Kost je je 2e weddenschap in 48 uurquote:Op maandag 13 januari 2014 01:02 schreef GTAnoob het volgende:
we gaan er allemaal aan dit is het einde, pak je rugzakken, we gaan naar kabul
Dat kan nog wel even duren heb ik zon vermoeden.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:03 schreef Faazz het volgende:
Lekker observeren nu, grijp je kans, koop op het laagste punt!
Je moet niet perse op de kleine hobbels gaan gokken, maar als het zo 50 - 100usd kiepert kan je best volle bak kopen zodra je een klein groen puntje zit, om er een kleine drie minuten later er weer uit te stappen. Het is alleen altijd lastig gokken wanneer precies, maar daarom moet je lijntjes trekken en de rest in de gaten houden.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat kan nog wel even duren heb ik zon vermoeden.
Jup, maar die lijntjes zeggen ook niet altijd alles. Vind het bij een gestage stijging met hobbeltjes omlaag een stuk veiliger inkopen dan bij een daling met hobbeltjes omhoog.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:05 schreef Faazz het volgende:
[..]
Je moet niet perse op de kleine hobbels gaan gokken, maar als het zo 50 - 100usd kiepert kan je best volle bak kopen zodra je een klein groen puntje zit, om er een kleine drie minuten later er weer uit te stappen. Het is alleen altijd lastig gokken wanneer precies, maar daarom moet je lijntjes trekken en de rest in de gaten houden.
Ja joh, las net ook nog dat ze een supernegatieve documentaire over bitcoin hebben uitgezonden in China. Met een beetje geluk gaan we lekker door naar beneden.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:21 schreef roislecxe het volgende:
Nah, denk dat ik over een paar uur blij ben dat ik m'n verliesje heb genomen.
Hahaha zolang Huobi daalt zal LTC ook wel blijven dalen normaal gesproken.quote:
Of dit jaquote:Op maandag 13 januari 2014 01:35 schreef roislecxe het volgende:
Of het wordt gewoon een trage geleidelijke daling ipv een knal omlaag.
M'n titel op 167 is 5 topics later nog steeds van toepassingquote:Op maandag 13 januari 2014 01:54 schreef Stryder het volgende:
Topictitel is wel redelijk toepasselijk
Nah, het zal in 2014 nog niet volledig stabiliseren denk ik zo. Ook al is straks China eruit. Zolang het nog niet overal geaccepteerd is, en de VS gaat geheid ook nog moeilijk doen een keer.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:58 schreef Stryder het volgende:
Inderdaad ja, of is dit wel een megacrash en zijn we er gewend aan geraakt
Nee joh, het is juist vroegquote:Op maandag 13 januari 2014 02:02 schreef roislecxe het volgende:
Last van typetyvus, het wordt al laat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |