Ui gaat hier ook overal inquote:Op maandag 13 januari 2014 15:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat heb ik met ui en creme fraiche.Dat gebruik ik echt in veel gerechten, ook als het er eigenlijk niet bij past
....quote:Op maandag 13 januari 2014 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM is vanaf nu onze aarsvijand.
De vis zonder naam. Mooi hoor.quote:
Verradelijke vis. Judas J.(ohannes) Vis.quote:
Uh, niks.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat voor een ramp heeft zich voltrokken in het aquarium?
Ik heb nooit aartsvijand gezegd.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, niks.
Ik ga m'n vis echter niet vernoemen naar iemand die mij als aartsvijand ziet.
Spelfoutje, kan gebeuren.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nooit aartsvijand gezegd.
Interessante ontwikkelingen inzake Pieter-Jan Derksquote:Op maandag 13 januari 2014 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat voor een ramp heeft zich voltrokken in het aquarium?
Ui, knoflook, peper, olijfolie en een beetje zout. Krijg je zelfs boomschors nog lekker.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Ui gaat hier ook overal inNet als knoflook trouwens
Ik denk dat ik mijn uitspraak terug wil nemen aangezien ik niet weet of vissen wel een aars hebben.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:53 schreef Dven het volgende:
Wanneer iemand ongewenst anaal probeert binnen te dringen. Maakt dat die persoon dan je aarsvijand?
Lekker menselijk gedrag, of beter ik gooi er een Engelse term doorheen. Lekker down to earth. Een genie kan zich nou eenmaal niet opstellen zoals hij echt is zonder onbegrepen te worden door de massa.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Interessante ontwikkelingen inzake Pieter-Jan Derks
http://www.mediacourant.nl/?p=164802
Volgens mij wil hij zijn badboy image wat downplayen.
Ook beweert hij dat zijn optredens niet bestaan uit improvisatie maar van te voren bedachte grappen.
Volgens mij wil het Veronica Magazine Pieter-Jan in een twijfelachtig daglicht zetten.
Behoor jij trouwens tot dat groepje mensen welke Pieter-Jan tot diep in de jungle van Costa Rica heeft gestalkt?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker menselijk gedrag, of beter ik gooi er een Engelse term doorheen. Lekker down to earth. Een genie kan zich nou eenmaal niet opstellen zoals hij echt is zonder onbegrepen te worden door de massa.
Stalken ja. Ik ga Pieter-Jan als nietig persoon echt niet één op één aanspreken hoorquote:Op maandag 13 januari 2014 15:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Behoor jij trouwens tot dat groepje mensen welke Pieter-Jan tot diep in de jungle van Costa Rica heeft gestalkt?
Gewoon aflikken tog xDquote:Op maandag 13 januari 2014 16:00 schreef Dven het volgende:
Vinger door het wc-papier gescheurd. #altijdpech
Jij eerst!!!! xDquote:
Doe gewoonquote:Op maandag 13 januari 2014 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stalken ja. Ik ga Pieter-Jan als nietig persoon echt niet één op één aanspreken hoor
Dat ben jij toch, gore sunny beach slet.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag maar een van je Bulgaarse schandknaapjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |