https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:
You failed this city!quote:Op zondag 12 januari 2014 21:30 schreef MichaelScott het volgende:
Waarom staat alleen seizoen 1 van Arrow op Netflix? Na die cliffhanger van net wil ik weten hoe het afloopt!
Afgehaakt in seizoen 2quote:Op zondag 12 januari 2014 21:30 schreef MichaelScott het volgende:
Waarom staat alleen seizoen 1 van Arrow op Netflix? Na die cliffhanger van net wil ik weten hoe het afloopt!
Ga studeren ofzo, maak je nuttigquote:
Ik wilde je een linkje sturen maar je hebt me geblokt ofzoquote:Op zondag 12 januari 2014 21:30 schreef MichaelScott het volgende:
Waarom?quote:
Over nuttig gesproken.quote:
Ik investeer niks in de samenleving en ik verwacht ook niks terugquote:Op zondag 12 januari 2014 21:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Over nuttig gesproken.
Wat voor nuttigs doen jullie allemaal voor de samenleving? Ik op dit moment niet, maar de samenleving en mijn ouders financieren mij in de hoop dat het in de toekomst wel gaat gebeuren.
Werd me teveel van het zelfde, te krampachtig en veel geforceerde verhaallijnen. Vooral veel gezeik met z'n zusje en d'r vriendje. Misschien geef ik het nog een kans maar seizoen 1 was beterquote:
Maak jij je maar nuttigquote:
Ik zorg ervoor dat bierbrouwerijen kunnen bestaanquote:
Ik studeer en doe met enige regelmaat aan vrijwilligerswerk. Leer je veel van en je maakt jezelf daadwerkelijk nuttig.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Over nuttig gesproken.
Wat voor nuttigs doen jullie allemaal voor de samenleving? Ik op dit moment niet, maar de samenleving en mijn ouders financieren mij in de hoop dat het in de toekomst wel gaat gebeuren.
Vrijwilligerswerk, daarnaast help ik af en toe wat mensen met de belastingaangifte en ik bezit EACquote:Op zondag 12 januari 2014 21:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Over nuttig gesproken.
Achja, belangeloos iets voor andere mensen doen die dat nodig hebben valt in beginsel wel onder nuttig te kwalificeren.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:40 schreef Stryder het volgende:
Nuttig is overschat en hangt van je normen en waarden af.
Daar heb ik vaak wat meer moeite mee, omdat dit vaak niet zo is.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:41 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Achja, belangeloos iets voor andere mensen doen die dat nodig hebben valt in beginsel wel onder nuttig te kwalificeren.
Ik krijg er niks voor, het kost me zelfs geld. Dat het niet altijd belangeloos is betekent niet per definitie dat het nooit belangeloos is. edit; Daarnaast ging het er om dat jij nuttig overschat vindt. In het geval dat iets dus wel belangeloos is, kun je dat rustig onder nuttig kwalificeren. Daarna vlieg je uit de bocht met een situatie waarin het niet belangeloos zou zijn. Zo kun je geen discussie voerenquote:Op zondag 12 januari 2014 21:43 schreef Stryder het volgende:
[..]
Daar heb ik vaak wat meer moeite mee, omdat dit vaak niet zo is.
Maar verder niet nodig om hierover mijn gedachten in het topic vol te spammen
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:34 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ik investeer niks in de samenleving en ik verwacht ook niks terug
Als je je afval gescheiden aanlevert doe je ook al iets voor de samenleving.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Over nuttig gesproken.
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:48 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Als je je afval gescheiden aanlevert doe je ook al iets voor de samenleving.
Ik zie nu pas dat je een Stryder tegen de NSA bentquote:Op zondag 12 januari 2014 21:48 schreef robin007bond het volgende:
Daarnaast vermaak ik mensen met posts op FOK!
Nee maar dit is ook voor mij niet iets om via een internetforum te besprekenquote:Op zondag 12 januari 2014 21:44 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik krijg er niks voor, het kost me zelfs geld. Dat het niet altijd belangeloos is betekent niet per definitie dat het nooit belangeloos is. edit; Daarnaast ging het er om dat jij nuttig overschat vindt. In het geval dat iets dus wel belangeloos is, kun je dat rustig onder nuttig kwalificeren. Daarna vlieg je uit de bocht met een situatie waarin het niet belangeloos zou zijn. Zo kun je geen discussie voeren
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:51 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nee maar dit is ook voor mij niet iets om via een internetforum te bespreken, voelt voor mij net zoals een discussie in whatsapp en relaties verbreken via sms (even heel grof gegeneraliseerd). Zaken waar ik een diepgaande mening over heb bespreek ik liever face to face.
Mijn fout om het hier zo neer te zetten
Hahaha wrijf het er maar in dat ik oud benquote:Op zondag 12 januari 2014 21:52 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Relaties worden trouwens heul niet meer via sms verbrokendat doe je gewoon door je status op FB te wijzigen
of via twitterquote:Op zondag 12 januari 2014 21:54 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha wrijf het er maar in dat ik oud ben
Grapjenquote:Op zondag 12 januari 2014 21:54 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha wrijf het er maar in dat ik oud ben
Ja met zulk soort dingen voel ik me sowieso snel ouder, waar ik echt wel de technologisch vooruitgang in mijn visie meeneem. Maar soms gaat het mij wel iets te verquote:Op zondag 12 januari 2014 21:56 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Grapjenzoiets zou ik nooit doen maar ik heb het wel eens zien gebeuren
waarbij de ander vervolgens met een " wtf!?" reageerde
. Echt geen stijl.
Ik wilde net iets aardigs zeggen, zo van; maar kijk je eens gaan helemaal in crypto enzo. Maar nee, laat maar weer.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:58 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja met zulk soort dingen voel ik me sowieso snel ouder, waar ik echt wel de technologisch vooruitgang in mijn visie meeneem. Maar soms gaat het mij wel iets te ver
Ach jij bent waarschijnlijk ook al over je top heen![]()
Uiteraard.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:49 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat je een Stryder tegen de NSA bent
Ach ik was laatst in de favoriete stad van Rois, te weten Amsterdam.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:59 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik wilde net iets aardigs zeggen, zo van; maar kijk je eens gaan helemaal in crypto enzo. Maar nee, laat maar weer.
Amsterdam whut?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:06 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ach ik was laatst in de favoriete stad van Rois, te weten Amsterdam.
En blijkbaar is de top van tegenwoordig 14 jaar en eruit zien als 21.
Ik schat jou iets ouder en volwassener in, maar de top... tja die ben je denk ik wel voorbij
Hey, maar karakter is ook wat waard hoor
Ik ben er ooit wel eens geweest... 1x in de afgelopen 28 jaar welteverstaanquote:Op zondag 12 januari 2014 22:10 schreef Stryder het volgende:
Ja Rois, ik heb wel een beetje mensenkennis
Nah jong, oud. Het is allemaal relatief.quote:
Hahaha zoiets schatte ik dus al inquote:Op zondag 12 januari 2014 22:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ben er ooit wel eens geweest... 1x in de afgelopen 28 jaar welteverstaan
Dan gooi je het toch gewoon in PPC ofzoquote:Op zondag 12 januari 2014 22:16 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Oke, ik zit al 2 dagen in fiat. Begint saai te worden
Het is niet moeilijk te raden waar ik vandaan kom, het staat onderin m'n naam en ik heb het al zovaak gezegdquote:Op zondag 12 januari 2014 22:16 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha zoiets schatte ik dus al inken nogal wat mensen uit de regio waarvan ik denk dat jij komt
Excelsior geeft ook wel wat weg hequote:Op zondag 12 januari 2014 22:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk te raden waar ik vandaan kom, het staat onderin m'n naam en ik heb het al zovaak gezegd
Tuig uit Brabant? Zal wel meevallen toch. Of je moet richting Eindhoven gaan...quote:Op zondag 12 januari 2014 22:20 schreef Stryder het volgende:
En al het volk wat ik ken uit die hoek is tuig hahaha, maar wel tuig waar je mee kan lachen
Ja, maar ik kom toch niet uit Rotterdam hoorquote:Op zondag 12 januari 2014 22:21 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Excelsior geeft ook wel wat weg he
Daar wil je nog niet dood geboren worden ook.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:23 schreef Stryder het volgende:
Eindhoven was wel serieus de laatste plaats waar ik ruzie heb gekregen na gezeik met een paar gasten die geen geld hadden en samen met mij in een zwarte taxi zaten
Ik kijk alle series op cucirca.euquote:Op zondag 12 januari 2014 21:30 schreef MichaelScott het volgende:
Daar heb je een feit hahaha, vroeger joh... toen ik nog elk jaar naar Landgraaf ging...quote:Op zondag 12 januari 2014 22:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Daar wil je nog niet dood geboren worden ook.
Niet gewoon aan gewend geraakt omdat je vriendin het altijd wil kijken?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:27 schreef robin007bond het volgende:
Stiekem vind ik All you need is love leuk.![]()
Normaal kijk ik nooit RTL.
Had je dat niet beter "stiekem" kunnen houden hahahaquote:Op zondag 12 januari 2014 22:27 schreef robin007bond het volgende:
Stiekem vind ik All you need is love leuk.![]()
Normaal kijk ik nooit RTL.
Heeft Max gedaanquote:Op zondag 12 januari 2014 22:28 schreef Geralt het volgende:
Waar is precies die chaos uit de TT?
Film gaan kijken; kom terug en hij staat op hetzelfde
Ik ook voor een dagje. En inderdaad.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:16 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Oke, ik zit al 2 dagen in fiat. Begint saai te worden
Nee nog niet, maar hij lijkt me wel goed.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:30 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Iemand Wolf of wallstreet gezien? Die ga k zo kijken
Weet je het zeker? Die film duurt toch 3 uur?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:30 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Gisteren naar geweest, niet heel geweldig, maar wel ok, ontvangt veel te hoge ratings nu.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:30 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Nee niet eens. Met heel het gezin voor de bank nu.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Niet gewoon aan gewend geraakt omdat je vriendin het altijd wil kijken?
Ja, ik ben als het goed is rond het einde van de maand ook aan het minenquote:Op zondag 12 januari 2014 22:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ook voor een dagje. En inderdaad.
Het minen vind ik wel spannemd. Ben benieuwd of ik dat terugverdien.
Ja Gravity was jammer, net als After Earth.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:33 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar hij lijkt me wel goed.
Zal allicht beter dan Gravity zijn.
Seizoen 2 aan het kijken?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:33 schreef MichaelScott het volgende:
Mmm onverwacht, ik dacht dat Felicity die vrouwelijke vigilante was.
Geen idee maar The Talented Mr. Ripley duurt ook lang en daar had ik ook geen problemen meequote:Op zondag 12 januari 2014 22:35 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Die film duurt toch 3 uur?
Ben benieuwdquote:Op zondag 12 januari 2014 22:36 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Gisteren naar geweest, niet heel geweldig, maar wel ok, ontvangt veel te hoge ratings nu.
Ja, maar nu moet ik mezelf even beheersen anders zit ik morgenochtend nog te kijken.quote:
Gezellig! Veel succes.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:38 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja, ik ben als het goed is rond het einde van de maand ook aan het minen
[..]
Net de hele video gekeken. ERG interessant.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:46 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
Nieuwe video Andreas Antonopoulos.
Oh ja, ik betaal er dan ook gewoon zelf voor maar als je ouders dat prima vinden zou ik me er niet druk om maken. Fijn dat ze je steunenquote:Op zondag 12 januari 2014 22:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gezellig! Veel succes.
Het is erg leuk vind ik, alleen voel ik me een beetje schuldig voor het stroomverbruik. Al aangegeven aan mijn ouders dat ik ervoor wil betalen, maar dat hoefde niet.
quote:Op zondag 12 januari 2014 22:40 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ja, maar nu moet ik mezelf even beheersen anders zit ik morgenochtend nog te kijken.
Voor de bankquote:Op zondag 12 januari 2014 22:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee niet eens. Met heel het gezin voor de bank nu.
Bedankt, ik stuur je nog wel een bloemetje.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:43 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]en niet eens een bedankje he
![]()
quote:Op zondag 12 januari 2014 22:46 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Bedankt, ik stuur je nog wel een bloemetje.
Op de bank en voor de TV. Stomme voorzetsels.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:44 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Voor de bank? Of voor de tv?
quote:Op zondag 12 januari 2014 22:50 schreef MichaelScott het volgende:
____________$$$$$$
___________$$$$$$$$
___$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$
__$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$
___$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$
____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$
________$$$$$_$$$_$$$$$
_$$$$$$$$$_ $____$_$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$ $______$ $$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$______ $$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$_$_____$_$$$$$$$$$
_________$$$$$_$$$_$$$$$
_____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$
____$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$
___$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$
____$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$
____________$$$$$$$$_$$
_____________$$$$$$_ $$
______$$$$$_________$$
_____$$$$$$$_______ $$
___$$$$$$$$$$$_____$$
_____ $$$$$$$$$___ $$
________$$$$$$$__$$
__________$$$$$_$$
___________$$$$$$
____________$$$$
_____________$$
____________$$____$$$$$$$
___________ $$___$$$$$$$$$$
___________$$__$$$$$$$$
___________$$_$$$$$$
___________$$_$$$$$
___________$$$$$$
___________$$$$
___________$$
quote:Op zondag 12 januari 2014 22:50 schreef MichaelScott het volgende:
____________$$$$$$
___________$$$$$$$$
___$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$
__$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$
___$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$
____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$
________$$$$$_$$$_$$$$$
_$$$$$$$$$_ $____$_$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$ $______$ $$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$______ $$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$_$_____$_$$$$$$$$$
_________$$$$$_$$$_$$$$$
_____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$
____$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$
___$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$
____$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$
____________$$$$$$$$_$$
_____________$$$$$$_ $$
______$$$$$_________$$
_____$$$$$$$_______ $$
___$$$$$$$$$$$_____$$
_____ $$$$$$$$$___ $$
________$$$$$$$__$$
__________$$$$$_$$
___________$$$$$$
____________$$$$
_____________$$
____________$$____$$$$$$$
___________ $$___$$$$$$$$$$
___________$$__$$$$$$$$
___________$$_$$$$$$
___________$$_$$$$$
___________$$$$$$
___________$$$$
___________$$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LUISTER NIET NAAR WAT IK OVER DE PRIJS TE ZEGGEN HEB, DIT IS HOOGST SPECULATIEF!!
Ja de spanning is om te snijdenquote:Op zondag 12 januari 2014 23:09 schreef strbo het volgende:
Acht uur weg geweest , de prijs is maarliefst 0.03% procent gestegen
quote:Op zondag 12 januari 2014 23:00 schreef Stryder het volgende:
Ik ben net allin in XPM gegaanIs dit srs trouwens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De dag dat ik mijn geld wil weggooien, doe ik dat. Sorry als er mensen in XPM zittenquote:Op zondag 12 januari 2014 23:46 schreef ulq het volgende:
Weet niet hoe ik die spoiler nou moet interpreteren.
Ik ben serieus een keer all in gegaan op XPM. Dat was nadat PPC en NMC heel erg gestegen waren.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:47 schreef Stryder het volgende:
[..]
De dag dat ik mijn geld wil weggooien, doe ik dat. Sorry als er mensen in XPM zitten
quote:Op zondag 12 januari 2014 23:41 schreef Stryder het volgende:
Ach waarschijnlijk komt trolletje hier weer midden in de nacht, terwijl ze moet slapen.
En Max zit altijd stiekem mee te kijken en soms is Rois er ook als hij van zijn vriendin mag.
Dus ook al crasht het niet, 's nacht is het hier 1 groot feest
Magquote:Op zondag 12 januari 2014 23:41 schreef Stryder het volgende:
Ach waarschijnlijk komt trolletje hier weer midden in de nacht, terwijl ze moet slapen.
En Max zit altijd stiekem mee te kijken en soms is Rois er ook als hij van zijn vriendin mag.
Dus ook al crasht het niet, 's nacht is het hier 1 groot feest
Voor wat lagere volumes is het wel een leuke munt om wat in te steken als we in een uptrend zitten, dan kan zo'n munt best wel knallen. Maar mijns inziens niet echt een munt om grote volumes in te gaanquote:Op zondag 12 januari 2014 23:48 schreef ulq het volgende:
[..]
Ik ben serieus een keer all in gegaan op XPM. Dat was nadat PPC en NMC heel erg gestegen waren.
Was wel echt een goede zet. Van 1,01 BTC gewoon 1,13 BTC gemaakt tijdens een nachtje slaap.
Huobi gecrippled? Vouchers?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:47 schreef Stryder het volgende:
Maar Huobi gecrippled, vouchers zijn niet meer geldig vanaf de 14e. No way dat dit omhoog kan gaan, dan moet Amazon ofzo aankondigen dat ze bitcoin accepteren of 1 of andere whale moet de prijs gaan opdrijven, anders zie ik het echt niet gebeuren.
Nee was ook best wel risky toen. Maar zat iig wel een idee achter. Zou er never nooit 'blind' in gaan.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:51 schreef Stryder het volgende:
[..]
Voor wat lagere volumes is het wel een leuke munt om wat in te steken als we in een uptrend zitten, dan kan zo'n munt best wel knallen. Maar mijns inziens niet echt een munt om grote volumes in te gaan
Dit is wel een interessant stuk om op de hoogte te zijn van de gang van zaken daar.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:51 schreef ulq het volgende:
[..]
Huobi gecrippled? Vouchers?
Kan je een zeer beknopte samenvatting geven van jouw 'ontdekkingen' of een linkje ofzo?
Dat geloof ik meteen met je 14.000 postsquote:Op zondag 12 januari 2014 23:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mag
Ze ligt alweer op bed
Nog voor jij hier kwam waren de nachten helemaal bizar. Tot 7 uur 's ochtends door, dan 3 uurtjes slapen, altijd online zo'n beetje
Aight. Bedankt.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:54 schreef Stryder het volgende:
[..]
Dit is wel een interessant stuk om op de hoogte te zijn van de gang van zaken daar.
Al is er nog steeds een hoop onduidelijkheid.
http://www.coindesk.com/c(...)wn-battle-aftermath/
Heb je ook bier dan?quote:
Gezelligheid kent geen tijdquote:Op zondag 12 januari 2014 23:54 schreef Stryder het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen met je 14.000 posts
Living on the edge.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:54 schreef apacalipto het volgende:
ik ben vandaag gewoon all in worldcoin geknald zullen zien wat die gaat doen richting februari
ik zat er nog geen uur in gelijk 0.2 btc kwijt xD maar heb er nog wel vertrouwen in dat volgende maand goed komt.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:55 schreef ulq het volgende:
[..]
Living on the edge.
Zou wel een mooie zet kunnen zijn.
Wat is jouw probleem nou vandaagquote:
Staat ook iets over op Reddit, want je kan nog maar op 1 manier geld storten richting Huobi.quote:
Hihi ik mag gewoon 'jij' zeggen.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem nou vandaagik ga µ roepen hoor
Maar dan/ Reddit is sowieso kul.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:58 schreef Stryder het volgende:
[..]
Staat ook iets over op Reddit, want je kan nog maar op 1 manier geld storten richting Huobi.
Alleen de biased mensen bij Reddit hebben het zo weten te draaien dat dit een positief bericht is
quote:
Ik ben opstandig vandaag, okequote:Op zondag 12 januari 2014 23:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem nou vandaagik ga µ roepen hoor
Hehehe scherp!!quote:
Tuurlijk, met de alternatieve munten heb je meer kans op een verdubbeling dan met LTC/BTC, dus als je het kan missen moet je het zeker niet laten!!quote:Op zondag 12 januari 2014 23:57 schreef apacalipto het volgende:
[..]
ik zat er nog geen uur in gelijk 0.2 btc kwijt xD maar heb er nog wel vertrouwen in dat volgende maand goed komt.ja en als hij nu gaat stijgen dan verdien ik er ook echt een leuk bedrag aan natuurlijk, beetje risico nemen hoort erbij
Ik ga nu kijken, zit er klaar voorquote:Op maandag 13 januari 2014 00:00 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ik ben opstandig vandaag, oke. Is de film nou leuk of niet? Ga hem toch wel kijken daar niet van.
Maar ... mmm wilde hier een soort van een compliment neer zetten, maar dat doe ik toch maar niet.
heb de inleg allang weer teruggestort, speel alleen nog met de winst.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:01 schreef Stryder het volgende:
[..]
Tuurlijk, met de alternatieve munten heb je meer kans op een verdubbeling dan met LTC/BTC, dus als je het kan missen moet je het zeker niet laten!!
quote:Op zondag 12 januari 2014 23:57 schreef roislecxe het volgende:
En ik heb zin in een enorme crash, Ik wil LTC inkopen op 10/11 of 15 voor mijn part.
ik kijk nu las vegasquote:Op maandag 13 januari 2014 00:02 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik ga nu kijken, zit er klaar voor
Ben benieuwdquote:Op maandag 13 januari 2014 00:02 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik ga nu kijken, zit er klaar voor
In fiat zitten is saai. En ik weet niet of ik orders ga zetten voor vannacht... denk het niet.quote:
Nee oke, maar het moet zeg maar niet betekenen dat je leven er vanaf hangt hahaha.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:03 schreef apacalipto het volgende:
[..]
heb de inleg allang weer teruggestort, speel alleen nog met de winst.
maar geld kunnen missen bestaat niet in mijn boekje
Ja. Ik zit ook in fiat. We zullen wel zien man.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
In fiat zitten is saai. En ik weet niet of ik orders ga zetten voor vannacht... denk het niet.
Heeft denk ik een beetje weinig zin nog om orders neer te zetten, stel t crasht naar 4 dollar (wat ik niet verwacht) en je hebt je order op 24,23,22 staan. Beetje weten (verwachting hebben) waar het naartoe gaat vind ik zelf altijd wel fijnquote:Op maandag 13 januari 2014 00:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
In fiat zitten is saai. En ik weet niet of ik orders ga zetten voor vannacht... denk het niet.
Precies. Meestal heb ik geen zin langer te wachten, en op het moment dat ik koop crasht het, of begint sowieso een daling.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja. Ik zit ook in fiat. We zullen wel zien man.
Te hoge orders die 's avonds heel laag leken heb ik ook wel eens gehad inderdaad. Word je wakker, loop je alweer 5 punten of erger achter de feiten aan.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:07 schreef Stryder het volgende:
[..]
Heeft denk ik een beetje weinig zin nog om orders neer te zetten, stel t crasht naar 4 dollar (wat ik niet verwacht) en je hebt je order op 24,23,22 staan. Beetje weten (verwachting hebben) waar het naartoe gaat vind ik zelf altijd wel fijn
nee true truequote:Op maandag 13 januari 2014 00:06 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nee oke, maar het moet zeg maar niet betekenen dat je leven er vanaf hangt hahaha.
Of dat je er echt zaken voor moet laten schieten, dan kan je beter niet in zo'n risicovolle markt stappen
Ja en dat is toch zonde van het geld of munten, verlies beperken staat bij mij wel hoog in het vaandel.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Te hoge orders die 's avonds heel laag leken heb ik ook wel eens gehad inderdaad. Word je wakker, loop je alweer 5 punten of erger achter de feiten aan.
In ieder geval je kans op winst maximaliserenquote:Op maandag 13 januari 2014 00:10 schreef apacalipto het volgende:
[..]
nee true truemaar gaan gewoon uit van de winst he
Toto maakt ook geen verkeerde trades meerquote:Op maandag 13 januari 2014 00:13 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja en dat is toch zonde van het geld of munten, verlies beperken staat bij mij wel hoog in het vaandel.
Want je maakt altijd weleens een verkeerde tradeBehalve Max, want die trade niet
die heeft niets meer.. Behalve die foutje hoedjes coinquote:Op maandag 13 januari 2014 00:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Toto maakt ook geen verkeerde trades meer
27ct verschil met het laagste puntquote:Op maandag 13 januari 2014 00:19 schreef roislecxe het volgende:
LTC hoogste punt in ruim een uur! sell sell sell!
Gi-gan-tisch tochquote:Op maandag 13 januari 2014 00:21 schreef Stryder het volgende:
[..]
27ct verschil met het laagste punt
Arme totoquote:Op maandag 13 januari 2014 00:17 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
die heeft niets meer.. Behalve die foutje hoedjes coin
10 Cent naar beneden!!!quote:
Neequote:Op maandag 13 januari 2014 00:24 schreef Stryder het volgende:
[..]
10 Cent naar beneden!!!
SELLSELLSELLSELL
quote:Op maandag 13 januari 2014 00:24 schreef Stryder het volgende:
[..]
10 Cent naar beneden!!!
SELLSELLSELLSELL
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik spring van de brug af als LTC niet gauw weer naar de $23 grens gaat! :o
quote:Op maandag 13 januari 2014 00:28 schreef GTAnoob het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CRASH !!!!Ik spring van de brug af als LTC niet gauw weer naar de $23 grens gaat! :o
Maxquote:Op maandag 13 januari 2014 00:13 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja en dat is toch zonde van het geld of munten, verlies beperken staat bij mij wel hoog in het vaandel.
Want je maakt altijd weleens een verkeerde tradeBehalve Max, want die trade niet
Denk dat er helemaal geen blauwes zijn, maar goed ook... bederven alle pret die we nu hebbenquote:
Ja het is echt weer net niksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LUISTER NIET NAAR WAT IK OVER DE PRIJS TE ZEGGEN HEB, DIT IS HOOGST SPECULATIEF!!
Zie het al gebeuren, zit ik hier tot 4 uur wakker te zijn. Ga ik naar bed, stort het in, tegen de tijd dat ik wakker word is 2/3e weer hersteld.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 00:39 schreef Stryder het volgende:
Misschien is dit dan HET moment dat ik ook voor het eerst in mijn leven Candy Crush moet gaan spelen.Ik speel het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ook al asociaal ver, maar ja, geen leven he.Forcefield City Bewoner
Ja, dat beweer ik van mezelf ook niet. Maar zo ver wilde ik het toch niet laten komenquote:Op maandag 13 januari 2014 00:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik speel het wel
Ben ook al asociaal ver, maar ja, geen leven he.
En dan koop je op het hoogste punt van de bulltrap want 'het zou nog wel wat verder omhoog kunnen'quote:Op maandag 13 januari 2014 00:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zie het al gebeuren, zit ik hier tot 4 uur wakker te zijn. Ga ik naar bed, stort het in, tegen de tijd dat ik wakker word is 2/3e weer hersteld.
Zo herkenbaarquote:Op maandag 13 januari 2014 00:42 schreef Faazz het volgende:
[..]
En dan koop je op het hoogste punt van de bulltrap want 'het zou nog wel wat verder omhoog kunnen'
Ruzzle daarentegen is wel een pro-spelletjequote:Op maandag 13 januari 2014 00:41 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja, dat beweer ik van mezelf ook niet. Maar zo ver wilde ik het toch niet laten komen
Zette jij die streep in ltc?quote:Op maandag 13 januari 2014 00:43 schreef Stryder het volgende:
Oke, ik ga nu los:
Your balance:
0.9985 LTC
BTW het gaat niet stijgen hoor, ik doe dit om de tijd te vullen.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:43 schreef Stryder het volgende:
Oke, ik ga nu los:
Your balance:
0.9985 LTC
Nee nee nee, ik koop en hij crasht meteen johquote:
If real, welcome to my world.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:45 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nee nee nee, ik koop en hij crasht meteen joh
Heb je de fee ook meegerekend?quote:Op maandag 13 januari 2014 00:48 schreef Stryder het volgende:
Heb nu een sell order op 24.66 erin gezet, als hij dat haalt heb ik 0,00611 cent verdient.
BOOMquote:Op maandag 13 januari 2014 00:48 schreef Stryder het volgende:
Heb nu een sell order op 24.66 erin gezet, als hij dat haalt heb ik 0,00611 cent verdient.
Hahahaha yup, als me dit lukt geef ik morgen meteen een feestquote:
Trusten kerel, maar laten we het niet hopen want dan heb ik waarschijnlijk te laat ingekochtquote:Op maandag 13 januari 2014 00:48 schreef apacalipto het volgende:
Trusten allemaalmorgen wakker worden met een mooie kaars omhoog
Kost je je 2e weddenschap in 48 uurquote:Op maandag 13 januari 2014 01:02 schreef GTAnoob het volgende:
we gaan er allemaal aan dit is het einde, pak je rugzakken, we gaan naar kabul
Dat kan nog wel even duren heb ik zon vermoeden.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:03 schreef Faazz het volgende:
Lekker observeren nu, grijp je kans, koop op het laagste punt!
Je moet niet perse op de kleine hobbels gaan gokken, maar als het zo 50 - 100usd kiepert kan je best volle bak kopen zodra je een klein groen puntje zit, om er een kleine drie minuten later er weer uit te stappen. Het is alleen altijd lastig gokken wanneer precies, maar daarom moet je lijntjes trekken en de rest in de gaten houden.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat kan nog wel even duren heb ik zon vermoeden.
Jup, maar die lijntjes zeggen ook niet altijd alles. Vind het bij een gestage stijging met hobbeltjes omlaag een stuk veiliger inkopen dan bij een daling met hobbeltjes omhoog.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:05 schreef Faazz het volgende:
[..]
Je moet niet perse op de kleine hobbels gaan gokken, maar als het zo 50 - 100usd kiepert kan je best volle bak kopen zodra je een klein groen puntje zit, om er een kleine drie minuten later er weer uit te stappen. Het is alleen altijd lastig gokken wanneer precies, maar daarom moet je lijntjes trekken en de rest in de gaten houden.
Ja joh, las net ook nog dat ze een supernegatieve documentaire over bitcoin hebben uitgezonden in China. Met een beetje geluk gaan we lekker door naar beneden.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:21 schreef roislecxe het volgende:
Nah, denk dat ik over een paar uur blij ben dat ik m'n verliesje heb genomen.
Hahaha zolang Huobi daalt zal LTC ook wel blijven dalen normaal gesproken.quote:
Of dit jaquote:Op maandag 13 januari 2014 01:35 schreef roislecxe het volgende:
Of het wordt gewoon een trage geleidelijke daling ipv een knal omlaag.
M'n titel op 167 is 5 topics later nog steeds van toepassingquote:Op maandag 13 januari 2014 01:54 schreef Stryder het volgende:
Topictitel is wel redelijk toepasselijk
Nah, het zal in 2014 nog niet volledig stabiliseren denk ik zo. Ook al is straks China eruit. Zolang het nog niet overal geaccepteerd is, en de VS gaat geheid ook nog moeilijk doen een keer.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:58 schreef Stryder het volgende:
Inderdaad ja, of is dit wel een megacrash en zijn we er gewend aan geraakt
Nee joh, het is juist vroegquote:Op maandag 13 januari 2014 02:02 schreef roislecxe het volgende:
Last van typetyvus, het wordt al laat.
Dat zou ik 3 weken terug ook gezegd hebbenquote:
Als je kunt pokeren is daar ook makkelijk mee te verdienen in BTC.quote:Op maandag 13 januari 2014 02:09 schreef Stryder het volgende:
Hehehe ik bij level 0, ver genoeg voor mij. Stort zo wel ff 10 btc naar bitzino... beetje kloten.
Welke site is dat? Heb ik het tenminste in eigen handquote:Op maandag 13 januari 2014 02:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als je kunt pokeren is daar ook makkelijk mee te verdienen in BTC.
Niveau is bedroevend laag daar.
sealsofclubs.com geloof ik.quote:Op maandag 13 januari 2014 02:12 schreef Stryder het volgende:
[..]
Welke site is dat? Heb ik het tenminste in eigen hand
Ja dat wast toen ook alquote:Op maandag 13 januari 2014 02:17 schreef Stryder het volgende:
Zal het eens proberen, wel weinig spelers online inderdaad:
Players: 441
Lol, ik ben gewend om 24 tafels tegelijk te spelen op 1/2 en 2/4 NLquote:Op maandag 13 januari 2014 02:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja dat wast toen ook al
Maar veel spelers zitten wel 5x aan een tafel ofzo.
Ik had toen ook gewoon 4 schermpjes open met cashgame. Kan makkelijk.
Speel je op stars of niet?quote:Op maandag 13 januari 2014 02:20 schreef Stryder het volgende:
[..]
Lol, ik ben gewend om 24 tafels tegelijk te spelen op 1/2 en 2/4 NL![]()
Dus mijn geduld bewaren hoor ik al
Wel een mooi spelleke hoorquote:Op maandag 13 januari 2014 02:22 schreef Stryder het volgende:
Speelde, jaartje geleden gestopt met poker
Precies, volgende week spelen we hier weer eens. Cashgame voor de verandering, gewoon minimaal zodat het voor iedereen leuk blijft. 5 euro per buy-in, max 5 rebuy's ofzo. Een avondje de stad in kost nog meer dan dat.quote:Op maandag 13 januari 2014 02:30 schreef Stryder het volgende:
Ja irl is ook vele malen leuker, grinds van 18 uur achter elkaar op je pc wordt je net een zombie van.
Speel ook enkel nog in privesfeer weleens een potje, maar daar blijft het eigenlijk altijd wel bij
Genoeg gewonnen en genoeg verloren, leve alcohol. Maar daar leer je alleen maar van.
(zegt degene die geld wil gaan verbrassen bij bitzino hahaha)
Neuh. Ik vertrouw de trein niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 02:34 schreef Stryder het volgende:
Zit je ook al in de moontrein trouwens of niet?
Afgelopen vrijdag weer eens wezen stappen. Biertje 2.60 dankjewel. Voor oud en nieuw was het nog 2,-quote:Op maandag 13 januari 2014 02:33 schreef Stryder het volgende:
Hehehe precies, avondjes stappen zijn tegenwoordig niet leuk meer joh.
Als je ook maar iets anders dan bier drinkt dan betaal je meteen van die achterlijke bedragen.
En voor een tientje heb je een krat thuis staan, het verschil wordt echt telkens extremer.quote:Op maandag 13 januari 2014 02:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag weer eens wezen stappen. Biertje 2.60 dankjewel. Voor oud en nieuw was het nog 2,-
50 euro brengt je weer netjes nuchter thuis.
S6quote:Op maandag 13 januari 2014 02:35 schreef Stryder het volgende:
Ik ben al wel opgestapt, al is het een hele marginale beslissing
Toen ik 18/19 was gingen we altijd op donderdag muntjes halen, en op zaterdag uitgeven. Op donderdag waren ze 1.30, zaterdag 1.80. Kocht je ze per 20 tegelijk met 4 man ofzo en dat scheelde behoorlijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 02:37 schreef Stryder het volgende:
[..]
En voor een tientje heb je een krat thuis staan, het verschil wordt echt telkens extremer.
Maarja wij worden ook al oud, de jeugd zal het wel normaal vinden
Ja snap goed dat die kinderen zich tegenwoordig helemaal lam zuipen aan drank die ze eerder hebben gekocht. Heb een tijdje achter de bar gestaan en ze werden telkens jonger en dan zagen ze er niet meer bepaald nuchter uit de eerste keer dat ze aan de bar kwamen.quote:Op maandag 13 januari 2014 02:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Toen ik 18/19 was gingen we altijd op donderdag muntjes halen, en op zaterdag uitgeven. Op donderdag waren ze 1.30, zaterdag 1.70. Kocht je ze per 20 tegelijk met 4 man ofzo en dat scheelde behoorlijk.
Nog geen 10 jaar later is het 100% duurder dus, 2.60.
En nu met de alcoholgrens naar 18+ wordt het uiteraard alleen maar erger.quote:Op maandag 13 januari 2014 02:41 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja snap goed dat die kinderen zich tegenwoordig helemaal lam zuipen aan drank die ze eerder hebben gekocht. Heb een tijdje achter de bar gestaan en ze werden telkens jonger en dan zagen ze er niet meer bepaald nuchter uit de eerste keer dat ze aan de bar kwamen.
1 | Test |
1 2 3 | <?php Test ?> |
Avond.quote:Op maandag 13 januari 2014 02:58 schreef Toto69 het volgende:
Vroeger dan reed ik met 2 kratt'n bier van Maastricht naar Groningen. Gewoon. Je had ook mens'n dood kunn'n riedn of zo.
Je tips zijn echt gestegen hequote:Op maandag 13 januari 2014 02:58 schreef Toto69 het volgende:
Vroeger dan reed ik met 2 kratt'n bier van Maastricht naar Groningen. Gewoon. Je had ook mens'n dood kunn'n riedn of zo.
Zal 1 van de mods me vast wel het nut van uitleggen (vast nietquote:
Die zijn er niet vanavond volgens mij. Heb al uren geen blauwe gezien.quote:Op maandag 13 januari 2014 02:59 schreef Stryder het volgende:
[..]
Zal 1 van de mods me vast wel het nut van uitleggen (vast niet)
Mag onderhand wel eens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |