Beste album ooit. Of tenminste het 8 na beste album ooit: MUZ / FOK! album top 100 allertijden 2013 #1quote:
Nu heb je Evil Indie Friendsquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Beste album ooit. Of tenminste het 8 na beste album ooit: MUZ / FOK! album top 100 allertijden 2013 #1
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eckte hipstersport
http://xtremeironing.com/
Olivia?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:10 schreef Maxerazzi het volgende:
Even tussendoor: verhuur Ruiz schijnt rond te zijn. Weet niet of ik daar zo blij mee ben, qua beleid dan.
Sowieso geniale band. Vast hoog geëindigd in mijn eindlijstquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:25 schreef Norrage het volgende:
PTM heeft sowieso geniale TT albumtitels:
Indie: You Vultures!!
It's Complicated Being Indie
Censored Indie
Evil indie Friends
Indie Ghetto
Indie Mountain, Indie Cloud
The Indie Indie-hipster
Ik kan niet veel met lauwe Thee. (Wie noemt zijn kind nou Thé?).quote:
Ik vind die van Modest Mouse nog net iets leuker/origineler. Maar misschien zijn die van PTM wel meer geschikt als TT.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:25 schreef Norrage het volgende:
PTM heeft sowieso geniale TT albumtitels:
Indie: You Vultures!!
It's Complicated Being Indie
Censored Indie
Evil indie Friends
Indie Ghetto
Indie Mountain, Indie Cloud
The Indie Indie-hipster
Toch is dit een hele goede band:quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik kan niet veel met lauwe Thee. (Wie noemt zijn kind nou Thé?).
Dat bedoel ik ook meer. De titels zelf zijn niet zo heel boeiend. MM heeft trouwens ook hele fijne TT titels.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind die van Modest Mouse nog net iets leuker/origineler. Maar misschien zijn die van PTM wel meer geschikt als TT.
quote:
Totaal niet wat PSV nodig heeft, maar geweldige voetballerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:10 schreef Maxerazzi het volgende:
Even tussendoor: verhuur Ruiz schijnt rond te zijn. Weet niet of ik daar zo blij mee ben, qua beleid dan.
Ik zie nu pas dat het een Radiohead-TT is/was.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:18 schreef Norrage het volgende:
Dit topic gaat wel weer snel trouwens, dat was alweer een tijdje geleden. En dat zonder MoodyKennelijk inspireert een Radiohead TT
Alles beter dan Cardiff City, mijn waarde.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik schaam me diep. Zelfs hier ben ik niet veilig en wordt mijn liefde beschimpt
Het is wel terecht![]()
![]()
Daar zit wel een behoorlijke kern van waarheid in. Tan,quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alles beter dan Cardiff City, mijn waarde.
Ik doe al 'n tijdje aan olifantenpolo. Gaat best aardig:quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eckte hipstersport
http://xtremeironing.com/
Thanks! En Jarvis Cocker is een held ja. Dat wordt deze zondagmiddag spenderen aan Pulp te ontdekkenquote:Op zondag 12 januari 2014 13:49 schreef takkfyrir het volgende:
Ik had stiekem nog nooit van Jarvis Cocker gehoord, maar als ik ´m zo google had dat eigenlijk wel gemoeten en ga ik ervan uit dat ie hier wel bekend is. In ieder geval is hij op het nummer Falling From The Sun te horen, met Marram en Margaret Bennett. Misschien dat iemand dat hier (ook) leuk vindt.
Ik zal mijn huiswerk eens gaan doen.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:59 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Thanks! En Jarvis Cocker is een held ja. Dat wordt deze zondagmiddag spenderen aan Pulp te ontdekkenMet name het drieluik His 'n' Hers, Different Class en This is Hardcore
Oooooooeh. leuk. Die single was al vetquote:
quote:
quote:Door de zwaartekracht gaat de bloemtros naar beneden hangen. De vruchten willen naar boven blijven groeien (negatieve geotropie). Als de trossteel ondersteund wordt zodat de trossteel toch recht overeind blijft, blijven de vruchten gewoon recht. Er zijn diverse kleinere bananensoorten (waarvan de trossteel niet doorbuigt onder het gewicht van de vruchten) die zo van nature recht blijven. Het is dus niet genetisch bepaald en heeft ook niets met het 'groeien naar het licht' (positieve fototropie) te maken.
Mooi rijtje inderdaad. Al mis je dan supersong Razzmatazz, maar vooruit. Al zit die volgens mij nog wel in bepaalde uitvoeringen van His 'n' Hers als bonustrack.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:59 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Thanks! En Jarvis Cocker is een held ja. Dat wordt deze zondagmiddag spenderen aan Pulp te ontdekkenMet name het drieluik His 'n' Hers, Different Class en This is Hardcore
Had het met 'High' van AM precies andersomquote:Op maandag 13 januari 2014 15:48 schreef Felagund het volgende:
Leipzig (nieuwe single van Balthazar) doet me weer erg aan AM denken.
Ben heel benieuwd!quote:Omar Rodriguez-Lopez - guitar, synths, strings
Teri Gender Bender - vocals, guitar
John Frusciante - guitar
Nicole Turley - drum machine, bass, synths, trumpets, backing vocals
Dante White-Aliano - guitar, synths
Laena Geronimo - bass, violin, trumpets
Terecht.Ik denk dat ik het een 3 had gegeven. Misschien een 3.5. De recensie klopt ook gewoon als een bus. Het gitaarwerk komt af en toe inderdaad gewoon over als een 80s powerballad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |