Same here.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:43 schreef Guard het volgende:
Game pass is nu wel heel erg aan het stotteren hier, meer mensen last van?
wel iets, heeft wel eens beter gelopen.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:43 schreef Guard het volgende:
Is inderdaad niet op zijn hoogste kwaliteit, kan misschien ook aan al die 'wannabe' liefhebbers liggen die ineens gaan kijken als de playoffs beginnen, kan de server niet aan..quote:Op zondag 12 januari 2014 19:43 schreef Guard het volgende:
Dan vrees ik voor de superbowlquote:Op zondag 12 januari 2014 19:45 schreef maerk het volgende:
[..]
Is inderdaad niet op zijn hoogste kwaliteit, kan misschien ook aan al die 'wannabe' liefhebbers liggen die ineens gaan kijken als de playoffs beginnen, kan de server niet aan..
Gaat er eens af dan, je verpest het voor de restquote:Op zondag 12 januari 2014 19:47 schreef BobW het volgende:
Bij mij doet Gamepass het prima, met de hoogste kwaliteit.
wat dan?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:13 schreef Boezeidekoe het volgende:
Als je de bal er tot 2 x toe vanaf de 1 er niet in kan rennen...
Ligt eraan wat je duur vind natuurlijk...quote:Op zondag 12 januari 2014 20:15 schreef XSbig het volgende:
Een vraagje, zijn die tickets voor de NFL op Wembley duur?
Laatst aanbieding, 3 voor 100 quid ofzo.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:15 schreef XSbig het volgende:
Een vraagje, zijn die tickets voor de NFL op Wembley duur?
Dat valt nog mee, eens kijken of ik wat vrienden kan overtuigen.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Laatst aanbieding, 3 voor 100 quid ofzo.
Dat is dan 108 pounds voor 3 wedstrijden he? niet 3 kaartjes voor een wedstrijd...quote:Op zondag 12 januari 2014 20:18 schreef XSbig het volgende:
[..]
Dat valt nog mee, eens kijken of ik wat vrienden kan overtuigen.
I know, maar ik kijk hem altijd op Gamepass (commercials ftwquote:Op zondag 12 januari 2014 20:24 schreef appelvla het volgende:
Het is normaal gesproken ook op BBC te zien dacht ik...
http://derotsmedia.com/20(...)dposts_exclude=20310quote:Op zondag 12 januari 2014 20:23 schreef PirE het volgende:
Volgens mij gaat FOX de Super Bowl gewoon op het open net uitzenden dit jaar (gewoon een voorgevoel)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |