Ach ik was laatst in de favoriete stad van Rois, te weten Amsterdam.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:59 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik wilde net iets aardigs zeggen, zo van; maar kijk je eens gaan helemaal in crypto enzo. Maar nee, laat maar weer.
Amsterdam whut?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:06 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ach ik was laatst in de favoriete stad van Rois, te weten Amsterdam.
En blijkbaar is de top van tegenwoordig 14 jaar en eruit zien als 21.
Ik schat jou iets ouder en volwassener in, maar de top... tja die ben je denk ik wel voorbij
Hey, maar karakter is ook wat waard hoor
Ik ben er ooit wel eens geweest... 1x in de afgelopen 28 jaar welteverstaanquote:Op zondag 12 januari 2014 22:10 schreef Stryder het volgende:
Ja Rois, ik heb wel een beetje mensenkennis
Nah jong, oud. Het is allemaal relatief.quote:
Hahaha zoiets schatte ik dus al inquote:Op zondag 12 januari 2014 22:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ben er ooit wel eens geweest... 1x in de afgelopen 28 jaar welteverstaan
Dan gooi je het toch gewoon in PPC ofzoquote:Op zondag 12 januari 2014 22:16 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Oke, ik zit al 2 dagen in fiat. Begint saai te worden
Het is niet moeilijk te raden waar ik vandaan kom, het staat onderin m'n naam en ik heb het al zovaak gezegdquote:Op zondag 12 januari 2014 22:16 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha zoiets schatte ik dus al inken nogal wat mensen uit de regio waarvan ik denk dat jij komt
Excelsior geeft ook wel wat weg hequote:Op zondag 12 januari 2014 22:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk te raden waar ik vandaan kom, het staat onderin m'n naam en ik heb het al zovaak gezegd
Tuig uit Brabant? Zal wel meevallen toch. Of je moet richting Eindhoven gaan...quote:Op zondag 12 januari 2014 22:20 schreef Stryder het volgende:
En al het volk wat ik ken uit die hoek is tuig hahaha, maar wel tuig waar je mee kan lachen
Ja, maar ik kom toch niet uit Rotterdam hoorquote:Op zondag 12 januari 2014 22:21 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Excelsior geeft ook wel wat weg he
Daar wil je nog niet dood geboren worden ook.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:23 schreef Stryder het volgende:
Eindhoven was wel serieus de laatste plaats waar ik ruzie heb gekregen na gezeik met een paar gasten die geen geld hadden en samen met mij in een zwarte taxi zaten
Ik kijk alle series op cucirca.euquote:Op zondag 12 januari 2014 21:30 schreef MichaelScott het volgende:
Waarom staat alleen seizoen 1 van Arrow op Netflix? Na die cliffhanger van net wil ik weten hoe het afloopt!
Daar heb je een feit hahaha, vroeger joh... toen ik nog elk jaar naar Landgraaf ging...quote:Op zondag 12 januari 2014 22:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Daar wil je nog niet dood geboren worden ook.
Niet gewoon aan gewend geraakt omdat je vriendin het altijd wil kijken?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:27 schreef robin007bond het volgende:
Stiekem vind ik All you need is love leuk.![]()
Normaal kijk ik nooit RTL.
Had je dat niet beter "stiekem" kunnen houden hahahaquote:Op zondag 12 januari 2014 22:27 schreef robin007bond het volgende:
Stiekem vind ik All you need is love leuk.![]()
Normaal kijk ik nooit RTL.
Heeft Max gedaanquote:Op zondag 12 januari 2014 22:28 schreef Geralt het volgende:
Waar is precies die chaos uit de TT?
Film gaan kijken; kom terug en hij staat op hetzelfde
Ik ook voor een dagje. En inderdaad.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:16 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Oke, ik zit al 2 dagen in fiat. Begint saai te worden
Nee nog niet, maar hij lijkt me wel goed.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:30 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Iemand Wolf of wallstreet gezien? Die ga k zo kijken
Weet je het zeker? Die film duurt toch 3 uur?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:30 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Gisteren naar geweest, niet heel geweldig, maar wel ok, ontvangt veel te hoge ratings nu.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:30 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Nee niet eens. Met heel het gezin voor de bank nu.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Niet gewoon aan gewend geraakt omdat je vriendin het altijd wil kijken?
Ja, ik ben als het goed is rond het einde van de maand ook aan het minenquote:Op zondag 12 januari 2014 22:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ook voor een dagje. En inderdaad.
Het minen vind ik wel spannemd. Ben benieuwd of ik dat terugverdien.
Ja Gravity was jammer, net als After Earth.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:33 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar hij lijkt me wel goed.
Zal allicht beter dan Gravity zijn.
Seizoen 2 aan het kijken?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:33 schreef MichaelScott het volgende:
Mmm onverwacht, ik dacht dat Felicity die vrouwelijke vigilante was.
Geen idee maar The Talented Mr. Ripley duurt ook lang en daar had ik ook geen problemen meequote:Op zondag 12 januari 2014 22:35 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Die film duurt toch 3 uur?
Ben benieuwdquote:Op zondag 12 januari 2014 22:36 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Gisteren naar geweest, niet heel geweldig, maar wel ok, ontvangt veel te hoge ratings nu.
Ja, maar nu moet ik mezelf even beheersen anders zit ik morgenochtend nog te kijken.quote:
Gezellig! Veel succes.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:38 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja, ik ben als het goed is rond het einde van de maand ook aan het minen
[..]
Net de hele video gekeken. ERG interessant.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:46 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
Nieuwe video Andreas Antonopoulos.
Oh ja, ik betaal er dan ook gewoon zelf voor maar als je ouders dat prima vinden zou ik me er niet druk om maken. Fijn dat ze je steunenquote:Op zondag 12 januari 2014 22:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gezellig! Veel succes.
Het is erg leuk vind ik, alleen voel ik me een beetje schuldig voor het stroomverbruik. Al aangegeven aan mijn ouders dat ik ervoor wil betalen, maar dat hoefde niet.
quote:Op zondag 12 januari 2014 22:40 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ja, maar nu moet ik mezelf even beheersen anders zit ik morgenochtend nog te kijken.
Voor de bankquote:Op zondag 12 januari 2014 22:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee niet eens. Met heel het gezin voor de bank nu.
Bedankt, ik stuur je nog wel een bloemetje.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:43 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]en niet eens een bedankje he
![]()
quote:Op zondag 12 januari 2014 22:46 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Bedankt, ik stuur je nog wel een bloemetje.
Op de bank en voor de TV. Stomme voorzetsels.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:44 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Voor de bank? Of voor de tv?
quote:Op zondag 12 januari 2014 22:50 schreef MichaelScott het volgende:
____________$$$$$$
___________$$$$$$$$
___$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$
__$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$
___$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$
____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$
________$$$$$_$$$_$$$$$
_$$$$$$$$$_ $____$_$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$ $______$ $$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$______ $$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$_$_____$_$$$$$$$$$
_________$$$$$_$$$_$$$$$
_____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$
____$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$
___$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$
____$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$
____________$$$$$$$$_$$
_____________$$$$$$_ $$
______$$$$$_________$$
_____$$$$$$$_______ $$
___$$$$$$$$$$$_____$$
_____ $$$$$$$$$___ $$
________$$$$$$$__$$
__________$$$$$_$$
___________$$$$$$
____________$$$$
_____________$$
____________$$____$$$$$$$
___________ $$___$$$$$$$$$$
___________$$__$$$$$$$$
___________$$_$$$$$$
___________$$_$$$$$
___________$$$$$$
___________$$$$
___________$$
quote:Op zondag 12 januari 2014 22:50 schreef MichaelScott het volgende:
____________$$$$$$
___________$$$$$$$$
___$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$
__$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$
___$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$
____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$
________$$$$$_$$$_$$$$$
_$$$$$$$$$_ $____$_$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$ $______$ $$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$______ $$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$_$_____$_$$$$$$$$$
_________$$$$$_$$$_$$$$$
_____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$
____$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$
___$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$
____$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$
____________$$$$$$$$_$$
_____________$$$$$$_ $$
______$$$$$_________$$
_____$$$$$$$_______ $$
___$$$$$$$$$$$_____$$
_____ $$$$$$$$$___ $$
________$$$$$$$__$$
__________$$$$$_$$
___________$$$$$$
____________$$$$
_____________$$
____________$$____$$$$$$$
___________ $$___$$$$$$$$$$
___________$$__$$$$$$$$
___________$$_$$$$$$
___________$$_$$$$$
___________$$$$$$
___________$$$$
___________$$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LUISTER NIET NAAR WAT IK OVER DE PRIJS TE ZEGGEN HEB, DIT IS HOOGST SPECULATIEF!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |