Maastrichtquote:Op zondag 12 januari 2014 22:52 schreef ssebass het volgende:
[..]
Waar is hier? Heb wel interesse maar ben wel blessure gevoelig met gescheurde enkelbanden en schouderbanden... Weet niet of op niet NFL niveau de blessures meevallen?
Ik ook werken morgen, maar dat gaat nog wel, vorige week ook de late game afgekekenquote:Op zondag 12 januari 2014 23:00 schreef ssebass het volgende:
Al twee time outs van de Chargers. Broncos beginnen wel sterk. Al had dat net wel een interception moeten zijn. Jammer dat ik de (waarschijnlijk) laatste wedstrijd van de Chargers niet kan kijken. Morgen vroeg werken
Waar en wanneer is het? Misschien eens over nadenkenquote:Op zondag 12 januari 2014 23:00 schreef Seam het volgende:
[..]
MaastrichtEn als 6e jaars student heb je gelukkig voldoende vrije tijd om trainingen en wedstrijden mee te kunnen doen.
dinsdag en donderdag om 19:00 in Maastricht sportpark zuid.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:06 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Waar en wanneer is het? Misschien eens over nadenken
Hij gleed uit dacht ik. Normaal wel betrouwbare kicker.quote:
Patriotsquote:Op zondag 12 januari 2014 23:39 schreef Awesome_ het volgende:
[..]![]()
Denver vs seahawks zou wel echt terechte SB worden.
Dat wordt volgende (waarschijnlijk) week uitgevochten in Denver.quote:
Als het meezit tilt hij de VInce lombardi trophy op voor de 4e keerquote:Op zondag 12 januari 2014 23:45 schreef Downtime het volgende:
[..]
Dat wordt volgende (waarschijnlijk) week uitgevochten in Denver.
Als het mee zit mag Brady thuis op de bank high fives gaan uitdelen op 2 februari.
Denver offense vs Seattle Defense in de SB zou best leuk kunnen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |