Seahawks en de 49ers in de NFCquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:18 schreef Leatherface het volgende:
Ik ben een zeer sporadisch kijker, wie is de favoriet?
Wat een namen....quote:The modern-era finalists were announced Thursday night on NFL Network's "Pro Football Hall of Fame: The Final 15." Twenty-five semifinalists were announced in November, so ten men did not make it through this cutdown. Two senior nominees, punter Ray Guy and defensive end Claude Humphrey, were selected as finalists in August by the Hall of Fame's Senior Selection Committee.
Here's the complete list of modern-era finalists:
Morten Andersen
Jerome Bettis
Derrick Brooks
Tim Brown
Edward DeBartolo
Tony Dungy
Kevin Greene
Charles Haley
Marvin Harrison
Walter Jones
John Lynch
Andre Reed
Will Shields
Michael Strahan
Aeneas Williams
Walter Jonesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:31 schreef Guard het volgende:
[..]
Wat een namen....
Greene, the Bus,Lynch, Harrison, Brown, Andersen
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Saints @ Seahawks
Colts @ Patriots
49ers @ Panthers
Chargers @ Broncos
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:46 schreef Leatherface het volgende:
Ik ben benieuwd hoe clutch mooiboy Kaepernick deze keer is.
Vertrouwen in de Panters tegen de 49ers...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:16 schreef Seam het volgende:
Jongens heb wat vertrouwen in de Panthers please
Uhm wat heeft het verleden ermee te maken?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:01 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Vertrouwen in de Panters tegen de 49ers...![]()
Jij kent zeker de historie van de 49ers niet....
Ik zeg: hands down overwinning voor SF!
Tip van de dag voor jou om de games te bekijken: https://gamepass.nfl.com/nflgp/secure/schedule met het schema daarbij -> CET=EST+6 uurquote:
Ja maar in 2001 & 2002 wonnen de Niners van de Panthers in precies dezelfde situatiequote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:14 schreef Guard het volgende:
[..]
Uhm wat heeft het verleden ermee te maken?
Staat Montana of Rice of Young op het veld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |