Daar heb ik vaak wat meer moeite mee, omdat dit vaak niet zo is.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:41 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Achja, belangeloos iets voor andere mensen doen die dat nodig hebben valt in beginsel wel onder nuttig te kwalificeren.
Ik krijg er niks voor, het kost me zelfs geld. Dat het niet altijd belangeloos is betekent niet per definitie dat het nooit belangeloos is. edit; Daarnaast ging het er om dat jij nuttig overschat vindt. In het geval dat iets dus wel belangeloos is, kun je dat rustig onder nuttig kwalificeren. Daarna vlieg je uit de bocht met een situatie waarin het niet belangeloos zou zijn. Zo kun je geen discussie voerenquote:Op zondag 12 januari 2014 21:43 schreef Stryder het volgende:
[..]
Daar heb ik vaak wat meer moeite mee, omdat dit vaak niet zo is.
Maar verder niet nodig om hierover mijn gedachten in het topic vol te spammen
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:34 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ik investeer niks in de samenleving en ik verwacht ook niks terug
Als je je afval gescheiden aanlevert doe je ook al iets voor de samenleving.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Over nuttig gesproken.
Wat voor nuttigs doen jullie allemaal voor de samenleving? Ik op dit moment niet, maar de samenleving en mijn ouders financieren mij in de hoop dat het in de toekomst wel gaat gebeuren.
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:48 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Als je je afval gescheiden aanlevert doe je ook al iets voor de samenleving.
Ik zie nu pas dat je een Stryder tegen de NSA bentquote:Op zondag 12 januari 2014 21:48 schreef robin007bond het volgende:
Daarnaast vermaak ik mensen met posts op FOK!
Nee maar dit is ook voor mij niet iets om via een internetforum te besprekenquote:Op zondag 12 januari 2014 21:44 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik krijg er niks voor, het kost me zelfs geld. Dat het niet altijd belangeloos is betekent niet per definitie dat het nooit belangeloos is. edit; Daarnaast ging het er om dat jij nuttig overschat vindt. In het geval dat iets dus wel belangeloos is, kun je dat rustig onder nuttig kwalificeren. Daarna vlieg je uit de bocht met een situatie waarin het niet belangeloos zou zijn. Zo kun je geen discussie voeren
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:51 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nee maar dit is ook voor mij niet iets om via een internetforum te bespreken, voelt voor mij net zoals een discussie in whatsapp en relaties verbreken via sms (even heel grof gegeneraliseerd). Zaken waar ik een diepgaande mening over heb bespreek ik liever face to face.
Mijn fout om het hier zo neer te zetten
Hahaha wrijf het er maar in dat ik oud benquote:Op zondag 12 januari 2014 21:52 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Relaties worden trouwens heul niet meer via sms verbrokendat doe je gewoon door je status op FB te wijzigen
of via twitterquote:Op zondag 12 januari 2014 21:54 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha wrijf het er maar in dat ik oud ben
Grapjenquote:Op zondag 12 januari 2014 21:54 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha wrijf het er maar in dat ik oud ben
Ja met zulk soort dingen voel ik me sowieso snel ouder, waar ik echt wel de technologisch vooruitgang in mijn visie meeneem. Maar soms gaat het mij wel iets te verquote:Op zondag 12 januari 2014 21:56 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Grapjenzoiets zou ik nooit doen maar ik heb het wel eens zien gebeuren
waarbij de ander vervolgens met een " wtf!?" reageerde
. Echt geen stijl.
Ik wilde net iets aardigs zeggen, zo van; maar kijk je eens gaan helemaal in crypto enzo. Maar nee, laat maar weer.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:58 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja met zulk soort dingen voel ik me sowieso snel ouder, waar ik echt wel de technologisch vooruitgang in mijn visie meeneem. Maar soms gaat het mij wel iets te ver
Ach jij bent waarschijnlijk ook al over je top heen![]()
Uiteraard.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:49 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat je een Stryder tegen de NSA bent
Ach ik was laatst in de favoriete stad van Rois, te weten Amsterdam.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:59 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik wilde net iets aardigs zeggen, zo van; maar kijk je eens gaan helemaal in crypto enzo. Maar nee, laat maar weer.
Amsterdam whut?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:06 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ach ik was laatst in de favoriete stad van Rois, te weten Amsterdam.
En blijkbaar is de top van tegenwoordig 14 jaar en eruit zien als 21.
Ik schat jou iets ouder en volwassener in, maar de top... tja die ben je denk ik wel voorbij
Hey, maar karakter is ook wat waard hoor
Ik ben er ooit wel eens geweest... 1x in de afgelopen 28 jaar welteverstaanquote:Op zondag 12 januari 2014 22:10 schreef Stryder het volgende:
Ja Rois, ik heb wel een beetje mensenkennis
Nah jong, oud. Het is allemaal relatief.quote:
Hahaha zoiets schatte ik dus al inquote:Op zondag 12 januari 2014 22:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ben er ooit wel eens geweest... 1x in de afgelopen 28 jaar welteverstaan
Dan gooi je het toch gewoon in PPC ofzoquote:Op zondag 12 januari 2014 22:16 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Oke, ik zit al 2 dagen in fiat. Begint saai te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |