twitter:mortreport twitterde op dinsdag 14-01-2014 om 00:10:02Whisenhunt to Titans; Jim Caldwell emerges w Lions. Mike Munchak still alive with Detroit & Cleveland, sources via @AdamSchefter & me reageer retweet
In hoeverre kun je überhaupt vanuit Europa 'fan' zijn van een NFL team? Als je favoriete team kut is ben je nog steeds net zo 'fan' als iemand die Patriots fan is. Maar aan de andere kant zijn 'wij' ook niet per se minder fan dan de Amerikanen zelf, en dan specifiek dit soort volk:quote:Op maandag 13 januari 2014 14:38 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Opvallend dat je ze hier nooit zag tijdens die 11 erg magere jaren. Maar goed, succes betekent dat je de kar weer te voorschijn kunt halen.....
[ afbeelding ]
Ik denk dat je weldegelijk een echte fan kunt zijn van een NFL team vanuit Europa. Ik zit nu al vrij lang hier op Fok en de vaste posters hier zijn al jarenlang fan van hun favoriete team.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:25 schreef emokid het volgende:
[..]
In hoeverre kun je überhaupt vanuit Europa 'fan' zijn van een NFL team? Als je favoriete team kut is ben je nog steeds net zo 'fan' als iemand die Patriots fan is. Maar aan de andere kant zijn 'wij' ook niet per se minder fan dan de Amerikanen zelf, en dan specifiek dit soort volk:
Iedereen zit op een bandwagon. Het is leuker als we dit gewoon accepteren.
qua NFL ben ik gewoon football fan, ik kijk graag naar teams die leuk in elkaar zitten of iets anders doen dan normaal. Dit jaar bv veel naar Philly gekeken terwijl ik dat jaren ervoor nooit deed, net als dat ik graag naar Denver kijk en de Patriots al wat langer.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:25 schreef emokid het volgende:
[..]
In hoeverre kun je überhaupt vanuit Europa 'fan' zijn van een NFL team? Als je favoriete team kut is ben je nog steeds net zo 'fan' als iemand die Patriots fan is. Maar aan de andere kant zijn 'wij' ook niet per se minder fan dan de Amerikanen zelf, en dan specifiek dit soort volk:
twitter:AdamSchefter twitterde op dinsdag 14-01-2014 om 18:17:54Detroit Lions are hiring Jim Caldwell as their head coach, per a league source. reageer retweet
Gvd, stereotype dikke amerikanen ook datquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:25 schreef emokid het volgende:
[..]
Nou ik niet als voormalig LA Rams fan en nu ST Louis Rams fan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Seahawks of Niners... wie gaat het worden. Ben erg benieuwd.
Legion of Boom. Beast Mode. 12th Man.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Als ik eerlijk ben, geen idee.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:30 schreef BlauweTijger het volgende:
NFL volgens is gewoon een stuk leuker met een favoriet team. Ik begon te kijken naar Am. Football toen de Chargers op een dieptepunt zaten maar wel enorm veel talent hadden. Door de jaren de Chargers blijven volgen. Met alle hoogtepunten en dieptepunten van dien. Maar dat hoort erbij. Vroeger keek ik ook vrij veel wedstrijden van de Chargers. Laatste jaren iets minder. Thuiswedstrijden beginnen om half 11. Met de wekker de volgende dag is dat niet zo'n goed idee. Maar dit jaar had ik geluk en speelde San Diego veel aan de oostkust. Die wedstrijden begonnen om 7 uur.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:32 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ik denk dat je weldegelijk een echte fan kunt zijn van een NFL team vanuit Europa. Ik zit nu al vrij lang hier op Fok en de vaste posters hier zijn al jarenlang fan van hun favoriete team.
Als ik naar mezelf kijk dan ben ik al dik 15 jaar fan van de Packers. Ik heb ze op TV de Super Bowl zien verliezen tegen Denver maar werd gek genoeg pas echt fan tijdens de wat mindere jaren die meteen daarna kwamen. Voornamelijk door Brett Favre. Ik ben een aantal jaren geleden naar een wedstrijd in Lambeau Field geweest en dat was een unieke ervaring. Na al die jaren heb ik nog steeds pest in m'n lijf na een nederlaag. Dan kijk ik alleen nog vanwege mijn Fantasy football teams want de rest kan me gestolen worden.
SF natuurlijk!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke wedstrijd van de 2 kies je als mooiste?
Nog een Chargers fanquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:01 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
NFL volgens is gewoon een stuk leuker met een favoriet team. Ik begon te kijken naar Am. Football toen de Chargers op een dieptepunt zaten maar wel enorm veel talent hadden. Door de jaren de Chargers blijven volgen. Met alle hoogtepunten en dieptepunten van dien. Maar dat hoort erbij. Vroeger keek ik ook vrij veel wedstrijden van de Chargers. Laatste jaren iets minder. Thuiswedstrijden beginnen om half 11. Met de wekker de volgende dag is dat niet zo'n goed idee. Maar dit jaar had ik geluk en speelde San Diego veel aan de oostkust. Die wedstrijden begonnen om 7 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |