erin gaan verdiepen. Oh en dan had ik fietsen nog niet eens genoemd...
In individuele sporten hebben ze de splitsing Vlaanderen/Wallonië in hun voordeel gebruikt en bij teamsporten denk ik dat ze vruchten beginnen te plukken van verbeterd topsport-beleid. Ze hebben zich de afgelopen 2 Olympische Spelen kapot geschaamd in elk geval.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nederlandse coach en waarschijnlijk luisteren ze beter
Bij darten dus niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als het iets is waarmee ze Nederland de loef kunnen afsteken, reken maar dat de Belgen zich erin gaan verdiepen. Oh en dan had ik fietsen nog niet eens genoemd...
Was ook wel abominabel slechtquote:Op maandag 13 januari 2014 18:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In individuele sporten hebben ze de splitsing Vlaanderen/Wallonië in hun voordeel gebruikt en bij teamsporten denk ik dat ze vruchten beginnen te plukken van verbeterd topsport-beleid. Ze hebben zich de afgelopen 2 Olympische Spelen kapot geschaamd in elk geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |