Heeft denk ik een beetje weinig zin nog om orders neer te zetten, stel t crasht naar 4 dollar (wat ik niet verwacht) en je hebt je order op 24,23,22 staan. Beetje weten (verwachting hebben) waar het naartoe gaat vind ik zelf altijd wel fijnquote:Op maandag 13 januari 2014 00:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
In fiat zitten is saai. En ik weet niet of ik orders ga zetten voor vannacht... denk het niet.
Precies. Meestal heb ik geen zin langer te wachten, en op het moment dat ik koop crasht het, of begint sowieso een daling.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja. Ik zit ook in fiat. We zullen wel zien man.
Te hoge orders die 's avonds heel laag leken heb ik ook wel eens gehad inderdaad. Word je wakker, loop je alweer 5 punten of erger achter de feiten aan.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:07 schreef Stryder het volgende:
[..]
Heeft denk ik een beetje weinig zin nog om orders neer te zetten, stel t crasht naar 4 dollar (wat ik niet verwacht) en je hebt je order op 24,23,22 staan. Beetje weten (verwachting hebben) waar het naartoe gaat vind ik zelf altijd wel fijn
nee true truequote:Op maandag 13 januari 2014 00:06 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nee oke, maar het moet zeg maar niet betekenen dat je leven er vanaf hangt hahaha.
Of dat je er echt zaken voor moet laten schieten, dan kan je beter niet in zo'n risicovolle markt stappen
Ja en dat is toch zonde van het geld of munten, verlies beperken staat bij mij wel hoog in het vaandel.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Te hoge orders die 's avonds heel laag leken heb ik ook wel eens gehad inderdaad. Word je wakker, loop je alweer 5 punten of erger achter de feiten aan.
In ieder geval je kans op winst maximaliserenquote:Op maandag 13 januari 2014 00:10 schreef apacalipto het volgende:
[..]
nee true truemaar gaan gewoon uit van de winst he
Toto maakt ook geen verkeerde trades meerquote:Op maandag 13 januari 2014 00:13 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja en dat is toch zonde van het geld of munten, verlies beperken staat bij mij wel hoog in het vaandel.
Want je maakt altijd weleens een verkeerde tradeBehalve Max, want die trade niet
die heeft niets meer.. Behalve die foutje hoedjes coinquote:Op maandag 13 januari 2014 00:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Toto maakt ook geen verkeerde trades meer
27ct verschil met het laagste puntquote:Op maandag 13 januari 2014 00:19 schreef roislecxe het volgende:
LTC hoogste punt in ruim een uur! sell sell sell!
Gi-gan-tisch tochquote:Op maandag 13 januari 2014 00:21 schreef Stryder het volgende:
[..]
27ct verschil met het laagste punt
Arme totoquote:Op maandag 13 januari 2014 00:17 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
die heeft niets meer.. Behalve die foutje hoedjes coin
10 Cent naar beneden!!!quote:
Neequote:Op maandag 13 januari 2014 00:24 schreef Stryder het volgende:
[..]
10 Cent naar beneden!!!
SELLSELLSELLSELL
quote:Op maandag 13 januari 2014 00:24 schreef Stryder het volgende:
[..]
10 Cent naar beneden!!!
SELLSELLSELLSELL
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik spring van de brug af als LTC niet gauw weer naar de $23 grens gaat! :o
quote:Op maandag 13 januari 2014 00:28 schreef GTAnoob het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CRASH !!!!Ik spring van de brug af als LTC niet gauw weer naar de $23 grens gaat! :o
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |