Ja snap goed dat die kinderen zich tegenwoordig helemaal lam zuipen aan drank die ze eerder hebben gekocht. Heb een tijdje achter de bar gestaan en ze werden telkens jonger en dan zagen ze er niet meer bepaald nuchter uit de eerste keer dat ze aan de bar kwamen.quote:Op maandag 13 januari 2014 02:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Toen ik 18/19 was gingen we altijd op donderdag muntjes halen, en op zaterdag uitgeven. Op donderdag waren ze 1.30, zaterdag 1.70. Kocht je ze per 20 tegelijk met 4 man ofzo en dat scheelde behoorlijk.
Nog geen 10 jaar later is het 100% duurder dus, 2.60.
En nu met de alcoholgrens naar 18+ wordt het uiteraard alleen maar erger.quote:Op maandag 13 januari 2014 02:41 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja snap goed dat die kinderen zich tegenwoordig helemaal lam zuipen aan drank die ze eerder hebben gekocht. Heb een tijdje achter de bar gestaan en ze werden telkens jonger en dan zagen ze er niet meer bepaald nuchter uit de eerste keer dat ze aan de bar kwamen.
| 1 | Test |
| 1 2 3 | <?php Test ?> |
Avond.quote:Op maandag 13 januari 2014 02:58 schreef Toto69 het volgende:
Vroeger dan reed ik met 2 kratt'n bier van Maastricht naar Groningen. Gewoon. Je had ook mens'n dood kunn'n riedn of zo.
Je tips zijn echt gestegen hequote:Op maandag 13 januari 2014 02:58 schreef Toto69 het volgende:
Vroeger dan reed ik met 2 kratt'n bier van Maastricht naar Groningen. Gewoon. Je had ook mens'n dood kunn'n riedn of zo.
Zal 1 van de mods me vast wel het nut van uitleggen (vast nietquote:
Die zijn er niet vanavond volgens mij. Heb al uren geen blauwe gezien.quote:Op maandag 13 januari 2014 02:59 schreef Stryder het volgende:
[..]
Zal 1 van de mods me vast wel het nut van uitleggen (vast niet)
Mag onderhand wel eens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |