Vroeg me al of Denver vandaag een defense heeft meegenomen of dat het zo lijkt omdat de Chargers er tot op heden weinig van bakken.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:54 schreef ssebass het volgende:
Chargers spelen aan beide kanten van de bal bedroevend slecht...
Dat laatste denk ik. Chargers spelen te conservatief en zelfs een beetje angstig lijkt het. Hopelijk hebben ze dat de tweede helft afgeschud. Gewoon alles of niets. Alleen niet pas te laat mee beginnen.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:55 schreef Downtime het volgende:
[..]
Vroeg me al of Denver vandaag een defense heeft meegenomen of dat het zo lijkt omdat de Chargers er tot op heden weinig van bakken.
Colts tegen Chiefs was best een mooie pot.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:27 schreef Boezeidekoe het volgende:
Tis maar een saai en eenzijdig potje daar in Denver. Dit jaar mis ik op een enkele uitzondering na de spanning, intensiteit, drama en spektakel die de playoffs vorig jaar boden. Als ik aan die wedstrijden van oa de Ravens, Seahawks en Falcons terugdenk ik het dit jaar erg mager allemaal.
De Wild Card matches waren allemaal best vermakelijk, deze ronde valt beetje tegen doordat het niet echt spannend is.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:27 schreef Boezeidekoe het volgende:
Tis maar een saai en eenzijdig potje daar in Denver. Dit jaar mis ik op een enkele uitzondering na de spanning, intensiteit, drama en spektakel die de playoffs vorig jaar boden. Als ik aan die wedstrijden van oa de Ravens, Seahawks en Falcons terugdenk ik het dit jaar erg mager allemaal.
Absoluut en Niners tegen Packers ook wel, maar beleef t toch allemaal niet zo intens als vorig jaar.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:28 schreef Tweek het volgende:
[..]
Colts tegen Chiefs was best een mooie pot.
Bodybuilding is dit gewoon een vereiste idd. Hoe zit het eigenlijk in de NFL met dopingcontroles? Heb hier geen idee van namelijk. 'don't ask, don't tell'-policy of allemaal black genetics?quote:Op maandag 13 januari 2014 00:10 schreef Smoofie het volgende:
WOOOOOOOW, testo, PH, en HGH![]()
![]()
! Wat erg, beetje zoals elke UFC'er en bodybuilder doet in de US of A.
Vraag het me soms wel af, atletisch en 250+ ibsquote:Op maandag 13 januari 2014 00:33 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Bodybuilding is dit gewoon een vereiste idd. Hoe zit het eigenlijk in de NFL met dopingcontroles? Heb hier geen idee van namelijk. 'don't ask, don't tell'-policy of allemaal black genetics?
Ze worden vooral op wiet gepakt.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:33 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Bodybuilding is dit gewoon een vereiste idd. Hoe zit het eigenlijk in de NFL met dopingcontroles? Heb hier geen idee van namelijk. 'don't ask, don't tell'-policy of allemaal black genetics?
Het is vooral dit weekend, hopelijk volgende week beter.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:31 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Absoluut en Niners tegen Packers ook wel, maar beleef t toch allemaal niet zo intens als vorig jaar.
Ze hebben gewoon te veel vrije tijd waardoor ze rare dingen gaan doen. Wat doen die gasten in godsnaam in 7 maanden offeason?quote:
Ik was toevallig in New York toen Hernadez werd voorgeleid, kan je gezellig in de kroeg tijdens de lunch twee uur kijken naar hem in het beklaagden bankje.quote:
Vorig jaar wel dacht ik.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:47 schreef Silver_Shark het volgende:
even een vragen tussendoor,
ik ga de superbowl met gamepass kijken, maar mijn vraag is zend de gamepass ook de half time show uit?
Het valt dit weekend idd erg tegen. Vooral veel slordig football en onnodige fouten. Maar er zit vooral ook nauwelijks spanning in de wedstrijden. Ook al was het gisteren lange tijd een close game, ik had nooit het gevoel dat de Saints zouden winnen.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:30 schreef BobW het volgende:
[..]
De Wild Card matches waren allemaal best vermakelijk, deze ronde valt beetje tegen doordat het niet echt spannend is.
Ze zien er wel erg naturel uit, dus ik denk dat het wel meevalt.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:33 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |