Saind, heb je wel eens hazelburn 12yo gedronken? Die ga ik bestellenquote:
Niet weten dat ouders financieel onafhankelijk zijn en mij gewoon naar Bulgarije hebben gezonden met een flinke hoeveelheid zakgeld zodat ik in NL niet steeds te veel problemen veroorzaak en de familie te schande maakquote:Op maandag 13 januari 2014 16:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Neem ik toch gewoon zo'n kek beugeltje met gekleurde plaatje man
Hadden jouw ouders jou ook moeten aanmeten al begrijp ik dat daar geen geld voor was als je opgroeit in armoe.
Leer je ook nog werkelijk iets, of leren, heb je nog "echte" vakken ?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb een Hilarisch gifje gemaakt op school.
Picsquote:Op maandag 13 januari 2014 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb een Hilarisch gifje gemaakt op school.
Onderschat het vak 'Hilarische GIFjes fabriceren' niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Leer je ook nog werkelijk iets, of leren, heb je nog "echte" vakken ?
Werkgevers staan al in de rij!!!quote:Op maandag 13 januari 2014 16:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Onderschat het vak 'Hilarische GIFjes fabriceren' niet.
Ik leer een magazine in elkaar te zettenquote:Op maandag 13 januari 2014 16:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Leer je ook nog werkelijk iets, of leren, heb je nog "echte" vakken ?
Goede studie wel, je gaat er ook later echt iets mee doen lijkt mij? Anders moet je of een goede ondernemer worden of alvast een uitkering aanvragen.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik leer een magazine in elkaar te zetten
Als ik de studie haal wel. Anders zoek ik alvast een stuk touw.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Goede studie wel, je gaat er ook later echt iets mee doen lijkt mij? Anders moet je of een goede ondernemer worden of alvast een uitkering aanvragen.
Nope nooit opquote:Op maandag 13 januari 2014 16:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Saind, heb je wel eens hazelburn 12yo gedronken? Die ga ik bestellen
Leuk dat er nu ook een Red Jquote:Op maandag 13 januari 2014 17:09 schreef Karina het volgende:
Hola
Goede aflevering van the Mentalist weer, meer zeg ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. blijkt te zijn he.
BFF met GGMM
Spoilers...quote:Op maandag 13 januari 2014 17:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Leuk dat er nu ook een Red Jane blijkt te zijn he.
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Leuk dat er nu ook een Red JIk zeg niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. blijkt te zijn he.![]()
welke straat ligt open? Moet deze week ook paar keer in Gestel zijnquote:Op maandag 13 januari 2014 17:20 schreef Saind het volgende:
Anderhalve maand omfietsen naar huis
Kutgemeente
Hij lulde maar wat hoorquote:Op maandag 13 januari 2014 17:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee maar is wel vervelend als je nog niks hebt gezien en je leest het al.
Dommeltunneltjequote:Op maandag 13 januari 2014 17:21 schreef Adames het volgende:
[..]
welke straat ligt open? Moet deze week ook paar keer in Gestel zijn
Ja dan is ALLES een spoilerquote:Op maandag 13 januari 2014 17:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dít is dan dus wel een spoiler...
owquote:Op maandag 13 januari 2014 17:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Derde keer dit collegejaar dat ie dicht is
sterkte.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:20 schreef Saind het volgende:
Kutgemeente
Neen. Dan kan dat nog altijd in (zoals in mijn geval) een kletsverhaal zijn.. Maar jij geeft aan dat je het hebt gezien en ontkent dat er een Red Jane is. Dát is een spoiler.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dan is ALLES een spoilerAls ik zeg er zit geen man met een grote witte baard in zou dat ook een spoiler zijn.
Ben er zo snel mogelijk vertrokken.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:20 schreef Saind het volgende:
Kutgemeente
welke tijd zit jij nu te doden?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Neen. Dan kan dat nog altijd in (zoals in mijn geval) een kletsverhaal zijn.. Maar jij geeft aan dat je het hebt gezien en ontkent dat er een Red Jane is. Dát is een spoiler.
hier is wel snel internetquote:Op maandag 13 januari 2014 17:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben er zo snel mogelijk vertrokken.
Ja nu zeg jij het ook nog effequote:Op maandag 13 januari 2014 17:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Neen. Dan kan dat nog altijd in (zoals in mijn geval) een kletsverhaal zijn.. Maar jij geeft aan dat je het hebt gezien en ontkent dat er een Red Jane is. Dát is een spoiler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |