Leuk dat er nu ook een Red Jquote:Op maandag 13 januari 2014 17:09 schreef Karina het volgende:
Hola
Goede aflevering van the Mentalist weer, meer zeg ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. blijkt te zijn he.
BFF met GGMM
Spoilers...quote:Op maandag 13 januari 2014 17:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Leuk dat er nu ook een Red Jane blijkt te zijn he.
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Leuk dat er nu ook een Red JIk zeg niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. blijkt te zijn he.![]()
welke straat ligt open? Moet deze week ook paar keer in Gestel zijnquote:Op maandag 13 januari 2014 17:20 schreef Saind het volgende:
Anderhalve maand omfietsen naar huis
Kutgemeente
Hij lulde maar wat hoorquote:Op maandag 13 januari 2014 17:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee maar is wel vervelend als je nog niks hebt gezien en je leest het al.
Dommeltunneltjequote:Op maandag 13 januari 2014 17:21 schreef Adames het volgende:
[..]
welke straat ligt open? Moet deze week ook paar keer in Gestel zijn
Ja dan is ALLES een spoilerquote:Op maandag 13 januari 2014 17:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dít is dan dus wel een spoiler...
owquote:Op maandag 13 januari 2014 17:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Derde keer dit collegejaar dat ie dicht is
sterkte.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:20 schreef Saind het volgende:
Kutgemeente
Neen. Dan kan dat nog altijd in (zoals in mijn geval) een kletsverhaal zijn.. Maar jij geeft aan dat je het hebt gezien en ontkent dat er een Red Jane is. Dát is een spoiler.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dan is ALLES een spoilerAls ik zeg er zit geen man met een grote witte baard in zou dat ook een spoiler zijn.
Ben er zo snel mogelijk vertrokken.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:20 schreef Saind het volgende:
Kutgemeente
welke tijd zit jij nu te doden?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Neen. Dan kan dat nog altijd in (zoals in mijn geval) een kletsverhaal zijn.. Maar jij geeft aan dat je het hebt gezien en ontkent dat er een Red Jane is. Dát is een spoiler.
hier is wel snel internetquote:Op maandag 13 januari 2014 17:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben er zo snel mogelijk vertrokken.
Ja nu zeg jij het ook nog effequote:Op maandag 13 januari 2014 17:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Neen. Dan kan dat nog altijd in (zoals in mijn geval) een kletsverhaal zijn.. Maar jij geeft aan dat je het hebt gezien en ontkent dat er een Red Jane is. Dát is een spoiler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |