al een jaar of 14 bij Rotterdamquote:Op zondag 12 januari 2014 22:38 schreef Seam het volgende:
Spelen jullie trouwens ook zelf football? Er zijn hier tryouts de komende maand, eens kijken of ik als WR aan de slag kan gaan.
quote:Op maandag 13 januari 2014 09:00 schreef TagForce het volgende:
Nou, dan maar hopen dat de Broncos hem winnen. Dit was het slechtste NFL weekend voor mij ooit.
40-whiners door, Shehawks door, Pantsies door. Pfff. 3 van de 4 teams die ik helemaaal niks gun (de 4e zijn de new york midgets).
Ach ja, d'r is altijd volgend jaar nog.
Inderdaad wel de sterkste teams door. Had graag de Chargers door zien gaan maar ook gezien het seizoen verdienen de Broncos het wel. Mag de bejaarde Manning nog een SB pakken wat mij betreft.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Tja.. persoonlijk. Maar denk wel dat de teams die nu door zijn het ook wel verdienen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 01:54 schreef Tweek het volgende:
Broncos vs Seahawks voor de SB dan maar.
Opvallend dat je ze hier nooit zag tijdens die 11 erg magere jaren. Maar goed, succes betekent dat je de kar weer te voorschijn kunt halen.....quote:Op zondag 12 januari 2014 20:40 schreef PirE het volgende:
Ook mooi dat al die bandwagon whiners hier ineens binnenvallen. Real fans![]()
![]()
True, but that doesn't mean I have to like it, or can't bitch about itquote:Op maandag 13 januari 2014 09:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Tja.. persoonlijk. Maar denk wel dat de teams die nu door zijn het ook wel verdienen.
Niet om de Saints te haten.. Graham 1 catch en goed voor 0 fantasy points laatste wedstrijd...quote:Op maandag 13 januari 2014 16:07 schreef TagForce het volgende:
[..]
True, but that doesn't mean I have to like it, or can't bitch about it
Ach ja. Het blijft grappig om Saints fan te zijn tussen alle haat na vorig jaar
Iedereen in ieder geval veel plezier de komende wedstrijden.
Ja, als je QB niet durft te gooien in de eerste helft kom je al gauw aan 0 catches. Gelukkig voor de Saints heeft Brees gemiddeld 10 receivers per game, dus het komt niet allemaal op Graham aan.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet om de Saints te haten.. Graham 1 catch en goed voor 0 fantasy points laatste wedstrijd...Blijkt ook dat die de meest gehate speler is in de NFL ? Heb dat volgens mij ergens gelezen..
True that! Persoonlijk vind ik Graham echt een baas. Jammer dat Brees te pussy was. Alhoewel Seahawks D onwijs BEAST is..quote:Op maandag 13 januari 2014 16:14 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ja, als je QB niet durft te gooien in de eerste helft kom je al gauw aan 0 catches. Gelukkig voor de Saints heeft Brees gemiddeld 10 receivers per game, dus het komt niet allemaal op Graham aan.
Zolang ze hem in de off-season maar vastleggen zodat ie niet vertrekt, want een asset is het zeker wel. ONDANKS die laatste game
Wat speel je? TE? Heb je nog tips voor beginners? Ik ga me richten op WR of misschien RB, gezien m'n lengte.quote:
quote:With the San Francisco 49ers coming to town for the NFC title game, Seattle brass has banned ticket sales to California residents, according to the San Francisco Chronicle.
The Seahawks only will do business with credit cards bearing addresses from Oregon, Washington, Montana, Idaho, Alaska and Hawaii, along with the Canadian Provinces, the newspaper reported.
It's a move that teams across all sports have the freedom to employ, and often do. Especially in Denver, where the Broncos announced Sunday that they'll only ship AFC title game tickets to valid billing addresses in Colorado, New Mexico, Utah, Wyoming, Nebraska, Montana, South Dakota and Western Kansas.
Het is al eerder gebeurd. Chicago heeft het ook een keer gedaan toen ze thuis tegen Seattle speelden in de play-offs. Snap de ophef ook niet zo dan had je maar wat wedstrijden meer moeten winnen in regular season. Daarnaast is het een hoop ophef om niks, zo'n beetje alles gaat naar seizoenkaarthouders en er zijn misschien 1000 kaarten die via deze weg weggaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |