Onzin, moment van de calls heeft de Niners veel punten gegeven, en daardoor moeten de panthers gehaast spelen.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:48 schreef emokid het volgende:
Zo zie je maar weer dat bullshit calls zich uiteindelijk balanceren over beide teams. Al dat gejank van Panthers fans en nu maar stilletjes.
PICKED!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Anders doen we even normaal..quote:Op zondag 12 januari 2014 21:55 schreef PirE het volgende:
lol, katoenplukref gooide wel heel enthousiast met zijn vlaggetje
EN van Troy zelfquote:Op zondag 12 januari 2014 21:58 schreef Guard het volgende:
Lol dat was dan wel weer grappig, even de draak steken met schnabbel Peyton
Die van Aaron Rodgers zijn erger!quote:Op zondag 12 januari 2014 21:58 schreef Guard het volgende:
Lol dat was dan wel weer grappig, even de draak steken met schnabbel Peyton
Rodgers heeft nog heel wat te gaan voordat ie Peyton heeft bijgehaald in de commercialcountquote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 21:55 schreef PirE het volgende:
Debielquote:Op zondag 12 januari 2014 21:55 schreef PirE het volgende:
sla je de reclames over?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:01 schreef OmniRocket het volgende:
Wie treedt er eigenlijk op in de half time van de super bowl?
Justin Timberlake en Janet Jackson.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:01 schreef OmniRocket het volgende:
Wie treedt er eigenlijk op in de half time van de super bowl?
Is ook meerdere keren tijdens het commentaar genoemd en volgens mij heeft Fox hetzelfde commentaar als de Gamepass.quote:
Jij succes met de jaarafsluiting en dat je niets bijzonders tegenkomtquote:Op zondag 12 januari 2014 22:05 schreef rgras het volgende:
Ik bewaar de volgende game tot morgenavond.. lang leve de jaarafsluiting. Veel plezier allemaal!
idd, ik heb niets tegen de Niners, maar zo indrukwekkend was het allemaal niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:03 schreef Guard het volgende:
Tijd voor de volgende pot, heb wel genoeg van de Niners loftrompet die nu gestoken wordt...
eikel.quote:
En toch heb ik erg veel zin in die wedstrijd. Seattle home games zijn altijd tof.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:20 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Niners worden volgende week in Seattle finaal afgemaakt
Gelukkig maar, gun het Seattle meer dan de 49ers.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:20 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Niners worden volgende week in Seattle finaal afgemaakt
Als ik 1x getackeld wordt ben ik voor de rest van mijn leven kreupel. Hou het bij kijkenquote:Op zondag 12 januari 2014 22:38 schreef Seam het volgende:
Spelen jullie trouwens ook zelf football? Er zijn hier tryouts de komende maand, eens kijken of ik als WR aan de slag kan gaan.
Waar is hier? Heb wel interesse maar ben wel blessure gevoelig met gescheurde enkelbanden en schouderbanden... Weet niet of op niet NFL niveau de blessures meevallen?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:38 schreef Seam het volgende:
Spelen jullie trouwens ook zelf football? Er zijn hier tryouts de komende maand, eens kijken of ik als WR aan de slag kan gaan.
Ik heb tijdens mijn uitwisselingsjaar in Amerika van football mogen proeven op de high school daar. Hier paar weken meegetraind maar uiteindelijk moeten uitstellen wegens tijdgebrek..quote:Op zondag 12 januari 2014 22:38 schreef Seam het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |