Saind, heb je wel eens hazelburn 12yo gedronken? Die ga ik bestellenquote:
Niet weten dat ouders financieel onafhankelijk zijn en mij gewoon naar Bulgarije hebben gezonden met een flinke hoeveelheid zakgeld zodat ik in NL niet steeds te veel problemen veroorzaak en de familie te schande maakquote:Op maandag 13 januari 2014 16:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Neem ik toch gewoon zo'n kek beugeltje met gekleurde plaatje man
Hadden jouw ouders jou ook moeten aanmeten al begrijp ik dat daar geen geld voor was als je opgroeit in armoe.
Leer je ook nog werkelijk iets, of leren, heb je nog "echte" vakken ?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb een Hilarisch gifje gemaakt op school.
Picsquote:Op maandag 13 januari 2014 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb een Hilarisch gifje gemaakt op school.
Onderschat het vak 'Hilarische GIFjes fabriceren' niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Leer je ook nog werkelijk iets, of leren, heb je nog "echte" vakken ?
Werkgevers staan al in de rij!!!quote:Op maandag 13 januari 2014 16:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Onderschat het vak 'Hilarische GIFjes fabriceren' niet.
Ik leer een magazine in elkaar te zettenquote:Op maandag 13 januari 2014 16:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Leer je ook nog werkelijk iets, of leren, heb je nog "echte" vakken ?
Goede studie wel, je gaat er ook later echt iets mee doen lijkt mij? Anders moet je of een goede ondernemer worden of alvast een uitkering aanvragen.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik leer een magazine in elkaar te zetten
Als ik de studie haal wel. Anders zoek ik alvast een stuk touw.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Goede studie wel, je gaat er ook later echt iets mee doen lijkt mij? Anders moet je of een goede ondernemer worden of alvast een uitkering aanvragen.
Nope nooit opquote:Op maandag 13 januari 2014 16:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Saind, heb je wel eens hazelburn 12yo gedronken? Die ga ik bestellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |