Hallo hallo.quote:
Stromae kwam ik laatst langs op google. Klinkt best nog wel aardig.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:09 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik moet een bekentenis doen.
Ik heb kaartjes voor Stromae en ik schaam mun eigen dur niks voor. Bam. Dat is er ook weer uit.
Hater.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat ben jij toch, gore sunny beach slet.
Ja letterlijk in elke supermarkt behalve misschien kleine pauperzaken als de Spar.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:09 schreef Buitendam het volgende:
Punica.
Is die godendrank nog ergens te verkrijgen?
Ik las striae. Wat je mogelijk na een zwangerschap kunt krijgen als je huid te ver is opgerekt. Ofzoietsquote:Op maandag 13 januari 2014 16:09 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb kaartjes voor Stromae en ik schaam mun eigen dur niks voor. Bam. Dat is er ook weer uit.
Ik snap de hype rond Stromae niet zo goed.Maar leuk lange, wanneer en waar is het concert?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:09 schreef Lange_Lans het volgende:
Godverju.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja letterlijk in elke supermarkt behalve misschien kleine pauperzaken als de Spar.
Zit in plastic flessen en bevat de helft minder suiker dus zou er niet teveel van verwachten.
Of als je te snel aankomt met trainen.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik las striae. Wat je mogelijk na een zwangerschap kunt krijgen als je huid te ver is opgerekt. Ofzoiets
[ afbeelding ]
Ik las klaarkomt.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Of als je te snel aankomt met trainen.
Ik wilde net zeggen, ik heb het ook een beetje bij mijn borstquote:Op maandag 13 januari 2014 16:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Of als je te snel aankomt met trainen.
Kaartjes gekregen dus albumpje geleend van internet en dat zit wel lekker in elkaar. Mijn kinderen zijn helemaal in to hardstyle/K3/Prodigy dus dit is in de auto een welkome afwisseling, aangezien ze dit inmiddels ook appreciëren en accepteren.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stromae kwam ik laatst langs op google. Klinkt best nog wel aardig.
Kilo suiker per pak?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt deze eens proberen.
[ afbeelding ]
Bij het blowen is die echt goed tenminste zoet ook en niet zo waterig
Spoiler man gek.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik las striae. Wat je mogelijk na een zwangerschap kunt krijgen als je huid te ver is opgerekt. Ofzoiets
[ afbeelding ]
Ja kutvraag. Amsterdam volgens mij. Bijlmer bierbunker?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik snap de hype rond Stromae niet zo goed.Maar leuk lange, wanneer en waar is het concert?
Kom kom, we zijn toch mannen onder elkaar hierzo. Mansjester schijnt het ook bij zijn borst te hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
Ja echt tegen het overdrevene aan.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kom kom, we zijn toch mannen onder elkaar hierzo. Mansjester schijnt het ook bij zijn borst te hebben.Ik kan hier niet mee akkoord gaan. Dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Punanica.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja echt tegen het overdrevene aan.
Maar als je zin hebt in oldskool Punica dan ga je die ook wel waarderen wrs.
Meest sfeerloze locatie waar ik ooit ben geweest.Geluid is wel goed daarquote:Op maandag 13 januari 2014 16:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja kutvraag. Amsterdam volgens mij. Bijlmer bierbunker?
Sunny Beach ontwikkeldquote:Op maandag 13 januari 2014 16:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Hater.
Enige gebied in heel dat kutland dat een beetje ontwikkeld is.
Idd prima te drinken helaas ook verneukt qua smaak.quote:
Haha je plaatje doet het lekker niet xDquote:Op maandag 13 januari 2014 16:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Sunny Beach ontwikkeld
Kijk hoe pauper man
[ afbeelding ]
Ga een ander voor de gek jouden
Jouw gebit ook niet meer wanneer je Bulgarije verlaat xDquote:Op maandag 13 januari 2014 16:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha je plaatje doet het lekker niet xD
Neem ik toch gewoon zo'n kek beugeltje met gekleurde plaatje manquote:Op maandag 13 januari 2014 16:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Jouw gebit ook niet meer wanneer je Bulgarije verlaat xD
Hohohohoho. Dat kan ook anders hè.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Jouw gebit ook niet meer wanneer je Bulgarije verlaat xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |