Ja de spanning is om te snijdenquote:Op zondag 12 januari 2014 23:09 schreef strbo het volgende:
Acht uur weg geweest , de prijs is maarliefst 0.03% procent gestegen
quote:Op zondag 12 januari 2014 23:00 schreef Stryder het volgende:
Ik ben net allin in XPM gegaanIs dit srs trouwens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De dag dat ik mijn geld wil weggooien, doe ik dat. Sorry als er mensen in XPM zittenquote:Op zondag 12 januari 2014 23:46 schreef ulq het volgende:
Weet niet hoe ik die spoiler nou moet interpreteren.
Ik ben serieus een keer all in gegaan op XPM. Dat was nadat PPC en NMC heel erg gestegen waren.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:47 schreef Stryder het volgende:
[..]
De dag dat ik mijn geld wil weggooien, doe ik dat. Sorry als er mensen in XPM zitten
quote:Op zondag 12 januari 2014 23:41 schreef Stryder het volgende:
Ach waarschijnlijk komt trolletje hier weer midden in de nacht, terwijl ze moet slapen.
En Max zit altijd stiekem mee te kijken en soms is Rois er ook als hij van zijn vriendin mag.
Dus ook al crasht het niet, 's nacht is het hier 1 groot feest
Magquote:Op zondag 12 januari 2014 23:41 schreef Stryder het volgende:
Ach waarschijnlijk komt trolletje hier weer midden in de nacht, terwijl ze moet slapen.
En Max zit altijd stiekem mee te kijken en soms is Rois er ook als hij van zijn vriendin mag.
Dus ook al crasht het niet, 's nacht is het hier 1 groot feest
Voor wat lagere volumes is het wel een leuke munt om wat in te steken als we in een uptrend zitten, dan kan zo'n munt best wel knallen. Maar mijns inziens niet echt een munt om grote volumes in te gaanquote:Op zondag 12 januari 2014 23:48 schreef ulq het volgende:
[..]
Ik ben serieus een keer all in gegaan op XPM. Dat was nadat PPC en NMC heel erg gestegen waren.
Was wel echt een goede zet. Van 1,01 BTC gewoon 1,13 BTC gemaakt tijdens een nachtje slaap.
Huobi gecrippled? Vouchers?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:47 schreef Stryder het volgende:
Maar Huobi gecrippled, vouchers zijn niet meer geldig vanaf de 14e. No way dat dit omhoog kan gaan, dan moet Amazon ofzo aankondigen dat ze bitcoin accepteren of 1 of andere whale moet de prijs gaan opdrijven, anders zie ik het echt niet gebeuren.
Nee was ook best wel risky toen. Maar zat iig wel een idee achter. Zou er never nooit 'blind' in gaan.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:51 schreef Stryder het volgende:
[..]
Voor wat lagere volumes is het wel een leuke munt om wat in te steken als we in een uptrend zitten, dan kan zo'n munt best wel knallen. Maar mijns inziens niet echt een munt om grote volumes in te gaan
Dit is wel een interessant stuk om op de hoogte te zijn van de gang van zaken daar.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:51 schreef ulq het volgende:
[..]
Huobi gecrippled? Vouchers?
Kan je een zeer beknopte samenvatting geven van jouw 'ontdekkingen' of een linkje ofzo?
Dat geloof ik meteen met je 14.000 postsquote:Op zondag 12 januari 2014 23:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mag
Ze ligt alweer op bed
Nog voor jij hier kwam waren de nachten helemaal bizar. Tot 7 uur 's ochtends door, dan 3 uurtjes slapen, altijd online zo'n beetje
Aight. Bedankt.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:54 schreef Stryder het volgende:
[..]
Dit is wel een interessant stuk om op de hoogte te zijn van de gang van zaken daar.
Al is er nog steeds een hoop onduidelijkheid.
http://www.coindesk.com/c(...)wn-battle-aftermath/
Heb je ook bier dan?quote:
Gezelligheid kent geen tijdquote:Op zondag 12 januari 2014 23:54 schreef Stryder het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen met je 14.000 posts
Living on the edge.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:54 schreef apacalipto het volgende:
ik ben vandaag gewoon all in worldcoin geknald zullen zien wat die gaat doen richting februari
ik zat er nog geen uur in gelijk 0.2 btc kwijt xD maar heb er nog wel vertrouwen in dat volgende maand goed komt.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:55 schreef ulq het volgende:
[..]
Living on the edge.
Zou wel een mooie zet kunnen zijn.
Wat is jouw probleem nou vandaagquote:
Staat ook iets over op Reddit, want je kan nog maar op 1 manier geld storten richting Huobi.quote:
Hihi ik mag gewoon 'jij' zeggen.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem nou vandaagik ga µ roepen hoor
Maar dan/ Reddit is sowieso kul.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:58 schreef Stryder het volgende:
[..]
Staat ook iets over op Reddit, want je kan nog maar op 1 manier geld storten richting Huobi.
Alleen de biased mensen bij Reddit hebben het zo weten te draaien dat dit een positief bericht is
quote:
Ik ben opstandig vandaag, okequote:Op zondag 12 januari 2014 23:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem nou vandaagik ga µ roepen hoor
Hehehe scherp!!quote:
Tuurlijk, met de alternatieve munten heb je meer kans op een verdubbeling dan met LTC/BTC, dus als je het kan missen moet je het zeker niet laten!!quote:Op zondag 12 januari 2014 23:57 schreef apacalipto het volgende:
[..]
ik zat er nog geen uur in gelijk 0.2 btc kwijt xD maar heb er nog wel vertrouwen in dat volgende maand goed komt.ja en als hij nu gaat stijgen dan verdien ik er ook echt een leuk bedrag aan natuurlijk, beetje risico nemen hoort erbij
Ik ga nu kijken, zit er klaar voorquote:Op maandag 13 januari 2014 00:00 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ik ben opstandig vandaag, oke. Is de film nou leuk of niet? Ga hem toch wel kijken daar niet van.
Maar ... mmm wilde hier een soort van een compliment neer zetten, maar dat doe ik toch maar niet.
heb de inleg allang weer teruggestort, speel alleen nog met de winst.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:01 schreef Stryder het volgende:
[..]
Tuurlijk, met de alternatieve munten heb je meer kans op een verdubbeling dan met LTC/BTC, dus als je het kan missen moet je het zeker niet laten!!
quote:Op zondag 12 januari 2014 23:57 schreef roislecxe het volgende:
En ik heb zin in een enorme crash, Ik wil LTC inkopen op 10/11 of 15 voor mijn part.
ik kijk nu las vegasquote:Op maandag 13 januari 2014 00:02 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik ga nu kijken, zit er klaar voor
Ben benieuwdquote:Op maandag 13 januari 2014 00:02 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik ga nu kijken, zit er klaar voor
In fiat zitten is saai. En ik weet niet of ik orders ga zetten voor vannacht... denk het niet.quote:
Nee oke, maar het moet zeg maar niet betekenen dat je leven er vanaf hangt hahaha.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:03 schreef apacalipto het volgende:
[..]
heb de inleg allang weer teruggestort, speel alleen nog met de winst.
maar geld kunnen missen bestaat niet in mijn boekje
Ja. Ik zit ook in fiat. We zullen wel zien man.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
In fiat zitten is saai. En ik weet niet of ik orders ga zetten voor vannacht... denk het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |