abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135456888
Na een erg interessant wildcard weekend viel deze divisional round toch wat tegen. Gelukkig staat er ons nog 3 mooie affiches te wachten. :)
pi_135465275
mortreport twitterde op dinsdag 14-01-2014 om 00:10:02 Whisenhunt to Titans; Jim Caldwell emerges w Lions. Mike Munchak still alive with Detroit & Cleveland, sources via @AdamSchefter & me reageer retweet
pi_135478483
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 14:38 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Opvallend dat je ze hier nooit zag tijdens die 11 erg magere jaren. Maar goed, succes betekent dat je de kar weer te voorschijn kunt halen.....

[ afbeelding ]
In hoeverre kun je überhaupt vanuit Europa 'fan' zijn van een NFL team? Als je favoriete team kut is ben je nog steeds net zo 'fan' als iemand die Patriots fan is. Maar aan de andere kant zijn 'wij' ook niet per se minder fan dan de Amerikanen zelf, en dan specifiek dit soort volk:

Iedereen zit op een bandwagon. Het is leuker als we dit gewoon accepteren.
pi_135479723
Idd. Ik hoor ook zo vaak mensen klagen over gasten die enkel de SuperBowl kijken en dan een kwartier van te voren een team picken om voor te rooten. Dat is toch gewoon grappig :P
Ik bedoel, ik zag ook liever de Colts in de SuperBowl, maar dat ze zijn uitgeschakeld door een Tom Brady vind ik echt niet superkut. Die game volgende week zondag kijk ik met net zo veel interesse.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_135481143
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 14:25 schreef emokid het volgende:

[..]

In hoeverre kun je überhaupt vanuit Europa 'fan' zijn van een NFL team? Als je favoriete team kut is ben je nog steeds net zo 'fan' als iemand die Patriots fan is. Maar aan de andere kant zijn 'wij' ook niet per se minder fan dan de Amerikanen zelf, en dan specifiek dit soort volk:

Ik denk dat je weldegelijk een echte fan kunt zijn van een NFL team vanuit Europa. Ik zit nu al vrij lang hier op Fok en de vaste posters hier zijn al jarenlang fan van hun favoriete team.

Als ik naar mezelf kijk dan ben ik al dik 15 jaar fan van de Packers. Ik heb ze op TV de Super Bowl zien verliezen tegen Denver maar werd gek genoeg pas echt fan tijdens de wat mindere jaren die meteen daarna kwamen. Voornamelijk door Brett Favre. Ik ben een aantal jaren geleden naar een wedstrijd in Lambeau Field geweest en dat was een unieke ervaring. Na al die jaren heb ik nog steeds pest in m'n lijf na een nederlaag. Dan kijk ik alleen nog vanwege mijn Fantasy football teams want de rest kan me gestolen worden. :P
  dinsdag 14 januari 2014 @ 15:50:46 #281
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_135481703
quote:

[..]

qua NFL ben ik gewoon football fan, ik kijk graag naar teams die leuk in elkaar zitten of iets anders doen dan normaal. Dit jaar bv veel naar Philly gekeken terwijl ik dat jaren ervoor nooit deed, net als dat ik graag naar Denver kijk en de Patriots al wat langer.
Ik kijk nog liever naar de coaches film dan de normale broadcast

Maar kan ook genieten van goede defenses zoals Seattle of San Fran. Enige team waar ik echt weinig van moet hebben zijn de Jets
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_135486866
AdamSchefter twitterde op dinsdag 14-01-2014 om 18:17:54 Detroit Lions are hiring Jim Caldwell as their head coach, per a league source. reageer retweet
  dinsdag 14 januari 2014 @ 22:29:26 #283
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135500085
Is het al zondag? *O*
En altijd het laatste woord.
  woensdag 15 januari 2014 @ 00:27:44 #284
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_135506732
quote:

[..]

Gvd, stereotype dikke amerikanen ook dat :D.

Maar tsjah, ik ben fan van elke franchise uit de Boston area, altijd al geweest en zal echt nooit overstappen ofzo.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_135524800
Mike Zimmer naar de Vikings. Alleen de Browns hebben dus nog geen HC.
  woensdag 15 januari 2014 @ 17:30:40 #286
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_135526238
Seahawks of Niners... wie gaat het worden. Ben erg benieuwd.
En altijd het laatste woord.
  woensdag 15 januari 2014 @ 20:09:31 #287
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_135534427
Wat een kuttijdstip de match van de 49-ers... -O- :(
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_135537437
Voor de liefhebbers: in een paar minuten persco van Jim Harbaugh, Anquan Boldin, Patrick Willis & Colin Kaepernick op 49ers.com
pi_135595408
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 17:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Nou ik niet als voormalig LA Rams fan en nu ST Louis Rams fan. :s)

49ers handsdown!
pi_135603724
quote:
Legion of Boom. Beast Mode. 12th Man.

'Nuff said.
Former resident.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 15:24:15 #291
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_135604715
Ik zie de niners niet winnen @ Seattle.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_135620825
quote:
Als ik eerlijk ben, geen idee.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 16:01:08 #294
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_135643134
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:32 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Ik denk dat je weldegelijk een echte fan kunt zijn van een NFL team vanuit Europa. Ik zit nu al vrij lang hier op Fok en de vaste posters hier zijn al jarenlang fan van hun favoriete team.

Als ik naar mezelf kijk dan ben ik al dik 15 jaar fan van de Packers. Ik heb ze op TV de Super Bowl zien verliezen tegen Denver maar werd gek genoeg pas echt fan tijdens de wat mindere jaren die meteen daarna kwamen. Voornamelijk door Brett Favre. Ik ben een aantal jaren geleden naar een wedstrijd in Lambeau Field geweest en dat was een unieke ervaring. Na al die jaren heb ik nog steeds pest in m'n lijf na een nederlaag. Dan kijk ik alleen nog vanwege mijn Fantasy football teams want de rest kan me gestolen worden. :P
NFL volgens is gewoon een stuk leuker met een favoriet team. Ik begon te kijken naar Am. Football toen de Chargers op een dieptepunt zaten maar wel enorm veel talent hadden. Door de jaren de Chargers blijven volgen. Met alle hoogtepunten en dieptepunten van dien. Maar dat hoort erbij. Vroeger keek ik ook vrij veel wedstrijden van de Chargers. Laatste jaren iets minder. Thuiswedstrijden beginnen om half 11. Met de wekker de volgende dag is dat niet zo'n goed idee. Maar dit jaar had ik geluk en speelde San Diego veel aan de oostkust. Die wedstrijden begonnen om 7 uur.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_135646755
Ik werd eigenlijk fan van de Steelers na afloop van de Super Bowl XLIII. Eerste echte pot American Football die ik helemaal uitzat. Na die partij was ik niet zo zeer fan van de Steelers, maar ben ik een jaar zowel de Cards als de Steelers gaan volgen. Was gek van Fitzgerald, maar ook het spel van Roethlisberger, en het keiharde spel van de Steelers en in de AFC North in het algemeen, vond ik prachtig.

Uiteindelijk bleek ik toch meer te kijken naar de Steelers dan de Cards en werd ik echt fan. Maar blijf het mooi vinden als de Cardinals het goed doen. Erg jammer dat een goed seizoen voor de Cards dit jaar al in regular season ten einde kwam.
pi_135649854
Welke wedstrijd van de 2 kies je als mooiste?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 18 januari 2014 @ 19:54:24 #297
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_135650867
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 19:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke wedstrijd van de 2 kies je als mooiste?
SF natuurlijk! :)
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_135651148
Natuurlijk?
pi_135651574
Brady - Manning lijkt me sws ook niet mis
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_135660855
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 16:01 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

NFL volgens is gewoon een stuk leuker met een favoriet team. Ik begon te kijken naar Am. Football toen de Chargers op een dieptepunt zaten maar wel enorm veel talent hadden. Door de jaren de Chargers blijven volgen. Met alle hoogtepunten en dieptepunten van dien. Maar dat hoort erbij. Vroeger keek ik ook vrij veel wedstrijden van de Chargers. Laatste jaren iets minder. Thuiswedstrijden beginnen om half 11. Met de wekker de volgende dag is dat niet zo'n goed idee. Maar dit jaar had ik geluk en speelde San Diego veel aan de oostkust. Die wedstrijden begonnen om 7 uur.
Nog een Chargers fan :) Ik heb nog geprobeerd om mij er tegen te verzetten maar woonde in de wijk Pacific Beach in San Diego. Daar zitten de meeste die hard fans dus dan ga je er vanzelf wel in mee. Allemaal jocks en cheerleaders daar. Nu al jaren fan en dat blijft zo. Ben de laatste jaren Norv en AJ ook doorgekomen :p
"Happiness is not getting more, but wanting less"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')