"Allemachtig, Ronaldo, Messi, dat zijn geen beroerde spelers."quote:Op maandag 13 januari 2014 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had liever good old Frank Kramer gehad
Snap ook niet waarin Ribery belangrijker was dan Robben?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:55 schreef opreis het volgende:
De reacties uit het ribery kamp zijn echt te sneu voor woorden, ze laten het over komen alsof hij in z'n eentje 5 prijzen heeft gewonnen en bayern zonder ribery dat 2 of 3 prijzen minder had gewonnen. Ik vind dat echt respectloos tegenover de andere spelers van bayern.
Ronaldo terecht gewonnen en messi sportief verliezer.
Ribery wordt alleen maar gehyped omdat hij Frans is. Fransen kunnen er niet mee omgaan dat ze niet meer meedoen internationaal.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Snap ook niet waarin Ribery belangrijker was dan Robben?
Messi en Christiaan(o)quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:25 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Messie en Adriaan, Messie en Adriaan, dat zijn je beste vrienden...
ZÜRICH - De Bayern-iconen Franz Beckenbauer en Karl-Heinz Rummenigge lieten zich niet kennen als goede sportieve verliezers. „Franck Ribéry had een groot aandeel in de vijf prijzen van Bayern München”, aldus der Kaiser. „Zonder hem hadden we misschien twee of drie prijzen gewonnen. Hij verdiende het om de Gouden Bal te winnen.”quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:55 schreef opreis het volgende:
De reacties uit het ribery kamp zijn echt te sneu voor woorden, ze laten het over komen alsof hij in z'n eentje 5 prijzen heeft gewonnen en bayern zonder ribery dat 2 of 3 prijzen minder had gewonnen. Ik vind dat echt respectloos tegenover de andere spelers van bayern.
Ronaldo terecht gewonnen en messi sportief verliezer.
Wat een triestheidquote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
ZÜRICH - De Bayern-iconen Franz Beckenbauer en Karl-Heinz Rummenigge lieten zich niet kennen als goede sportieve verliezers. „Franck Ribéry had een groot aandeel in de vijf prijzen van Bayern München”, aldus der Kaiser. „Zonder hem hadden we misschien twee of drie prijzen gewonnen. Hij verdiende het om de Gouden Bal te winnen.”
Rummenigge zag zelfs een complot tegen ‘zijn’ speler ten faveure van winnaar Ronaldo. „De deadline van de verkiezing is in november vorig jaar zelfs uitgesteld om zo de play-offs voor WK-kwalificatie mee te kunnen nemen bij de beoordeling. Alleen omdat een bepaalde speler de hoofdprijs moest winnen.”
De FIFA en complottheorieën, duistere zaken en naar corruptie riekende beslissingen zijn bijna onlosmakelijk met elkaar verbonden. Maar de play-offs voor WK-kwalificatie vonden toch echt in 2013 plaats en daar maakte Ronaldo het verschil voor Portugal tegen Zweden en uiteindelijk het verschil tussen hem, Ribery en Messi voor de Gouden Bal 2013.
Te triest.
Dat dus. Chauvinisme is niet voor niets een Frans woord.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat een triestheid
Terecht niet gewonnen. Goede speler, maar niet buitengewoon.
Ik durf wel te zeggen dat ze zonder hem net zoveel prijzen hadden gewonnen
Whehe Chauvinisme..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat dus. Chauvinisme is niet voor niets een Frans woord.
Robben.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:08 schreef Shreyas het volgende:
Ronaldo ten onrechte gewonnen natuurlijk. Messi had moeten winnen, Ribèry tweede moeten worden en Ronaldo hooguit derde. Al zijn spelers als Zlatan en Robben wellicht nog beter, alleen is de laatstgenoemde zelden topfit.
*verdedigtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:14 schreef Mansjester het volgende:
Het enige wat ik niet snap ik dat zijn mentaliteit altijd zo wordt geroemd. Vind het echt bullshit, hij loopt altijd zo verontwaardigd en met een jankgezicht over het veld. Het verdedigd ook niet hard mee ofzo.
Ik vind het wel terecht dat hij heeft gewonnen natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |