Ja maar die voet had ie al eerder aan de grond...quote:Op zondag 12 januari 2014 20:35 schreef appelvla het volgende:
[..]
Lijkt er op dat zijn linkervoet op de white line is, toch?
Ben je al bang voor de 49ers?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:37 schreef PirE het volgende:
Zo, 7 punten voor de zebras. Well done boys.
Hahahaha, zolang ze geen hulp krijgen scoren ze geen TD'squote:
Neuh, de 40 whiners zijn zo verschrikkelijk overratedquote:
Ik heb een quinoa maaltijdsalade van de AH, is zien of het de Panthers helpt.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:37 schreef DaveDave09 het volgende:
En dan komen zo mijn spareribs voor de second half
Ik heb niks tegen de Niners maar ik heb wel wat tegen refs die slecht fluiten.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:39 schreef Silver_Shark het volgende:
waarom die haat hier zo voor de 49ers
GOOOO 49ers
Ik heb er geen goeie herinneringen aan Seattle anders...quote:Op zondag 12 januari 2014 20:39 schreef PirE het volgende:
[..]
Neuh, de 40 whiners zijn zo verschrikkelijk overrated![]()
. Ik heb een future op Carolina to win Super Bowl. Voor Seattle is het goed als de whiners winnen. Match-up Panthers/Seahawks is nogal dramatisch voor Seattle.
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:40 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik heb een quinoa maaltijdsalade van de AH, is zien of het de Panthers helpt.
Lol quinoa, moet eigenlijk een budje light bijquote:Op zondag 12 januari 2014 20:40 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik heb een quinoa maaltijdsalade van de AH, is zien of het de Panthers helpt.
Verbaast me niet meer. Na dat geval in San Diego waar de refs ook al niet konden tellen bij de gemiste FG vraag ik me echt af of refs dit nog wel in de gaten houden.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:54 schreef PirE het volgende:
Ah, nog wat extra zout in de wond voor de Panther-fans. 12 man en de ref staat erbij en doet niks
![]()
Nu is de bandwagon van de Seahawks nu ook niet bepaald leegquote:Op zondag 12 januari 2014 21:02 schreef PirE het volgende:
Bandwagonmensen gefeliciteerd, tot volgende week in Seattle.
Tipje om als echte whiner indruk te maken, zeg dat ze tegen de SeAdderall PEDHawks spelen. Dan ben je bijna een echte fan.
Ja, wel kut dat er nog maar 3 komen dit jaarquote:Op zondag 12 januari 2014 21:05 schreef Guard het volgende:
Sleepy Hollow
Dinsdag even nieuwe ep downloaden
2 scorequote:Op zondag 12 januari 2014 21:39 schreef vivelafete het volgende:
Het maakt me niet echt uit wie er wint maar ik had wel op een wat betere en spannendere wedstrijd gehoopt.
3 score game nu.
TD is 6-8 punten, volgens mij is 13 punten verschil een 2 score gamequote:Op zondag 12 januari 2014 21:39 schreef vivelafete het volgende:
Het maakt me niet echt uit wie er wint maar ik had wel op een wat betere en spannendere wedstrijd gehoopt.
3 score game nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |