Helemaal mee eens, al durf ik de Patriots al op te schrijven voor de SB. De Colts Defense was misschien niet op niveau, maar als de Patriots met 6 running TD's kunnen winnen en Brady niet eens TD hoeft te gooien ben ik wel overtuigd. En ondanks dat ik een groot Manning aanhanger ben, in onderlinge matchups zou ik altijd graag Brady in mijn team hebben.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:30 schreef Terreros85 het volgende:
Als LaGarrette Blount 4 td's kan scoren was er ook serieus wat aan de hand met de Colts defense. Met alle respect voor Blount en de Patriots. Zal wel Manning - Brady worden. Maar stiekem hoop ik natuurlijk op Brady - Rivers![]()
Uiteindelijk denk ik wel dat de winnaar van de Superbowl uit de NFC komt. Die zijn toch een stuk meer in balans dan de Broncos/Patriots.
Super Boltsquote:Here’s a list of the teams the Philadelphia Eagles have faced in their home openers over the past four seasons. You’ll notice each of these teams have something in common.
2009 — vs. New Orleans Saints
2010 — vs. Green Bay Packers
2011 — vs. New York Giants
2012 — vs. Baltimore Ravens
Every team Philly played in its first regular season game at Lincoln Financial Field went on to win the Super Bowl. New Orleans, Green Bay, New York and Baltimore. You’ll never guess who the Eagles played to start their 2013 home campaign.
2013 — vs. San Diego Chargers
Ik hou van american football o.a. vanwege de stats, maar van deze shit word ik altijd een beetje misselijk.quote:
Maar goed het hele broadcaster gebeuren is daar veel groter, je kan gewoon een opleiding volgen tot sports broadcaster en al die oud-spelers hebben wel een redelijk opleiding achter de rug.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:05 schreef Terreros85 het volgende:
Ik keek ooit een keer een voorbeschouwing van het Nederlands elftal. Toen zat die Ruud Gullit tijdens het praten alle kanten op te kijken, behalve in de camera. Dat is in de VS allemaal veel professioneler. Die praten tegen het publiek. Niet tegen de presentator.
Het is volgens mij een hele kleine moeite om een uitzending terug te kijken en tegen Kieft, Van Hanegem en Van Basten te vertellen dat ze tijdens het praten in de camera moeten kijken. Ik vond dat toen zo ontzettend amateuristisch overkomen.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:50 schreef Tweek het volgende:
[..]
Maar goed het hele broadcaster gebeuren is daar veel groter, je kan gewoon een opleiding volgen tot sports broadcaster en al die oud-spelers hebben wel een redelijk opleiding achter de rug.
In Nederland zijn het meestal de grote namen die even werkloos zijn die het commentaar mogen leveren, in plaats van mensen die daar hun werk van gemaakt hebben. Kieft, Van Hannegem, van Basten etc. moet je gewoon nooit meer uitnodigen.
Er is wel meer mis met die gasten, geen enthousiasme, altijd negatief, saai. Groot verschil met het enthousiasme bij de NFL. Al wordt er hier tenminste geen pizza tijdens de uitzending bezorgd en heeft niet iedere camera ze eigen sponsor.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:54 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Het is volgens mij een hele kleine moeite om een uitzending terug te kijken en tegen Kieft, Van Hanegem en Van Basten te vertellen dat ze tijdens het praten in de camera moeten kijken. Ik vond dat toen zo ontzettend amateuristisch overkomen.
Dit wordt een mooie avond. Ik vond Saints - Seahawks uiteindelijk maar tegenvallen.
Was gewoon een domme actie...quote:Op zondag 12 januari 2014 19:16 schreef The_Playmaker het volgende:
Is dit nu echt de NFL? Wat een joke penalty. Waarom spelen ze niet gewoon flag football?
Ik erger me er steeds meer aan. Het zijn echt gewoon bs calls. Binnen nu en 5 jaar is er weinig verschil meer tussen de NFL en Arena Football.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:16 schreef Guard het volgende:
Pfft flags...
Volgend jaar in tutu's spelen maar?
Als dat al niet kan...
We zitten ook te kijken he?quote:
Same here.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:43 schreef Guard het volgende:
Game pass is nu wel heel erg aan het stotteren hier, meer mensen last van?
wel iets, heeft wel eens beter gelopen.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:43 schreef Guard het volgende:
Is inderdaad niet op zijn hoogste kwaliteit, kan misschien ook aan al die 'wannabe' liefhebbers liggen die ineens gaan kijken als de playoffs beginnen, kan de server niet aan..quote:Op zondag 12 januari 2014 19:43 schreef Guard het volgende:
Dan vrees ik voor de superbowlquote:Op zondag 12 januari 2014 19:45 schreef maerk het volgende:
[..]
Is inderdaad niet op zijn hoogste kwaliteit, kan misschien ook aan al die 'wannabe' liefhebbers liggen die ineens gaan kijken als de playoffs beginnen, kan de server niet aan..
Gaat er eens af dan, je verpest het voor de restquote:Op zondag 12 januari 2014 19:47 schreef BobW het volgende:
Bij mij doet Gamepass het prima, met de hoogste kwaliteit.
wat dan?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:13 schreef Boezeidekoe het volgende:
Als je de bal er tot 2 x toe vanaf de 1 er niet in kan rennen...
Ligt eraan wat je duur vind natuurlijk...quote:Op zondag 12 januari 2014 20:15 schreef XSbig het volgende:
Een vraagje, zijn die tickets voor de NFL op Wembley duur?
Laatst aanbieding, 3 voor 100 quid ofzo.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:15 schreef XSbig het volgende:
Een vraagje, zijn die tickets voor de NFL op Wembley duur?
Dat valt nog mee, eens kijken of ik wat vrienden kan overtuigen.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Laatst aanbieding, 3 voor 100 quid ofzo.
Dat is dan 108 pounds voor 3 wedstrijden he? niet 3 kaartjes voor een wedstrijd...quote:Op zondag 12 januari 2014 20:18 schreef XSbig het volgende:
[..]
Dat valt nog mee, eens kijken of ik wat vrienden kan overtuigen.
I know, maar ik kijk hem altijd op Gamepass (commercials ftwquote:Op zondag 12 januari 2014 20:24 schreef appelvla het volgende:
Het is normaal gesproken ook op BBC te zien dacht ik...
http://derotsmedia.com/20(...)dposts_exclude=20310quote:Op zondag 12 januari 2014 20:23 schreef PirE het volgende:
Volgens mij gaat FOX de Super Bowl gewoon op het open net uitzenden dit jaar (gewoon een voorgevoel)
Ja maar die voet had ie al eerder aan de grond...quote:Op zondag 12 januari 2014 20:35 schreef appelvla het volgende:
[..]
Lijkt er op dat zijn linkervoet op de white line is, toch?
Ben je al bang voor de 49ers?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:37 schreef PirE het volgende:
Zo, 7 punten voor de zebras. Well done boys.
Hahahaha, zolang ze geen hulp krijgen scoren ze geen TD'squote:
Neuh, de 40 whiners zijn zo verschrikkelijk overratedquote:
Ik heb een quinoa maaltijdsalade van de AH, is zien of het de Panthers helpt.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:37 schreef DaveDave09 het volgende:
En dan komen zo mijn spareribs voor de second half
Ik heb niks tegen de Niners maar ik heb wel wat tegen refs die slecht fluiten.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:39 schreef Silver_Shark het volgende:
waarom die haat hier zo voor de 49ers
GOOOO 49ers
Ik heb er geen goeie herinneringen aan Seattle anders...quote:Op zondag 12 januari 2014 20:39 schreef PirE het volgende:
[..]
Neuh, de 40 whiners zijn zo verschrikkelijk overrated![]()
. Ik heb een future op Carolina to win Super Bowl. Voor Seattle is het goed als de whiners winnen. Match-up Panthers/Seahawks is nogal dramatisch voor Seattle.
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:40 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik heb een quinoa maaltijdsalade van de AH, is zien of het de Panthers helpt.
Lol quinoa, moet eigenlijk een budje light bijquote:Op zondag 12 januari 2014 20:40 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik heb een quinoa maaltijdsalade van de AH, is zien of het de Panthers helpt.
Verbaast me niet meer. Na dat geval in San Diego waar de refs ook al niet konden tellen bij de gemiste FG vraag ik me echt af of refs dit nog wel in de gaten houden.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:54 schreef PirE het volgende:
Ah, nog wat extra zout in de wond voor de Panther-fans. 12 man en de ref staat erbij en doet niks
![]()
Nu is de bandwagon van de Seahawks nu ook niet bepaald leegquote:Op zondag 12 januari 2014 21:02 schreef PirE het volgende:
Bandwagonmensen gefeliciteerd, tot volgende week in Seattle.
Tipje om als echte whiner indruk te maken, zeg dat ze tegen de SeAdderall PEDHawks spelen. Dan ben je bijna een echte fan.
Ja, wel kut dat er nog maar 3 komen dit jaarquote:Op zondag 12 januari 2014 21:05 schreef Guard het volgende:
Sleepy Hollow
Dinsdag even nieuwe ep downloaden
2 scorequote:Op zondag 12 januari 2014 21:39 schreef vivelafete het volgende:
Het maakt me niet echt uit wie er wint maar ik had wel op een wat betere en spannendere wedstrijd gehoopt.
3 score game nu.
TD is 6-8 punten, volgens mij is 13 punten verschil een 2 score gamequote:Op zondag 12 januari 2014 21:39 schreef vivelafete het volgende:
Het maakt me niet echt uit wie er wint maar ik had wel op een wat betere en spannendere wedstrijd gehoopt.
3 score game nu.
Onzin, moment van de calls heeft de Niners veel punten gegeven, en daardoor moeten de panthers gehaast spelen.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:48 schreef emokid het volgende:
Zo zie je maar weer dat bullshit calls zich uiteindelijk balanceren over beide teams. Al dat gejank van Panthers fans en nu maar stilletjes.
PICKED!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Anders doen we even normaal..quote:Op zondag 12 januari 2014 21:55 schreef PirE het volgende:
lol, katoenplukref gooide wel heel enthousiast met zijn vlaggetje
EN van Troy zelfquote:Op zondag 12 januari 2014 21:58 schreef Guard het volgende:
Lol dat was dan wel weer grappig, even de draak steken met schnabbel Peyton
Die van Aaron Rodgers zijn erger!quote:Op zondag 12 januari 2014 21:58 schreef Guard het volgende:
Lol dat was dan wel weer grappig, even de draak steken met schnabbel Peyton
Rodgers heeft nog heel wat te gaan voordat ie Peyton heeft bijgehaald in de commercialcountquote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:55 schreef PirE het volgende:
Debielquote:Op zondag 12 januari 2014 21:55 schreef PirE het volgende:
sla je de reclames over?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:01 schreef OmniRocket het volgende:
Wie treedt er eigenlijk op in de half time van de super bowl?
Justin Timberlake en Janet Jackson.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:01 schreef OmniRocket het volgende:
Wie treedt er eigenlijk op in de half time van de super bowl?
Is ook meerdere keren tijdens het commentaar genoemd en volgens mij heeft Fox hetzelfde commentaar als de Gamepass.quote:
Jij succes met de jaarafsluiting en dat je niets bijzonders tegenkomtquote:Op zondag 12 januari 2014 22:05 schreef rgras het volgende:
Ik bewaar de volgende game tot morgenavond.. lang leve de jaarafsluiting. Veel plezier allemaal!
idd, ik heb niets tegen de Niners, maar zo indrukwekkend was het allemaal niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:03 schreef Guard het volgende:
Tijd voor de volgende pot, heb wel genoeg van de Niners loftrompet die nu gestoken wordt...
eikel.quote:
En toch heb ik erg veel zin in die wedstrijd. Seattle home games zijn altijd tof.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:20 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Niners worden volgende week in Seattle finaal afgemaakt
Gelukkig maar, gun het Seattle meer dan de 49ers.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:20 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Niners worden volgende week in Seattle finaal afgemaakt
Als ik 1x getackeld wordt ben ik voor de rest van mijn leven kreupel. Hou het bij kijkenquote:Op zondag 12 januari 2014 22:38 schreef Seam het volgende:
Spelen jullie trouwens ook zelf football? Er zijn hier tryouts de komende maand, eens kijken of ik als WR aan de slag kan gaan.
Waar is hier? Heb wel interesse maar ben wel blessure gevoelig met gescheurde enkelbanden en schouderbanden... Weet niet of op niet NFL niveau de blessures meevallen?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:38 schreef Seam het volgende:
Spelen jullie trouwens ook zelf football? Er zijn hier tryouts de komende maand, eens kijken of ik als WR aan de slag kan gaan.
Ik heb tijdens mijn uitwisselingsjaar in Amerika van football mogen proeven op de high school daar. Hier paar weken meegetraind maar uiteindelijk moeten uitstellen wegens tijdgebrek..quote:Op zondag 12 januari 2014 22:38 schreef Seam het volgende:
Maastrichtquote:Op zondag 12 januari 2014 22:52 schreef ssebass het volgende:
[..]
Waar is hier? Heb wel interesse maar ben wel blessure gevoelig met gescheurde enkelbanden en schouderbanden... Weet niet of op niet NFL niveau de blessures meevallen?
Ik ook werken morgen, maar dat gaat nog wel, vorige week ook de late game afgekekenquote:Op zondag 12 januari 2014 23:00 schreef ssebass het volgende:
Al twee time outs van de Chargers. Broncos beginnen wel sterk. Al had dat net wel een interception moeten zijn. Jammer dat ik de (waarschijnlijk) laatste wedstrijd van de Chargers niet kan kijken. Morgen vroeg werken
Waar en wanneer is het? Misschien eens over nadenkenquote:Op zondag 12 januari 2014 23:00 schreef Seam het volgende:
[..]
MaastrichtEn als 6e jaars student heb je gelukkig voldoende vrije tijd om trainingen en wedstrijden mee te kunnen doen.
dinsdag en donderdag om 19:00 in Maastricht sportpark zuid.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:06 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Waar en wanneer is het? Misschien eens over nadenken
Hij gleed uit dacht ik. Normaal wel betrouwbare kicker.quote:
Patriotsquote:Op zondag 12 januari 2014 23:39 schreef Awesome_ het volgende:
[..]![]()
Denver vs seahawks zou wel echt terechte SB worden.
Dat wordt volgende (waarschijnlijk) week uitgevochten in Denver.quote:
Als het meezit tilt hij de VInce lombardi trophy op voor de 4e keerquote:Op zondag 12 januari 2014 23:45 schreef Downtime het volgende:
[..]
Dat wordt volgende (waarschijnlijk) week uitgevochten in Denver.
Als het mee zit mag Brady thuis op de bank high fives gaan uitdelen op 2 februari.
Denver offense vs Seattle Defense in de SB zou best leuk kunnen worden.
Vroeg me al of Denver vandaag een defense heeft meegenomen of dat het zo lijkt omdat de Chargers er tot op heden weinig van bakken.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:54 schreef ssebass het volgende:
Chargers spelen aan beide kanten van de bal bedroevend slecht...
Dat laatste denk ik. Chargers spelen te conservatief en zelfs een beetje angstig lijkt het. Hopelijk hebben ze dat de tweede helft afgeschud. Gewoon alles of niets. Alleen niet pas te laat mee beginnen.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:55 schreef Downtime het volgende:
[..]
Vroeg me al of Denver vandaag een defense heeft meegenomen of dat het zo lijkt omdat de Chargers er tot op heden weinig van bakken.
Colts tegen Chiefs was best een mooie pot.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:27 schreef Boezeidekoe het volgende:
Tis maar een saai en eenzijdig potje daar in Denver. Dit jaar mis ik op een enkele uitzondering na de spanning, intensiteit, drama en spektakel die de playoffs vorig jaar boden. Als ik aan die wedstrijden van oa de Ravens, Seahawks en Falcons terugdenk ik het dit jaar erg mager allemaal.
De Wild Card matches waren allemaal best vermakelijk, deze ronde valt beetje tegen doordat het niet echt spannend is.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:27 schreef Boezeidekoe het volgende:
Tis maar een saai en eenzijdig potje daar in Denver. Dit jaar mis ik op een enkele uitzondering na de spanning, intensiteit, drama en spektakel die de playoffs vorig jaar boden. Als ik aan die wedstrijden van oa de Ravens, Seahawks en Falcons terugdenk ik het dit jaar erg mager allemaal.
Absoluut en Niners tegen Packers ook wel, maar beleef t toch allemaal niet zo intens als vorig jaar.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:28 schreef Tweek het volgende:
[..]
Colts tegen Chiefs was best een mooie pot.
Bodybuilding is dit gewoon een vereiste idd. Hoe zit het eigenlijk in de NFL met dopingcontroles? Heb hier geen idee van namelijk. 'don't ask, don't tell'-policy of allemaal black genetics?quote:Op maandag 13 januari 2014 00:10 schreef Smoofie het volgende:
WOOOOOOOW, testo, PH, en HGH![]()
![]()
! Wat erg, beetje zoals elke UFC'er en bodybuilder doet in de US of A.
Vraag het me soms wel af, atletisch en 250+ ibsquote:Op maandag 13 januari 2014 00:33 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Bodybuilding is dit gewoon een vereiste idd. Hoe zit het eigenlijk in de NFL met dopingcontroles? Heb hier geen idee van namelijk. 'don't ask, don't tell'-policy of allemaal black genetics?
Ze worden vooral op wiet gepakt.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:33 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Bodybuilding is dit gewoon een vereiste idd. Hoe zit het eigenlijk in de NFL met dopingcontroles? Heb hier geen idee van namelijk. 'don't ask, don't tell'-policy of allemaal black genetics?
Het is vooral dit weekend, hopelijk volgende week beter.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:31 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Absoluut en Niners tegen Packers ook wel, maar beleef t toch allemaal niet zo intens als vorig jaar.
Ze hebben gewoon te veel vrije tijd waardoor ze rare dingen gaan doen. Wat doen die gasten in godsnaam in 7 maanden offeason?quote:
Ik was toevallig in New York toen Hernadez werd voorgeleid, kan je gezellig in de kroeg tijdens de lunch twee uur kijken naar hem in het beklaagden bankje.quote:
Vorig jaar wel dacht ik.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:47 schreef Silver_Shark het volgende:
even een vragen tussendoor,
ik ga de superbowl met gamepass kijken, maar mijn vraag is zend de gamepass ook de half time show uit?
Het valt dit weekend idd erg tegen. Vooral veel slordig football en onnodige fouten. Maar er zit vooral ook nauwelijks spanning in de wedstrijden. Ook al was het gisteren lange tijd een close game, ik had nooit het gevoel dat de Saints zouden winnen.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:30 schreef BobW het volgende:
[..]
De Wild Card matches waren allemaal best vermakelijk, deze ronde valt beetje tegen doordat het niet echt spannend is.
Ze zien er wel erg naturel uit, dus ik denk dat het wel meevalt.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:33 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
al een jaar of 14 bij Rotterdamquote:Op zondag 12 januari 2014 22:38 schreef Seam het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2014 09:00 schreef TagForce het volgende:
Nou, dan maar hopen dat de Broncos hem winnen. Dit was het slechtste NFL weekend voor mij ooit.
40-whiners door, Shehawks door, Pantsies door. Pfff. 3 van de 4 teams die ik helemaaal niks gun (de 4e zijn de new york midgets).
Ach ja, d'r is altijd volgend jaar nog.
Inderdaad wel de sterkste teams door. Had graag de Chargers door zien gaan maar ook gezien het seizoen verdienen de Broncos het wel. Mag de bejaarde Manning nog een SB pakken wat mij betreft.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Tja.. persoonlijk. Maar denk wel dat de teams die nu door zijn het ook wel verdienen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 01:54 schreef Tweek het volgende:
Broncos vs Seahawks voor de SB dan maar.
Opvallend dat je ze hier nooit zag tijdens die 11 erg magere jaren. Maar goed, succes betekent dat je de kar weer te voorschijn kunt halen.....quote:Op zondag 12 januari 2014 20:40 schreef PirE het volgende:
Ook mooi dat al die bandwagon whiners hier ineens binnenvallen. Real fans![]()
![]()
True, but that doesn't mean I have to like it, or can't bitch about itquote:Op maandag 13 januari 2014 09:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Tja.. persoonlijk. Maar denk wel dat de teams die nu door zijn het ook wel verdienen.
Niet om de Saints te haten.. Graham 1 catch en goed voor 0 fantasy points laatste wedstrijd...quote:Op maandag 13 januari 2014 16:07 schreef TagForce het volgende:
[..]
True, but that doesn't mean I have to like it, or can't bitch about it
Ach ja. Het blijft grappig om Saints fan te zijn tussen alle haat na vorig jaar
Iedereen in ieder geval veel plezier de komende wedstrijden.
Ja, als je QB niet durft te gooien in de eerste helft kom je al gauw aan 0 catches. Gelukkig voor de Saints heeft Brees gemiddeld 10 receivers per game, dus het komt niet allemaal op Graham aan.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet om de Saints te haten.. Graham 1 catch en goed voor 0 fantasy points laatste wedstrijd...Blijkt ook dat die de meest gehate speler is in de NFL ? Heb dat volgens mij ergens gelezen..
True that! Persoonlijk vind ik Graham echt een baas. Jammer dat Brees te pussy was. Alhoewel Seahawks D onwijs BEAST is..quote:Op maandag 13 januari 2014 16:14 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ja, als je QB niet durft te gooien in de eerste helft kom je al gauw aan 0 catches. Gelukkig voor de Saints heeft Brees gemiddeld 10 receivers per game, dus het komt niet allemaal op Graham aan.
Zolang ze hem in de off-season maar vastleggen zodat ie niet vertrekt, want een asset is het zeker wel. ONDANKS die laatste game
Wat speel je? TE? Heb je nog tips voor beginners? Ik ga me richten op WR of misschien RB, gezien m'n lengte.quote:
quote:With the San Francisco 49ers coming to town for the NFC title game, Seattle brass has banned ticket sales to California residents, according to the San Francisco Chronicle.
The Seahawks only will do business with credit cards bearing addresses from Oregon, Washington, Montana, Idaho, Alaska and Hawaii, along with the Canadian Provinces, the newspaper reported.
It's a move that teams across all sports have the freedom to employ, and often do. Especially in Denver, where the Broncos announced Sunday that they'll only ship AFC title game tickets to valid billing addresses in Colorado, New Mexico, Utah, Wyoming, Nebraska, Montana, South Dakota and Western Kansas.
Het is al eerder gebeurd. Chicago heeft het ook een keer gedaan toen ze thuis tegen Seattle speelden in de play-offs. Snap de ophef ook niet zo dan had je maar wat wedstrijden meer moeten winnen in regular season. Daarnaast is het een hoop ophef om niks, zo'n beetje alles gaat naar seizoenkaarthouders en er zijn misschien 1000 kaarten die via deze weg weggaan.quote:
twitter:mortreport twitterde op dinsdag 14-01-2014 om 00:10:02Whisenhunt to Titans; Jim Caldwell emerges w Lions. Mike Munchak still alive with Detroit & Cleveland, sources via @AdamSchefter & me reageer retweet
In hoeverre kun je überhaupt vanuit Europa 'fan' zijn van een NFL team? Als je favoriete team kut is ben je nog steeds net zo 'fan' als iemand die Patriots fan is. Maar aan de andere kant zijn 'wij' ook niet per se minder fan dan de Amerikanen zelf, en dan specifiek dit soort volk:quote:Op maandag 13 januari 2014 14:38 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Opvallend dat je ze hier nooit zag tijdens die 11 erg magere jaren. Maar goed, succes betekent dat je de kar weer te voorschijn kunt halen.....
[ afbeelding ]
Ik denk dat je weldegelijk een echte fan kunt zijn van een NFL team vanuit Europa. Ik zit nu al vrij lang hier op Fok en de vaste posters hier zijn al jarenlang fan van hun favoriete team.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:25 schreef emokid het volgende:
[..]
In hoeverre kun je überhaupt vanuit Europa 'fan' zijn van een NFL team? Als je favoriete team kut is ben je nog steeds net zo 'fan' als iemand die Patriots fan is. Maar aan de andere kant zijn 'wij' ook niet per se minder fan dan de Amerikanen zelf, en dan specifiek dit soort volk:
Iedereen zit op een bandwagon. Het is leuker als we dit gewoon accepteren.
qua NFL ben ik gewoon football fan, ik kijk graag naar teams die leuk in elkaar zitten of iets anders doen dan normaal. Dit jaar bv veel naar Philly gekeken terwijl ik dat jaren ervoor nooit deed, net als dat ik graag naar Denver kijk en de Patriots al wat langer.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:25 schreef emokid het volgende:
[..]
In hoeverre kun je überhaupt vanuit Europa 'fan' zijn van een NFL team? Als je favoriete team kut is ben je nog steeds net zo 'fan' als iemand die Patriots fan is. Maar aan de andere kant zijn 'wij' ook niet per se minder fan dan de Amerikanen zelf, en dan specifiek dit soort volk:
twitter:AdamSchefter twitterde op dinsdag 14-01-2014 om 18:17:54Detroit Lions are hiring Jim Caldwell as their head coach, per a league source. reageer retweet
Gvd, stereotype dikke amerikanen ook datquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:25 schreef emokid het volgende:
[..]
Nou ik niet als voormalig LA Rams fan en nu ST Louis Rams fan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Seahawks of Niners... wie gaat het worden. Ben erg benieuwd.
Legion of Boom. Beast Mode. 12th Man.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Als ik eerlijk ben, geen idee.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:30 schreef BlauweTijger het volgende:
NFL volgens is gewoon een stuk leuker met een favoriet team. Ik begon te kijken naar Am. Football toen de Chargers op een dieptepunt zaten maar wel enorm veel talent hadden. Door de jaren de Chargers blijven volgen. Met alle hoogtepunten en dieptepunten van dien. Maar dat hoort erbij. Vroeger keek ik ook vrij veel wedstrijden van de Chargers. Laatste jaren iets minder. Thuiswedstrijden beginnen om half 11. Met de wekker de volgende dag is dat niet zo'n goed idee. Maar dit jaar had ik geluk en speelde San Diego veel aan de oostkust. Die wedstrijden begonnen om 7 uur.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:32 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ik denk dat je weldegelijk een echte fan kunt zijn van een NFL team vanuit Europa. Ik zit nu al vrij lang hier op Fok en de vaste posters hier zijn al jarenlang fan van hun favoriete team.
Als ik naar mezelf kijk dan ben ik al dik 15 jaar fan van de Packers. Ik heb ze op TV de Super Bowl zien verliezen tegen Denver maar werd gek genoeg pas echt fan tijdens de wat mindere jaren die meteen daarna kwamen. Voornamelijk door Brett Favre. Ik ben een aantal jaren geleden naar een wedstrijd in Lambeau Field geweest en dat was een unieke ervaring. Na al die jaren heb ik nog steeds pest in m'n lijf na een nederlaag. Dan kijk ik alleen nog vanwege mijn Fantasy football teams want de rest kan me gestolen worden.
SF natuurlijk!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke wedstrijd van de 2 kies je als mooiste?
Nog een Chargers fanquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:01 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
NFL volgens is gewoon een stuk leuker met een favoriet team. Ik begon te kijken naar Am. Football toen de Chargers op een dieptepunt zaten maar wel enorm veel talent hadden. Door de jaren de Chargers blijven volgen. Met alle hoogtepunten en dieptepunten van dien. Maar dat hoort erbij. Vroeger keek ik ook vrij veel wedstrijden van de Chargers. Laatste jaren iets minder. Thuiswedstrijden beginnen om half 11. Met de wekker de volgende dag is dat niet zo'n goed idee. Maar dit jaar had ik geluk en speelde San Diego veel aan de oostkust. Die wedstrijden begonnen om 7 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |