Ja, dat was bespottelijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:22 schreef Nober het volgende:
Maar Ribéry werd verkozen tot Europees Voetballer van het jaar door de UEFA afgelopen augustus.
twitter:FootballMad92_ twitterde op maandag 13-01-2014 om 16:27:06The leaked team of the year http://t.co/qLJfeiRP8v reageer retweet
Robbenquote:Op maandag 13 januari 2014 16:22 schreef Nober het volgende:
Poll: Wie wil jij dat de FIFA Ballon d'Or wint?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:rioferdy5 twitterde op maandag 13-01-2014 om 14:47:46If @Cristiano doesn't win the Balon D'or tonight.....I will run down the street butt naked! Won't be a great sight I tell ya!! Come on CR7! reageer retweet
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:49 schreef Euroteller het volgende:
http://www.nusport.nl/col(...)istiano-ronaldo.html
quote:"Dames en heren, goedenavond. U vraagt zich misschien af waarom ik me bedien van steenkolenengels, waarom ik constant met m’n ogen rol en waarom ik zojuist opkwam als een seniele bejaarde die al een tijdje de weg kwijt is. Die bijvoorbeeld het WK van 2022 verkwanselde aan een antivoetballand als Qatar, die huiverig is om technologische hulpmiddelen te gebruiken terwijl de sport erom schreeuwt en onder wiens leiding de FIFA is verworden tot een maffia-achtige inteeltfamilie waar corruptie eerder regel dan uitzondering is. Voor die man, die schijndode zou ik nu uit respect graag elf seconden stilte houden."
Deze kan in het schoen opvreten topic.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:47 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:rioferdy5 twitterde op maandag 13-01-2014 om 14:47:46If @Cristiano doesn't win the Balon D'or tonight.....I will run down the street butt naked! Won't be a great sight I tell ya!! Come on CR7! reageer retweet
Mmmm dat beeld zie ik liever niet voor me eigenlijk...quote:Op maandag 13 januari 2014 17:24 schreef Caland het volgende:
Voetballers en twitter. Goede combinatie.
[ afbeelding ]
fake.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:24 schreef Caland het volgende:
Voetballers en twitter. Goede combinatie.
[ afbeelding ]
Xavi en Iniesta moeten er altijd standaard in ofniet?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:28 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:FootballMad92_ twitterde op maandag 13-01-2014 om 16:27:06The leaked team of the year http://t.co/qLJfeiRP8v reageer retweet
Het zijn dan ook met afstand de 2 beste middenvelders van de afgelopen 10 jaarquote:Op maandag 13 januari 2014 17:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Xavi en Iniesta moeten er altijd standaard in ofniet?
Volgens mij gaat het om 2013.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zijn dan ook met afstand de 2 beste middenvelders van de afgelopen 10 jaar
"met afstand"quote:Op maandag 13 januari 2014 17:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met afstand is natuurlijk Zidane, maar die is de beste aller tijden.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beckham in dat rijtje. Ga je handen wassen.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:57 schreef Seconde het volgende:
[..]
"met afstand"
Zidane, Kaká, Beckham, Ronaldinho, etc etc.
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:59 schreef Syntix het volgende:
[..]
Met afstand is natuurlijk Zidane, maar die is de beste aller tijden.
Zidane
Zidane was top early 2000. In 2004 was het beste er allang vanaf. Zelfde geldt voor Beckham.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:57 schreef Seconde het volgende:
[..]
"met afstand"
Gerrard, Vieira, Pirlo, Figo, Seedorfquote:Op maandag 13 januari 2014 17:57 schreef Seconde het volgende:
[..]
"met afstand"
We hadden het over afgelopen 10 jaar. Ozil is nog maar 2/3 jaar op het echte hoge niveau. Pirlo had er ook in gekund ja, daarom die etc etc. Zidane speelde gewoon nog een geweldig toernooi in 2005 en is gewoon de beste middenvelder in de afgelopen 30 jaar. Kaká mag de veters van Xavi en Iniesta niet strikken?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zidane was top early 2000. In 2004 was het beste er allang vanaf. Zelfde geldt voor Beckham.
Ronaldinho een middenvelder?_____!
Kaká is goed, maar mag de veters nog niet strikken van Xavi & Iniesta.
Noem dan een Özil of een Pirlo
Ook uiteraard.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gerrard, Vieira, Pirlo, Figo, Seedorf
2000 - 2004 was Beckham gewoon geweldig..quote:Op maandag 13 januari 2014 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Beckham in dat rijtje. Ga je handen wassen.
Nou dan. En bij Real was ie lang niet zo baas als bij Utd.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:04 schreef Seconde het volgende:
[..]
2000 - 2004 was Beckham gewoon geweldig..
Owja dat is geen 10 jaar geleden
Time fliesquote:Op maandag 13 januari 2014 18:04 schreef Seconde het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een bevestiging hoe serieus de FIFA genomen kan worden. Als vanavond Ronaldo niet wint kun je de FIFA dus niet meer serieus nemen. Als Ribery wint, al helemaal niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar boeit het echt iemand wie die prijs wint?
Zoals Stijn al mooi aangaf:quote:Op maandag 13 januari 2014 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar boeit het echt iemand wie die prijs wint?
quote:
Klopt maar bij United was hij wel legendarisch.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou dan. En bij Real was ie lang niet zo baas als bij Utd.
Marlon Slabbekoornquote:Op maandag 13 januari 2014 18:07 schreef Seconde het volgende:
[..]
Jep, ben benieuwd over wie we 15 jaar praten.
Bayern München won meer met Ribéry dan Real Madrid met Ronaldo... of moet je alleen kijken naar de doelpunten?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:06 schreef Seconde het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een bevestiging hoe serieus de FIFA genomen kan worden. Als vanavond Ronaldo niet wint kun je de FIFA dus niet meer serieus nemen. Als Ribery wint, al helemaal niet.
Over mijn zoonquote:Op maandag 13 januari 2014 18:07 schreef Seconde het volgende:
[..]
Strootman.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:07 schreef Seconde het volgende:
[..]
quote:
De beste speler, dus puur op kwaliteit.. En dan kun je dus niet om Ronaldo heen. Denk jij serieus dat Ribery beter is dan Ronaldo of Messi?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Bayern München won meer met Ribéry dan Real Madrid met Ronaldo... of moet je alleen kijken naar de doelpunten?
Meh. Het was meer een goed merk dan een goede voetballer. Grootste hype van deze eeuw.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:04 schreef Seconde het volgende:
[..]
CR heeft gewoon een topjaar gehad. Met afstand de beste.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Bayern München won meer met Ribéry dan Real Madrid met Ronaldo... of moet je alleen kijken naar de doelpunten?
Ik heb het niet over zijn merk maar over Beckham als voetballer, en in zijn tijd bij United speelde hij formidabel.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh. Het was meer een goed merk dan een goede voetballer. Grootste hype van deze eeuw.
Dat wordt nog wel eens overdreven. Door jou bijvoorbeeld.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:14 schreef Seconde het volgende:
[..]
Ik heb het niet over zijn merk maar over Beckham als voetballer, en in zijn tijd bij United speelde hij formidabel.
Dankzij de blessures van Messi heeft hij meer doelpunten kunnen maken. Wie ook een topjaar had, Ribéry met 5 titels.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
CR heeft gewoon een topjaar gehad. Met afstand de beste.
reclamequote:Op maandag 13 januari 2014 18:28 schreef Karina het volgende:
Paar keer reclame misschien ook nog. Plus nog 10x filmpjes van alle 3.
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:41 schreef superniger het volgende:
Geen Strootman in team van het jaar
Niet lachen mensen dan gaat hij door.quote:
Nee. Niet echt.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:44 schreef superniger het volgende:
Robben was veel belangrijker voor Bayern dan Ribery
Te veel Frans, Duits, Spaans ja, ik versta dat niet. Tijd dat Geert ze verplicht op Engelse les gooit.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:45 schreef Abed het volgende:
Kan die dribbelkleuter eens Engels leren.
2 uitroeptekensquote:Op maandag 13 januari 2014 18:47 schreef lionella het volgende:
Hou eens op jongens met dat Messi geen engels spreekt ! Ramos spreekt toch ook geen Engels en daar hoor ik jullie niet over. Ieder jaar weer hetzelfde commentaar !!
Wil je een zakdoekje?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:47 schreef lionella het volgende:
Hou eens op jongens met dat Messi geen engels spreekt ! Ramos spreekt toch ook geen Engels en daar hoor ik jullie niet over. Ieder jaar weer hetzelfde commentaar !!
Hij is wel de enige die een beetje durft ! En het staat hem nog ook ! Zo saai is hij dus niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:45 schreef Caland het volgende:
Messi heeft zijn circuspakje aangetrokken.
Zal wel compensatie zijn dusquote:Op maandag 13 januari 2014 18:48 schreef lionella het volgende:
[..]
Hij is wel de enige die een beetje durft ! En het staat hem nog ook ! [b]Zo saai is hij dus niet[/b].
Ik krijg het gevoel dat je een lichte voorkeur voor Messi hebt.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:48 schreef lionella het volgende:
[..]
Hij is wel de enige die een beetje durft ! En het staat hem nog ook ! Zo saai is hij dus niet.
Oke !quote:Op maandag 13 januari 2014 18:48 schreef lionella het volgende:
[..]
Hij is wel de enige die een beetje durft ! En het staat hem nog ook ! Zo saai is hij dus niet.
Waarom die spatie voor het uitroepteken?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:48 schreef lionella het volgende:
[..]
Na die uittenue's van Barcelona dit seizoen en vorig seizoen kan het niet veel erger meer worden.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:48 schreef lionella het volgende:
[..]
Daarom zeg ik PSVer en geen Eindhovenaar.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:57 schreef Karina het volgende:
[..]
De presentator is wel een AmsterdammerGeen ex-Ajacied.
Daarom zei ik Amsterdammerquote:Op maandag 13 januari 2014 18:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daarom zeg ik PSVer en geen Eindhovenaar.
Heeft de paus kleine jongetjes seksueel misbruikt.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:54 schreef lionella het volgende:
heeft Gullit z'n tanden laten bleken ?
Wat heeft hij dan met zijn tanden gedaan?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft de paus kleine jongetjes seksueel misbruikt.
Adriana Lima deed dat ook, de rest vertaald die commentator, wel een luxe voor hem want die kan ons van alles wijs maken.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:01 schreef clavier het volgende:
Wat een luie donders die Brazilianen. Spreek gewoon Engels.
Volgensmij zijn de Nederlanders de enige die niet in hun eigen taal praatquote:Op maandag 13 januari 2014 19:11 schreef clavier het volgende:
Ik dacht dat Duitsers nog wel het Engels machtig waren, maar dat valt kennelijk ook tegen.
Kijk maar eens naar een willekeurige Duitse tv zender op een willekeurig tijdstip, alles is in het Duits zelfs als de serie/film/programma Engels is.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:11 schreef clavier het volgende:
Ik dacht dat Duitsers nog wel het Engels machtig waren, maar dat valt kennelijk ook tegen.
Nog steeds boos dat ze de wereld niet veroverd hebben.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar een willekeurige Duitse tv zender op een willekeurig tijdstip, alles is in het Duits zelfs als de serie/film/programma Engels is.
Dries natuurlijk hequote:Op maandag 13 januari 2014 19:16 schreef Doublepain het volgende:
Als het WK in Nederland was, zong Frans Bauer nu
Best erg ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:13 schreef Doublepain het volgende:
Een koptelefoon voor Engelse vertaling
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:13 schreef Doublepain het volgende:
Een koptelefoon voor Engelse vertaling
En na al die jaren nog steeds geen engels kunnenquote:Op maandag 13 januari 2014 18:47 schreef lionella het volgende:
Nederland is een van de weinige europese landen die engels georienteerd is (afgezien dan van de Scandinavische landen). In de meeste europese landen wordt alles nagesynchroniseerd. Dus kinderen groeien ook niet zo op met de engelse taal.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij zijn de Nederlanders de enige die niet in hun eigen taal praat
De wereldster dat ie is mag hij wel een woordje Engels spreken inderdaad.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:18 schreef Seconde het volgende:
[..]
En na al die jaren nog steeds geen engels kunnen
Dat moet dus veranderenquote:Op maandag 13 januari 2014 19:19 schreef lionella het volgende:
[..]
Nederland is een van de weinige europese landen die engels georienteerd is (afgezien dan van de Scandinavische landen). In de meeste europese landen wordt alles nagesynchroniseerd. Dus kinderen groeien ook niet zo op met de engelse taal.
Inderdaad waarom zou die. Om jullie zeikerds een beetje tevreden te stellen zekerquote:Op maandag 13 januari 2014 19:20 schreef S0nic het volgende:
Waarom zou Messi engels gaan leren? Alsof hij een daar een neuk om geeft.
CR7 neemt elk jaar een nieuwe chick meequote:Op maandag 13 januari 2014 19:20 schreef Nober het volgende:
Wat is 'ie groot geworden.
[ afbeelding ]
Shanina > Irina
Waarom.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
De wereldster dat ie is mag hij wel een woordje Engels spreken inderdaad.
Is al aan de gang, op de Nederlandse kinderzenders worden de buitenlandse series nu in het Nederlands nagesproken.quote:
Volgens jullie is hij waarschijnlijk de beste voetballer van de wereld maar dan spreekt hij dus de wereldtaal nietquote:Op maandag 13 januari 2014 19:21 schreef lionella het volgende:
[..]
Inderdaad waarom zou die. Om jullie zeikerds een beetje tevreden te stellen zeker
heeft ie ook recht opquote:Op maandag 13 januari 2014 19:24 schreef GotenSSJ het volgende:
Pele komt zijn levensverhaal weer vertellen.
Ja dat is ook niet zo gek, die man is zo onderhand 120 en hij is een FIFA official en heeft een representatieve functie; dus engelsquote:
Messi mag als wereldster ook wel een paar woorden engels kunnen.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:26 schreef lionella het volgende:
[..]
Ja dat is ook niet zo gek, die man is zo onderhand 120 en hij is een FIFA official en heeft een representatieve functie; dus engels
Nee, goede redenquote:Op maandag 13 januari 2014 19:26 schreef lionella het volgende:
[..]
Ja dat is ook niet zo gek, die man is zo onderhand 120 en hij is een FIFA official en heeft een representatieve functie; dus engels
Belangen in niet-Spaanse landen. Hij heeft sponsorcontracten met Nike en Turkish Airlines maar kan zelf zich niet duidelijk maken in de wereldtaal.quote:
Oke je hebt me kunnen overtuigen. Messi moet Turks leren.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Belangen in niet-Spaanse landen. Hij heeft sponsorcontracten met Nike en Turkish Airlines maar kan zelf zich niet duidelijk maken in de wereldtaal.
Dit krijg je nou als vrouwen zich met voetbal gaan bemoeien en mee willen praten..quote:Op maandag 13 januari 2014 19:30 schreef lionella het volgende:
Pff Hollandse zeikerds die zich druk maken dat Messi geen engels praatGet a Life !
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Oke je hebt me kunnen overtuigen. Messi moet Turks leren.
Ahh jochie toch. Ben je een beetje op je piemeltje getrapt omdat we Messi bekritiseren? Wil een snoepje tegen de schrik?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:30 schreef lionella het volgende:
Pff Hollandse zeikerds die zich druk maken dat Messi geen engels praatGet a Life !
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Oke je hebt me kunnen overtuigen. Messi moet Turks leren.
Een Argentijn werkzaam in Spanje heeft weinig aan Engels.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:23 schreef Seconde het volgende:
[..]
Volgens jullie is hij waarschijnlijk de beste voetballer van de wereld maar dan spreekt hij dus de wereldtaal niet
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:30 schreef Seconde het volgende:
[..]
Dit krijg je nou als vrouwen zich met voetbal gaan bemoeien en mee willen praten..
okquote:Op maandag 13 januari 2014 19:30 schreef lionella het volgende:
stfu. messi is kut of hij nu engels praat of nietquote:Op maandag 13 januari 2014 19:30 schreef lionella het volgende:
Ook nog mensen met geamputeerde armen bashenquote:Op maandag 13 januari 2014 19:31 schreef lionella het volgende:
[..]ik kan er tenminste over meepraten
Niet relevant.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:30 schreef Doublepain het volgende:
Messi is trouwens Adidas, ken je feiten.
Ja leuk schat, maar waar blijft de koffie?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:31 schreef lionella het volgende:
[..]ik kan er tenminste over meepraten
Yes, tell themquote:Op maandag 13 januari 2014 19:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Een Argentijn werkzaam in Spanje heeft weinig aan Engels.
Nog nooit eerder een FIFA gala gekeken? xDquote:Op maandag 13 januari 2014 19:35 schreef Spinosaurus het volgende:
We zijn een uur verder, is het al bekend wie de winnaar is? Heb geen TV bij de hand momenteel, toevallig iemand een livestream?
Een Fransman werkzaam in Duitsland heeft wel wat aan Duits, waarom spreekt Ribéry Frans?quote:
WK-loting, wat een ramp, hele tijd kutartiestenquote:Op maandag 13 januari 2014 19:35 schreef Seconde het volgende:
[..]
Nog nooit eerder een FIFA gala gekeken? xD
Of hij las gewoon een menukaart op.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:37 schreef GotenSSJ het volgende:
Die man vertelt ook zijn hele levensverhaal heb ik het idee.
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:38 schreef Nober het volgende:
Doel was leeg, oh wat was dat knap van Ibrahimovic.
Een omhaal vanaf bijna de middenlijn precies in de goal..quote:Op maandag 13 januari 2014 19:38 schreef Nober het volgende:
Doel was leeg, oh wat was dat knap van Ibrahimovic.
Kijk met jou kan ik pratenquote:Op maandag 13 januari 2014 19:39 schreef Caland het volgende:
Waarom niet gewoon drie keer Zlatan nomineren
Overdrijven is ook een vakquote:Op maandag 13 januari 2014 19:39 schreef Seconde het volgende:
[..]
Een omhaal vanaf bijna de middenlijn precies in de goal..
Ik vind van welquote:Op maandag 13 januari 2014 19:39 schreef n00b13 het volgende:
Misschien had zlatan de d'or wel verdiend.
Het is een Zweed. Daar krijgen ze als kleuter al Engels.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:40 schreef Seconde het volgende:
Kijk die kan wel Engels.. Een echte wereldvoetballer dus.
Ik wist niet dat de middenlijn al vijf meter buiten het zestienmetergebied begon.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:39 schreef Seconde het volgende:
[..]
Een omhaal vanaf bijna de middenlijn precies in de goal..
Hij kan het wel, Toivonen niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:40 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Het is een Zweed. Daar krijgen ze als kleuter al Engels.
Gras is groen.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:40 schreef Seconde het volgende:
Voorspelling:
1. Ronaldo
2. Ribery
3. Messi
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:42 schreef Doublepain het volgende:
nou poeh poeh, zelfs fisscher liet meer zien.
Ach om nou te zeggen dat hij met open goal scoordequote:Op maandag 13 januari 2014 19:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de middenlijn al vijf meter buiten het zestienmetergebied begon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |