Reckoning, Document en Automatic (konden ze EH maar van die plaat gooien) eigenlijkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vind hem samen met Out of Time en New Adventures het beste van REM.
?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:10 schreef Maxerazzi het volgende:
Even tussendoor: verhuur Ruiz schijnt rond te zijn. Weet niet of ik daar zo blij mee ben, qua beleid dan.
Ah, dan ga ik even verhuizen naar het daarvoor bestemde topic en even rantenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:10 schreef Maxerazzi het volgende:
Even tussendoor: verhuur Ruiz schijnt rond te zijn. Weet niet of ik daar zo blij mee ben, qua beleid dan.
De voetballer neem ik aan.quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lekker man, verdediging zo lek als een mandje en dan een aanvaller halen.
Brands. Wat een genot die man.
Ik zit 25 januari toch weer vrolijk in de kou te kijken hoe ze het gaan verneuken tegen Dickie. En daar betaal je dan 445 euro voor. Had ik ook alle albums van Radiohead voor kunnen kopenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lekker man, verdediging zo lek als een mandje en dan een aanvaller halen.
Brands. Wat een genot die man.
Tering, da's niet niks. Ik betaalde voor Vak T volgens mij op 't eind rond de 230. Welk vak zit je?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zit 25 januari toch weer vrolijk in de kou te kijken hoe ze het gaan verneuken tegen Dickie. En daar betaal je dan 445 euro voor. Had ik ook alle albums van Radiohead voor kunnen kopen
Snelwandelen en curlingquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:17 schreef Norrage het volgende:
Als echte indie-hipsters dat we zijn, zouden we alleen maar naar sporten als LaCross moeten kijken ofzo....
PR, dus dat is ook wel weer een van de duurstequote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:16 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Tering, da's niet niks. Ik betaalde voor Vak T volgens mij op 't eind rond de 230. Welk vak zit je?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |