Als je kunt pokeren is daar ook makkelijk mee te verdienen in BTC.quote:Op maandag 13 januari 2014 02:09 schreef Stryder het volgende:
Hehehe ik bij level 0, ver genoeg voor mij. Stort zo wel ff 10 btc naar bitzino... beetje kloten.
Welke site is dat? Heb ik het tenminste in eigen handquote:Op maandag 13 januari 2014 02:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als je kunt pokeren is daar ook makkelijk mee te verdienen in BTC.
Niveau is bedroevend laag daar.
sealsofclubs.com geloof ik.quote:Op maandag 13 januari 2014 02:12 schreef Stryder het volgende:
[..]
Welke site is dat? Heb ik het tenminste in eigen hand
Ja dat wast toen ook alquote:Op maandag 13 januari 2014 02:17 schreef Stryder het volgende:
Zal het eens proberen, wel weinig spelers online inderdaad:
Players: 441
Lol, ik ben gewend om 24 tafels tegelijk te spelen op 1/2 en 2/4 NLquote:Op maandag 13 januari 2014 02:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja dat wast toen ook al
Maar veel spelers zitten wel 5x aan een tafel ofzo.
Ik had toen ook gewoon 4 schermpjes open met cashgame. Kan makkelijk.
Speel je op stars of niet?quote:Op maandag 13 januari 2014 02:20 schreef Stryder het volgende:
[..]
Lol, ik ben gewend om 24 tafels tegelijk te spelen op 1/2 en 2/4 NL![]()
Dus mijn geduld bewaren hoor ik al
Wel een mooi spelleke hoorquote:Op maandag 13 januari 2014 02:22 schreef Stryder het volgende:
Speelde, jaartje geleden gestopt met poker
Precies, volgende week spelen we hier weer eens. Cashgame voor de verandering, gewoon minimaal zodat het voor iedereen leuk blijft. 5 euro per buy-in, max 5 rebuy's ofzo. Een avondje de stad in kost nog meer dan dat.quote:Op maandag 13 januari 2014 02:30 schreef Stryder het volgende:
Ja irl is ook vele malen leuker, grinds van 18 uur achter elkaar op je pc wordt je net een zombie van.
Speel ook enkel nog in privesfeer weleens een potje, maar daar blijft het eigenlijk altijd wel bij
Genoeg gewonnen en genoeg verloren, leve alcohol. Maar daar leer je alleen maar van.
(zegt degene die geld wil gaan verbrassen bij bitzino hahaha)
Neuh. Ik vertrouw de trein niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 02:34 schreef Stryder het volgende:
Zit je ook al in de moontrein trouwens of niet?
Afgelopen vrijdag weer eens wezen stappen. Biertje 2.60 dankjewel. Voor oud en nieuw was het nog 2,-quote:Op maandag 13 januari 2014 02:33 schreef Stryder het volgende:
Hehehe precies, avondjes stappen zijn tegenwoordig niet leuk meer joh.
Als je ook maar iets anders dan bier drinkt dan betaal je meteen van die achterlijke bedragen.
En voor een tientje heb je een krat thuis staan, het verschil wordt echt telkens extremer.quote:Op maandag 13 januari 2014 02:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag weer eens wezen stappen. Biertje 2.60 dankjewel. Voor oud en nieuw was het nog 2,-
50 euro brengt je weer netjes nuchter thuis.
S6quote:Op maandag 13 januari 2014 02:35 schreef Stryder het volgende:
Ik ben al wel opgestapt, al is het een hele marginale beslissing
Toen ik 18/19 was gingen we altijd op donderdag muntjes halen, en op zaterdag uitgeven. Op donderdag waren ze 1.30, zaterdag 1.80. Kocht je ze per 20 tegelijk met 4 man ofzo en dat scheelde behoorlijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 02:37 schreef Stryder het volgende:
[..]
En voor een tientje heb je een krat thuis staan, het verschil wordt echt telkens extremer.
Maarja wij worden ook al oud, de jeugd zal het wel normaal vinden
Ja snap goed dat die kinderen zich tegenwoordig helemaal lam zuipen aan drank die ze eerder hebben gekocht. Heb een tijdje achter de bar gestaan en ze werden telkens jonger en dan zagen ze er niet meer bepaald nuchter uit de eerste keer dat ze aan de bar kwamen.quote:Op maandag 13 januari 2014 02:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Toen ik 18/19 was gingen we altijd op donderdag muntjes halen, en op zaterdag uitgeven. Op donderdag waren ze 1.30, zaterdag 1.70. Kocht je ze per 20 tegelijk met 4 man ofzo en dat scheelde behoorlijk.
Nog geen 10 jaar later is het 100% duurder dus, 2.60.
En nu met de alcoholgrens naar 18+ wordt het uiteraard alleen maar erger.quote:Op maandag 13 januari 2014 02:41 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja snap goed dat die kinderen zich tegenwoordig helemaal lam zuipen aan drank die ze eerder hebben gekocht. Heb een tijdje achter de bar gestaan en ze werden telkens jonger en dan zagen ze er niet meer bepaald nuchter uit de eerste keer dat ze aan de bar kwamen.
| 1 | Test |
| 1 2 3 | <?php Test ?> |
Avond.quote:Op maandag 13 januari 2014 02:58 schreef Toto69 het volgende:
Vroeger dan reed ik met 2 kratt'n bier van Maastricht naar Groningen. Gewoon. Je had ook mens'n dood kunn'n riedn of zo.
Je tips zijn echt gestegen hequote:Op maandag 13 januari 2014 02:58 schreef Toto69 het volgende:
Vroeger dan reed ik met 2 kratt'n bier van Maastricht naar Groningen. Gewoon. Je had ook mens'n dood kunn'n riedn of zo.
Zal 1 van de mods me vast wel het nut van uitleggen (vast nietquote:
Die zijn er niet vanavond volgens mij. Heb al uren geen blauwe gezien.quote:Op maandag 13 januari 2014 02:59 schreef Stryder het volgende:
[..]
Zal 1 van de mods me vast wel het nut van uitleggen (vast niet)
Mag onderhand wel eens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |