Inderdaad zegquote:Op maandag 13 januari 2014 14:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Wow, ik dacht ook altijd dat hij alles aan het improviseren was, maar hij bedenkt al die grappen dus gewoon van tevoren?
Genoeg om je kapot aan te ergeren vanavond.quote:Zware delegatie Sotsji
De koning, de koningin, minister-president Rutte en de minister van Sport, Edith Schippers, reizen af naar de Olympische Spelen in Sotsji. Een zware delegatie dus. Dat vinden ook PvdA-leider Diederik Samsom en Eurocommissaris Neelie Kroes (VVD). Landen als Duitsland en Frankrijk sturen geen staatshoofd naar de Olympische Spelen. Rutte geeft aan dat Nederland verdeeld is maar hij vindt het een juiste beslissing; als hij aanwezig is kan hij de dialoog aan gaan over zaken als de homorechten in Rusland. Wij praten hierover met Prem, Jan Mulder en Joost Vullings.
Waarheidsgetrouwe misdaadseries: Peter R. de Vries
Op 3 januari Twitterde Peter R. de Vries: "Was begonnen aan serie '#TheKilling', maar de schrijver heeft kennelijk nog nooit een echt moordonderzoek meegemaakt. Jammer, snel gestopt." De fouten en onwaarschijnlijkheden in de serie waren Peter een doorn in het oog.
Wij vroegen Peter daarom te kijken naar de veelbelovende nieuwe misdaadserie 'True Detective' van HBO. Het eerste seizoen van de serie volgt de detectives Rust Cohle (Matthew McConaughey) en Martin Hart (Woody Harrelson ) tijdens een 17-jaar durende klopjacht naar de dader van een bizarre moord in Louisiana uit 1995.
Is de serie beter te pruimen dan The Killing? En wat zijn eigenlijk de grootste valkuilen en meest voorkomende fouten bij het maken van een misdaadserie?
De Peruaanse Keuken : Robert Kranenborg en Albert Adrià
Vandaag is de Horecava begonnen, wat de grootste Nederlandse culinaire vakbeurs is. En als we de professionals mogen geloven, wordt dé trend in 2014 Peruaans eten. Robert Kranenborg heeft Albert Adrià, voormalig hoofd van patisserie in het legendarische restaurant El Bulli, dat is opgezet door zijn broer Ferran Adrià, meegenomen. Hij heeft onlangs samen met zijn broer Ferran namelijk het nieuwe Peruaanse restaurant 'Pakta' geopend in Barcelona. Kranenborg en Adrià komen aan tafel praten én maken een echt Peruaans gerecht voor ons!
EBBA Awards : Jools Holland en Caro Emerald
Elk jaar worden in Groningen de EBBA Awards door Jools Holland uitgereikt aan de beste Europese acts, die het ook goed doen over de grens. Drie jaar geleden deed Caro Emerald ook mee en won ze de EBBA Award. Hier ontmoette ze tevens Jools Holland en sindsdien zijn de twee bevriend en heeft ze meerdere malen in zijn beroemde programma 'Later with Jools Holland' gestaan.
Dit jaar treden ze samen op, tijdens de awards van 2014.
Tafeldame: Claudia de Breij
Het lijkt mij best interessant vandaag, iig de laatste 3 onderwerpen.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:57 schreef Mansjester het volgende:
Wat een inteelt bende weer, ongelofelijk
Ow, dat zou goed kunnenquote:Op maandag 13 januari 2014 16:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het lijkt mij best interessant vandaag, iig de laatste 3 onderwerpen.
Blij dat ik niet kan kijken.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:54 schreef OProg het volgende:
[..]
Genoeg om je kapot aan te ergeren vanavond.
Topavond.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:54 schreef OProg het volgende:
[..]
Genoeg om je kapot aan te ergeren vanavond.
Gouden bal? Wasda?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:38 schreef Karina het volgende:
Ik kijk gouden bal, misschien dat ik af en toe even zap.
Iéts zegt me dat je geen hele grote fan van DWDD bent. Nou, veel kijkplezier dan maar weer .quote:Op maandag 13 januari 2014 18:50 schreef Evertjan het volgende:
Denk je dat je gisteren met Studio Voetbal alle randdebielen al gehad hebt, krijg je bij DWDD nog meer idioten op je buis.
Prem![]()
Claudia de Breij![]()
Robert kranenborg![]()
Jan Mulder![]()
Caro Emerald![]()
Peter R the Freeze![]()
![]()
Dan kan je nog beter kijken naar SV met Willem Vissers en Arno Vermeulen
ik ben ook geen fan van DWDD maar toch kijk ik er regelmatig naar. Zal wel een soort van SM zijn denk ikquote:Op maandag 13 januari 2014 18:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Iéts zegt me dat je geen hele grote fan van DWDD bent. Nou, veel kijkplezier dan maar weer .
Tv-SM in de meest pure vorm.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:52 schreef Evertjan het volgende:
ik ben ook geen fan van DWDD maar toch kijk ik er regelmatig naar. Zal wel een soort van SM zijn denk ik
Claudia is leuk. Voor een vrouw dan.quote:
En die Globe-shit zo mogelijk nóg minder. Wat een aanstellerij.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:04 schreef OProg het volgende:
Tafelheer en analist stelt nog minder voor.
Kijk je gouden bal niet?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ha, ik ben net op tijd!
Heeft er al iemand gezegd dat 19:00 een irritant tijdstip is?
Een echte DWDD-Hooligan.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Blatter processie? Ronaldo wint toch wel.
ja maar OK ik kijk voor Zlatan die af en toe heel even in beeld komt.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Blatter processie? Ronaldo wint toch wel.
Dat is altijd.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:09 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat ziet Jan er verschrikkelijk uit
Hij heeft wel een keertje gelijk. Een beetje.quote:
Erger dan normaal nog.quote:
Maakt niet uit, blijft een kutlul.quote:
Die bereid is om daar de 'discussie aan te gaan'.. winkwinkquote:Op maandag 13 januari 2014 19:11 schreef OProg het volgende:
We sturen een homofiele MP, dat is ook wel een statement.
Dat wel.quote:
Een voordeel: Claudia is ook een lul.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:12 schreef Pandaplint het volgende:
Ik vind Prem een lul. En weiger hem gelijk te geven....maar hij heeft gelijk.
In een roze string.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:13 schreef OProg het volgende:
Ik zeg dat we Jan daar gewoon op het plein moeten zetten.
Als we geluk hebben sturen ze hem naar Siberië.quote:
Rutte? Prem? Matthijs?quote:
Claudiaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Het interesseert mij ook geen ene anus.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:18 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind er nog niet zo heel veel aan tot nu toe.
en homo's heb je daar simpelweg nietquote:Op maandag 13 januari 2014 19:19 schreef rubbereend het volgende:
In Qatar hoef je in ieder geval geen bossen te kappen
quote:
alles in Qatar, probleem opgelostquote:Op maandag 13 januari 2014 19:20 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
en homo's heb je daar simpelweg niet
Ja, wist ik.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Peter R de Vries, TV Expert.
Wisten jullie dat hij een Emmy heeft?
Laten we het wel gezellig houden.quote:
Of The Pink Panther met inspector Clouseau.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:24 schreef marcodej het volgende:
Ze hadden die politieserie van Wendy van Dijk moeten analyseren.
Die was wel levensecht toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:25 schreef Martinello het volgende:
[..]
Of The Pink Panther met inspector Clouseau.
Louis de Funesquote:Op maandag 13 januari 2014 19:25 schreef Martinello het volgende:
[..]
Of The Pink Panther met inspector Clouseau.
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Godver, wat erger ik me aan het smoelwerk van Claudia.
Of ditquote:Op maandag 13 januari 2014 19:24 schreef Bosbeetle het volgende:
De wetenschap achter de meeste series is nog tenenkrommender.
Peter lijkt me wel een Vampire Diaries man.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:27 schreef Karina het volgende:
Denkt Peter nou dat alles op tv echt is![]()
Heej dat is Woody, Cheers was ook niet echt trouwens.
Ghehehehè.quote:
Na zijn tijd, hij keek Buffy en dacht de hele tijd: nah dat kan toch helemaal nietquote:Op maandag 13 januari 2014 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Peter lijkt me wel een Vampire Diaries man.
quote:
Ben wel benieuwd ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:28 schreef jcdragon het volgende:
Wat zou hij te zeggen hebben over Breaking Bad?
Computerinterfaces in TV-series, ergernis nr. 1!quote:
Wil het niet wetenquote:Op maandag 13 januari 2014 19:28 schreef jcdragon het volgende:
Wat zou hij te zeggen hebben over Breaking Bad?
Eigenlijk alleen seizoen 1. De rest sloeg helemaal nergens op.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:30 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Speciaal voor Peter
[ afbeelding ]
Speciaal voor Peter
[ afbeelding ]
Oh, ik dacht dat dat de wereld was 500 jaar geleden.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:30 schreef alors het volgende:
LOTR pretendeert toch ook niet werkelijkheid te zijn? Dat is gewoon fantasy.
Speciaal voor Peter
[ afbeelding ]
Oh dan zal dat wel. Jij bent tenslotte de autoriteit op dat gebied.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat de wereld was 500 jaar geleden.
Een voetbalclub leiden, Peter R zag het zitten. Net als de,politiek in gaan.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Peter R. heeft ook overal een mening over he
Welke achtergrond?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat Hakim vanwege zijn achtergrond Sesamstraat is uitgezet.
Gerda was toch ook een buitenlander?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pino en Tommie houden niet van buitenlanders.
quote:
Met zo'n haak hoop ik.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:37 schreef rubbereend het volgende:
twee bochten later hebben ze hem eruit gehaald
en die zien we ook nooit meerquote:Op maandag 13 januari 2014 19:37 schreef Kroelo het volgende:
[..]
Gerda was toch ook een buitenlander?
Okéquote:
Hij heeft vast nog wel een paar schnabbels.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Krijgt Jools nu een minuutje en gaat hij dan weer terug naar Engeland?
Snel verdiend.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja vind ik ook. Jurk past wel mooi bij haar zwangere figuur.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:39 schreef alors het volgende:
Ik vind die hoed wel leuk. Sowieso is deze outfit niet zo gekunsteld 50s als anders.
Ik weet niet wat NoFap is, maar het klinkt kansloos.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:41 schreef Zaktabak het volgende:
Shit, op dit soort saaie momenten op tv ging ik normaal effe wat borsten kijken ofzo. Maar ik doe mee aan de NoFap. Damn...
Kan nog steeds, beetje extra uitdaging. Als ze maar niet ontbloot zijn toch.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:41 schreef Zaktabak het volgende:
Shit, op dit soort saaie momenten op tv ging ik normaal effe wat borsten kijken ofzo. Maar ik doe mee aan de NoFap. Damn...
Okéquote:Op maandag 13 januari 2014 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe niet zo bijdehand Kun_Aguero
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:41 schreef Zaktabak het volgende:
quote:
ja, zo rolt DWDDquote:Op maandag 13 januari 2014 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |