Haha je keek, sukkel.quote:
Zou maybe.quote:
Ja, jij?quote:
zou je behaarde kontquote:
bitcoinmijner en tarrelmijnerquote:
koop day-z voor me, rijke tatta.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
bitcoinmijner en tarrelmijner
Haha ja vind hem ook wel grappig. Had alleen laatste 15 minuten niet gezien want in slaap gevallen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:46 schreef Gridlok het volgende:
Zit die Aziz show nu te kijken chloro, moet lachen
Zijn manier van pratenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha ja vind hem ook wel grappig. Had alleen laatste 15 minuten niet gezien want in slaap gevallen.![]()
Zwakke hond.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha ja vind hem ook wel grappig. Had alleen laatste 15 minuten niet gezien want in slaap gevallen.![]()
Vind hem ook grappig in Parks and Recreation.quote:
Wil je weer beetje aandacht, snoesje?quote:
Ken ik niet, alleen in End of the World gezien ( hoe die film ook heet )quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:00 schreef Chloroform het volgende:
Vind hem ook grappig in Parks and Recreation. Wat een figuur daarin.
Ja. En ik wil dat je terugkomt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil je weer beetje aandacht, snoesje?
Zou RL gaan stalken, dat werkt meestal.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:02 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja. En ik wil dat je terugkomt.
Niet gezien, is het wat? P&R is zo'n debiele serie ook, maar wel grappig.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ken ik niet, alleen in End of the World gezien ( hoe die film ook heet )
Wat heb je ervoor over?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:02 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja. En ik wil dat je terugkomt.
Weet alleen niet hoe "ze" heet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou RL gaan stalken, dat werkt meestal.
Wel lachen, stond ook op die reddit site, alleen nu niet meer, rip in peacepipe.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:04 schreef Chloroform het volgende:
Niet gezien, is het wat? P&R is zo'n debiele serie ook, maar wel grappig.
Ik wel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:06 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Weet alleen niet hoe "ze" heet.
Mimimimimiquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wel lachen, stond ook op die reddit site, alleen nu niet meer, rip in peacepipe.
Laat maar dan.quote:
Vraag het anders gewoon aan me, lafbek.quote:
Hoi. Hoe heet je?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vraag het anders gewoon aan me, lafbek.
Klopt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee, is niet lief enzo, onelove teamchloro.
Neem je hem wel eerst mee op date?quote:
Hoi. Gaat je niks aan.quote:
Lief doen tegen jou is geen doen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Neem je hem wel eerst mee op date?
Hoezo? ;squote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:18 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Lief doen tegen jou is geen doen.
Onaardig doen, werkt veel beter, ik weet het.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:18 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Lief doen tegen jou is geen doen.
Zou huwen als ik niet al 2 kinderen had.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:20 schreef Chloroform het volgende:
Ben superlief, vraag maar aan Grid. :s
En dominant zijn, natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Onaardig doen, werkt veel beter, ik weet het.
word je mee geboren, kan je niet leren ;squote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:22 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
En dominant zijn, natuurlijk.
You have to be the pack leader.
Ben een ander mens tegenwoordig.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Onaardig doen, werkt veel beter, ik weet het.
Hoe gaat het met kleine Anne-Fleur en Diederik-Jan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou huwen als ik niet al 2 kinderen had.
Vlakke hand.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
word je mee geboren, kan je niet leren ;s
Geen emo.gifquote:
Geen idee hoe het met ze gaat, heb ze op een kotsschool gedaan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben een ander mens tegenwoordig.
[..]
Hoe gaat het met kleine Anne-Fleur en Diederik-Jan?
Je werd misselijk van ze zeker haha iksdee.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen idee hoe het met ze gaat, heb ze op een kotsschool gedaan.
quote:
Heh.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je werd misselijk van ze zeker haha iksdee.
Zo. Ben expres laat nu omdat ik morgenmiddag laat naar de fysio moet en daarna 's avonds in Breda bij hopelijk m'n toekomstige coach trainen omdat ik daar dan toch in de buurt ben.quote:
Kotsschool..quote:
Goed zoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik probeerde niet zojuist jouw maagdelijkheid te verkopen.
Ohhh morgen weer op de pijnbank.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Zo. Ben expres laat nu omdat ik morgenmiddag laat naar de fysio moet en daarna 's avonds in Breda bij hopelijk m'n toekomstige coach trainen omdat ik daar dan toch in de buurt ben.
Ik vind haar tegenwoordig verdacht vriendelijkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:34 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
We hebben Chloro gewoon nodig, ja?
Overgang?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik vind haar tegenwoordig verdacht vriendelijk
Ik beter m'n leven, ben de rust en reinheid zelve.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik vind haar tegenwoordig verdacht vriendelijk
Goed zoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik beter m'n leven, ben de rust en reinheid zelve.
Niemand houdt van me.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Goed zo
Vanwaar die verandering?
Wil jouw poes.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:37 schreef Gridlok het volgende:
cute dit wel, 2 grammar fanaten die grammaticaal correcte poes willen.
Yep.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ohhh morgen weer op de pijnbank.Heb je nu ook een coach dan?
Jawel hoor.quote:
Ze zijn zeldzaam.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:37 schreef Gridlok het volgende:
cute dit wel, 2 grammar fanaten die grammaticaal correcte poes willen.
Bijna alsof je een date hebt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Yep.En nog niet, eerst even praten en me laten beoordelen en zo, kijken of we matchen (ik ken hem al wel, maar toch).
[..]
Jawel hoor.
Ja alleen is dit like 20.000 keer belangrijker. =$quote:
Bijvoorbeeld.quote:En ja, m'n moeder zeker.
Haha wow. Spannend hoor, ik duim voor je.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja alleen is dit like 20.000 keer belangrijker. =$
[..]
Bijvoorbeeld.
"droppie"quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:43 schreef Chloroform het volgende:
M'n moeder is wel een droppie overigens. Zegt ze: "Als je straks gaat verhuizen, krijg ik dan een kamer in jouw huis? Dan kom ik logeren."
Ahw. Lief.
Ja, schattig toch.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:46 schreef krioro het volgende:
[..]
"droppie"![]()
Cute.
En lief dat je voor me duimt.
Raiden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:51 schreef krioro het volgende:
dWc komt hard in de bathroom selfie game:
[ afbeelding ]
Check plz hoe deze sma van 60- kg? in 2:45 even een 2 kg steak weg schranzt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:56 schreef krioro het volgende:
Ook maar even bathroom selfie van mezelf:
[ afbeelding ]
Ho lee fuk. Deze sma just annihilated Furious Pete lmao.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Check plz hoe deze sma van 60- kg? in 2:45 even een 2 kg steak weg schranzt.
http://www.worldstarhipho(...)wshhPYYMdt51uckKBT8J
Destroyer of dreamsquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:27 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
2nutz nootmans nootjes kijk deze pic van je Lorde.
Viespeuk? kijk jouw voorkeur dan, halve zoolquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Ze is 17, viespeuk.
Leuke muziek en zou over een jaar wel maar gvd wat een lelijkerd.
"Moi wichie, asje binkort goat verhuuzn, kenk dan oin koamer in jouw hoezie krijg'n? meidje?"quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:43 schreef Chloroform het volgende:
M'n moeder is wel een droppie overigens. Zegt ze: "Als je straks gaat verhuizen, krijg ik dan een kamer in jouw huis? Dan kom ik logeren."
Ahw. Lief.
waar?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:24 schreef Murdera het volgende:
oahh weer een Marokkanen topicje op de vroege morgen
ah, Marokkaanse internetheld doet stoer?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
NWS / Jeugdbende liet Marokkaanse gezinnen met rust.
mutant altijdquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah, Marokkaanse internetheld doet stoer?
Dat wakker gebeld om 10 uur zal er niets mee te maken hebben iddquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:00 schreef Gridlok het volgende:
Je weet dat je al een goede indruk hebt gemaakt op je nieuwe werkgever als wakker gebeld word en meteen opneemt met de zin hallo telefoon
"hallo telefoon"?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:00 schreef Gridlok het volgende:
Je weet dat je al een goede indruk hebt gemaakt op je nieuwe werkgever als wakker gebeld word en meteen opneemt met de zin hallo telefoon
wat vind je van IWC?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat wakker gebeld om 10 uur zal er niets mee te maken hebben idd
IWC?quote:
Mag ik een vrije dag hebben.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat wakker gebeld om 10 uur zal er niets mee te maken hebben idd
Haha, moet kunnen toch, beetje informeel wezen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
"hallo telefoon"?
Ik ben wel eens gebeld door een werkgever waar ik had gesolliciteerd, maar ik verwachtte een vriend, dus ik nam op met "eyeeeeey goooooooozer"![]()
Geen interne klok hebben.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
het horlogemerk.
Ik baal. Ik had deze willen aanschaffen, maar is al verkocht.
[ afbeelding ]
hij moest heel hard lachen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha, moet kunnen toch, beetje informeel wezen.
Mij iets te classicquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
het horlogemerk.
[ afbeelding ]
Vrije dag van wat?quote:
ik vind die niet mooi..quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
het horlogemerk.
[ afbeelding ]
Mooi toch, niemand houd van zuurpruim bazen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
hij moest heel hard lachen.![]()
Wel een relaxe kerel trouwenshij had geen vacatures, maar wilde toch even bellen om wat tips te geven over mijn portfolio, en wat vragen te stellen om me daarna in het archief te kunnen verwerken.
Van de hele week op een stijger staan van 5 hoog.quote:
Hou wel van die classic dresswatches.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mij iets te classicmaar wel classy.
Doe eens een voorbeeld van wat jij mooi vind?quote:
Je bent schilder?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mooi toch, niemand houd van zuurpruim bazen.
[..]
Van de hele week op een stijger staan van 5 hoog.
Mijn huis moet nogquote:
Kozijnen en deurposten en wat vlakke stukken. Alleen het hout is al aan het verrottenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat moet je doen, meeste dingen zijn best easy hoor.
ik vind zo'n model meestal net wat klein/iel voor een mannenhorloge.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Doe eens een voorbeeld van wat jij mooi vind?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Easy, opschuren die shit tot je het hout ziet, alle rotte plekken eruit schrapen, opvullen met plamuur, na een dag nog een keer schuren, schoonmaken met water+klein beetje amoniak. Alles droog maken, grondverf erover heen klappen. ( Nog een keer schuren als de grondverf laag te dik is op sommige plekken, moet mooi egaal zijn ) En dan zijdeglans erover. Best rustgevend, schilderen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kozijnen en deurposten en wat vlakke stukken. Alleen het hout is al aan het verrotten
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind zo'n model meestal net wat klein/iel voor een mannenhorloge.
ik hoop dat ik met mn verjaardag wat giften krijg dat ik deze kan gaan kopenIk vind dat juist hele lelijke lompe dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
daarom past het bij mijquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind dat juist hele lelijke lompe dingen.
Wat een baasquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Easy, opschuren die shit tot je het hout ziet, alle rotte plekken eruit schrapen, opvullen met plamuur, na een dag nog een keer schuren, schoonmaken met water+klein beetje amoniak. Alles droog maken, grondverf erover heen klappen. ( Nog een keer schuren als de grondverf laag te dik is op sommige plekken, moet mooi egaal zijn ) En dan zijdeglans erover. Best rustgevend, schilderen.
ben je zo bouwvakker stylo dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom past het bij mij
als ik zo'n iel dingetje om mn arm heb is dat geen porem
zo kun je het zeggenquote:
Uuugh ikr, laatste weken waren echt aids voor buitenwerk, alleen maar vochtig nat weer. Heb je een huis? of appartement.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat een baas
Alleen is het buiten werk en hier is nooit een hele dag droog hier![]()
Wah doede ge dan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo kun je het zeggen
maar als ik echt bouwvakker aan het spelen ben doe ik geen mooi horloge om maar mijn onverwoestbare g-shock
hahaha ik wist hetquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo kun je het zeggen
maar als ik echt bouwvakker aan het spelen ben doe ik geen mooi horloge om maar mijn onverwoestbare g-shock
Ja, is kut man.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Uuugh ikr, laatste weken waren echt aids voor buitenwerk, alleen maar vochtig nat weer. Heb je een huis? of appartement.
thuis mijn best voor gedaan. Nu laten mijn ouders hele nieuwe kozijnen en alles daar omheen maken. kosten zo'n 20K.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Easy, opschuren die shit tot je het hout ziet, alle rotte plekken eruit schrapen, opvullen met plamuur, na een dag nog een keer schuren, schoonmaken met water+klein beetje amoniak. Alles droog maken, grondverf erover heen klappen. ( Nog een keer schuren als de grondverf laag te dik is op sommige plekken, moet mooi egaal zijn ) En dan zijdeglans erover. Best rustgevend, schilderen.
normaal zit ik op kantoor, maar ik doe wel een alsof ik verstand heb van bestratingen en grondverzetquote:
swatchquote:
Ah, oud huis zeker, ergens uit '80 ?quote:
Zeker kunststof kozijnen met van die kantelbare ramen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
thuis mijn best voor gedaan. Nu laten mijn ouders hele nieuwe kozijnen en alles daar omheen maken. kosten zo'n 20K.
Uuugh zwaar werk, 1x week mee gelopen met stratenmaker.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:41 schreef gianni61 het volgende:
normaal zit ik op kantoor, maar ik doe wel een alsof ik verstand heb van bestratingen en grondverzet
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
normaal zit ik op kantoor, maar ik doe wel een alsof ik verstand heb van bestratingen en grondverzet
wel kunststof, geen ramen die open kunnen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:43 schreef Gridlok het volgende:
Zeker kunststof kozijnen met van die kantelbare ramen?
Ook geen dauerlufters?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
wel kunststof, geen ramen die open kunnen.
maar wel leukquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Uuugh zwaar werk, 1x week mee gelopen met stratenmaker.
[ afbeelding ]
okequote:
Ja manquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ah, oud huis zeker, ergens uit '80 ?
[..]
Zeker kunststof kozijnen met van die kantelbare ramen?
Doet mijn bro al 18 jaar. Eigen bedrijf nuquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Uuugh zwaar werk, 1x week mee gelopen met stratenmaker.
[ afbeelding ]
ja, na een weekje op kantoor zitten vind ik het wel leuk om voor de afwisseling buiten met wat stenen te gooien.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Serious? Vond jij dat leuk? Tegenwoordig zijn alle stratenmakers polen.
Waarschijnlijk wel, in die tijd had je echt gore kut kit ( is volgens mij geen kit ) van die plakkerige bruine epoxy troep die echt moeilijk irritant is te verwijderen. Gewoon keer met je vinger langs die rand gaan, als die shit messy is lossnijden met stanleymes, ( niet alles in eens, eerst boven, dan link/rechts, onder )quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
Ja man
Moet je de ramen ook opnieuw kitten btw?
Ja idd, die shit is ook echt helemaal opgedroogd en kansloosquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, in die tijd had je echt gore kut kit ( is volgens mij geen kut ) van die plakkerige bruine epoxy troep die echt moeilijk irritant is te verwijderen. Gewoon keer met je vinger langs die rand gaan, als die shit messy is lossnijden met stanleymes, ( niet alles in eens, eerst boven, dan link/rechts, onder )
Ik zweer bij dit spul.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja idd, die shit is ook echt helemaal opgedroogd en kansloos
het enige wat mist is een eigen huis en tuin muziekje op de achtergrondquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, in die tijd had je echt gore kut kit ( is volgens mij geen kit ) van die plakkerige bruine epoxy troep die echt moeilijk irritant is te verwijderen. Gewoon keer met je vinger langs die rand gaan, als die shit messy is lossnijden met stanleymes, ( niet alles in eens, eerst boven, dan link/rechts, onder )
Altijd handig om wat tips te krijgen van een expertquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik zweer bij dit spul.
[ afbeelding ]
anti kraak kit?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik zweer bij dit spul.
[ afbeelding ]
Haha, lekker man, aan je eigen huis werken. Ipv iemand langs te laten komen om een lamp te verwisselen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het enige wat mist is een eigen huis en tuin muziekje op de achtergrond
WUEHEHEHEHAquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
anti kraak kit?zo hou je Mur buiten
Laat maar eens zien als je er aan begonnen bent.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Altijd handig om wat tips te krijgen van een expert
moest lachen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
anti kraak kit?zo hou je Mur buiten
Aightquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
WUEHEHEHEHA
[..]
Laat maar eens zien als je er aan begonnen bent.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Moi wichie, asje binkort goat verhuuzn, kenk dan oin koamer in jouw hoezie krijg'n? meidje?"
Zoiets?
Weet ik maar ik ken de meest exotische mensen die zo kunnen pratenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]M'n moeder is geen echte Groningse eh.
Ik vind het ook altijd wel knullig als iemand nog geen kastje in elkaar kan zetten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha, lekker man, aan je eigen huis werken. Ipv iemand langs te laten komen om een lamp te verwisselen.
ik moet mijn kastdeuren nog ophangen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd wel knullig als iemand nog geen kastje in elkaar kan zetten.
Ikea, so hard, such craftmanskillquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd wel knullig als iemand nog geen kastje in elkaar kan zetten.
Neequote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik moet mijn kastdeuren nog ophangen.maar dat schijnt dan wel weer lastig te zijn ofzo?
Ik niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee man kan je zelfs alleen doen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik moet mijn kastdeuren nog ophangen.maar dat schijnt dan wel weer lastig te zijn ofzo?
iets met uitlijnen ofzo?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
NeeGewoon erin hangen en daarna verstellen met die schroefjes aan de binnenkant. ( @ scharnieren )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha zo vreemd lijkt me dat.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet ik maar ik ken de meest exotische mensen die zo kunnen praten![]()
Lijkt soms zo vaag
wat is haar afkomst eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha zo vreemd lijkt me dat.![]()
M'n moeder praat gewoon vloeiend Nederlands maar wel met een 'buitenlands' accent. Dat vind ik ook altijd wel grappig.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
iets met uitlijnen ofzo?
ze zitten nu gewoon nog in de doos omdat iemand zei dat het lastig kon zijn.Uitlijnen doe je met autobandenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gewoon doen lamzwam.
Nee man, als ik dat kan dan kan jij... Alhoewel..quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha ja, so so moeilijk.quote:
Vervelend voor je.quote:
waterpas hangen dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Uitlijnen doe je met autobandengewoon doen lamzwam.
Zelfde als de mijne.quote:
Doe eens voor?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee man, als ik dat kan dan kan jij... Alhoewel..
Nee, gewoon zorgen dat ze normaal dicht kunnen en ze niet scheef tegen elkaar hangen als ze dicht zitten. Gvd man.quote:
klinkts lastig.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, gewoon zorgen dat ze normaal dicht kunnen en ze niet scheef tegen elkaar hangen als ze dicht zitten. Gvd man.
Lijkt me toch lastig om niets te kunnen.quote:
Iraans.quote:
ah, jammer.quote:
Is het niet hoor, geloof in jezelf.quote:
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lijkt me toch lastig om niets te kunnen.
Wanneer gaan wij samen klussen xoxoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, gewoon zorgen dat ze normaal dicht kunnen en ze niet scheef tegen elkaar hangen als ze dicht zitten. Gvd man.
Ik geloof even veel in mezelf als jij in mij geloofd.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is het niet hoor, geloof in jezelf.
Ik wacht wel gewoon tot er iemand komt chillen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoeft allemaal niet joh, tis maar dat de deuren dicht kunnen.
hey, ik weet nog wel een leuk klusje voor julliequote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij samen klussen xoxo
Doe niet zo gemeen. :s Doet pijn hoor dit. We zijn nette burgers, dragen ons steentje bij, hebben Nederlandse nationaliteit alles en dan krijgen we dit. Wow.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
ah, jammer.![]()
Daar heb ik niet zoveel tegen.
Nouja behalve dat je verdomme gewoon moet oprotten terug naar turkije ofzo.
Ik ben ook gekwalificeerd rectum doctor mocht je een check-up willen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
hey, ik weet nog wel een leuk klusje voor jullie
Ja echt... zo'n surinaamse indieer die gewoon plat gronings praat...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha zo vreemd lijkt me dat.![]()
M'n moeder praat gewoon vloeiend Nederlands maar wel met een 'buitenlands' accent. Dat vind ik ook altijd wel grappig.
Lijkt me leuk, gaan we snel doen xoxoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij samen klussen xoxo
sit op werk, sien se allemaal dat ik een stijf stompie heb wajo :$$$$quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ben ook gekwalificeerd rectum doctor mocht je een check-up willen.
stompie? wel groot voor een stompiequote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
sit op werk, sien se allemaal dat ik een stijf stompie heb wajo :$$$$
wowquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
stompie? wel groot voor een stompiealthans wat ik van iemand hoorde in DM haha
Misserlijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
wow![]()
VEER ZIE JE NOU VERDOMME MISSERLIJK WIJF
quote:
wowquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:48 schreef mvdejong het volgende:
[..]
OK, ik ben 55, heb nog nooit seks gehad, en ben gelukkiger dan heel wat mensen om me heen die wel seks hebben.
Hahahahaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja echt... zo'n surinaamse indieer die gewoon plat gronings praat...
shellshocked.
Beetje arabisch? maat van mij heeft een tunesische pa en die praat ook nog steeds zo terwijl die al 40 jaar ofso in NL is![]()
Zo zijn wij niet, dat is typisch iets voor kaaskoppen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen?gewoon uitkerinkie tog, beetjuh krake enso beetje bier beetje chille
Echt, mensen die beweren gelukkiger te zijn dan anderen omdat ze iets gemist hebben... I can't. Alsof jij gelukkiger bent dan 99,9% van de wereldbevolking. Virgin pls.quote:
Rassistquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:16 schreef Chloroform het volgende:
Zo zijn wij niet, dat is typisch iets voor kaaskoppen.
Zou best kunnen dat ie gelukkiger is, maar dan wel in de norm van wat je nooit gehad hebt mis je niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt, mensen die beweren gelukkiger te zijn dan anderen omdat ze iets gemist hebben... I can't. Alsof jij gelukkiger bent dan 99,9% van de wereldbevolking. Virgin pls.
Ik begrijp die jongen wel hoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt, mensen die beweren gelukkiger te zijn dan anderen omdat ze iets gemist hebben... I can't. Alsof jij gelukkiger bent dan 99,9% van de wereldbevolking. Virgin pls.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Rassist
het houdt niet op. niet vanzelf.
nee, hij is te chill.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
DOE GVD GEWOON EEN KEER NORMAAL MET MIJN UI HAARBAL.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb er nog helemaal over nagedacht om chlo te plezieren.
quote:
haha. je zou sowieso een keer iemand moeten proberen te plezieren modus, je weet niet wat je mist.quote:
Hahaha wow, ik zei dat laatst ook. Zo'n mooie leus om random te gebruiken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Rassist
het houdt niet op. niet vanzelf.
Je mist het niet maar het is niet zo dat jij dan gelukkiger bent omdat je geen seks hebt en anderen dan ongelukkiger zijn omdat zij dat wel hebben.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat ie gelukkiger is, maar dan wel in de norm van wat je nooit gehad hebt mis je niet.
+ lelijke gast.
Snap ik.quote:
Wow.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
haha. je zou sowieso een keer iemand moeten proberen te plezieren modus, je weet niet wat je mist.
Mijn zus en haar vriend doen dat altijd als de een de ander perongeluk aanstoot ofzo.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha wow, ik zei dat laatst ook. Zo'n mooie leus om random te gebruiken.
Misschien woont ie in friesland, dan kan ik het begrijpen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:23 schreef Chloroform het volgende:
Je mist het niet maar het is niet zo dat jij dan gelukkiger bent omdat je geen seks hebt en anderen dan ongelukkiger zijn omdat zij dat wel hebben.
Seksuele fantasieėn weer?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb er nog helemaal over nagedacht om chlo te plezieren.
Had nagedacht over mijn spelling.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Seksuele fantasieėn weer?
inb4 nee sterf
Hahaha shiit.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn zus en haar vriend doen dat altijd als de een de ander perongeluk aanstoot ofzo.blijft grappig.
Ja oké dan wel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Misschien woont ie in friesland, dan kan ik het begrijpen.
Haha.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn zus en haar vriend doen dat altijd als de een de ander perongeluk aanstoot ofzo.blijft grappig.
Ahw. Cute.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Had nagedacht over mijn spelling.
En toen over hoe je me zou bedanken voor de moeite.
quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bedank hem dan op zijn minst, zoveel moeite heeft hij voor je gedaan. Jezus.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:26 schreef Chai het volgende:
Ben zo ongelukkig, want ik zit in de trein ipv op een lul![]()
haha.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:26 schreef Chai het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bedank hem dan op zijn minst, zoveel moeite heeft hij voor je gedaan. Jezus.
Heb je geen reislul?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:26 schreef Chai het volgende:
Had je me maar niet naar Turkije moeten wensen.quote:
Idd, zelf nog nooit gedaan dus hoe kan je dat dan opperenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jaquote:
Ja, idd die klanken altijdquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
HahahahaZou erger schrikken als ik dat hoor dan wanneer je een neger met een Brabants accent hoort.
![]()
Ja gewoon, beetje typische dingen. 'Iek' ipv ik enzo. Vroeger draaide ze dingen wel eens om. Zakbroek enzo.![]()
[..]
Zo zijn wij niet, dat is typisch iets voor kaaskoppen.
mooi land hoor, en niet zo vertyfde koud. En dan nog zeiken he, fuck jou.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had je me maar niet naar Turkije moeten wensen.
Las neus... en nee heb de memo nooit ontvangen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha wow, ik zei dat laatst ook. Zo'n mooie leus om random te gebruiken.
Iran is ook mooi en warm. :squote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
mooi land hoor, en niet zo vertyfde koud. En dan nog zeiken he, fuck jou.
Kan gebeuren, ben niet boos.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Las neus... en nee heb de memo nooit ontvangen.
Ik mag geen wilde dieren het land in smokkelen. :squote:
Weet ik, je bent aan het veranderenquote:
ben alleen in bed een beest hoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik mag geen wilde dieren het land in smokkelen. :s
Doe m'n best ervoor ja.quote:
Trotsquote:
Nope. Mijn motto is ook: wat gij niet wil dat u geschied, doe dat ook een ander niet. Dat soort taferelen wil ik niet in het openbaar vervoer waarnemen.quote:
Struisvogel?quote:
Ahw. Lief.quote:
Sta gewoon open voor nieuwe ervaringen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
luiaard
je bent wel erg anaal gefixeerd he?
Ben onderwegquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sta gewoon open voor nieuwe ervaringen.
Kom je met de auto? Want dan moet je 'm in de straat achter zetten.quote:
lolquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:26 schreef Chai het volgende:
hahaha achterin parkeren ;Dquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom je met de auto? Want dan moet je 'm in de straat achter zetten.
loop eens in de randstad rond. Daar praten ze zelfs zo als ze hier geboren zijn. Sommige praten zelfs zo terwijl ze niet eens buitenlandse afkomst hebbenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje arabisch? maat van mij heeft een tunesische pa en die praat ook nog steeds zo terwijl die al 40 jaar ofso in NL is![]()
Hahaha gvd.quote:
Zulken heb je er altijd tussen iddquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
loop eens in de randstad rond. Daar praten ze zelfs zo als ze hier geboren zijn. Sommige praten zelfs zo terwijl ze niet eens buitenlandse afkomst hebben
Soms is dat best begrijpelijk. En dan heb ik het niet over de jochies die het stoer vinden. Maar als jij opgroeit met veel buitenlandse klasgenoten bijv en een grotendeels buitenlandse vriendengroep hebt, is het niet raar dat je door de jaren heen wat van die accenten/uitspraken overneemt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
loop eens in de randstad rond. Daar praten ze zelfs zo als ze hier geboren zijn. Sommige praten zelfs zo terwijl ze niet eens buitenlandse afkomst hebben
Ik vind dat wel raar.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Soms is dat best begrijpelijk. En dan heb ik het niet over de jochies die het stoer vinden. Maar als jij opgroeit met veel buitenlandse klasgenoten bijv en een grotendeels buitenlandse vriendengroep hebt, is het niet raar dat je door de jaren heen wat van die accenten/uitspraken overneemt.
Ik ook... Veer niet, trek je conclusie hehequote:
nederlanders zijn nou eenmaal een volk dat zich altijd aan anderen aanpast.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Soms is dat best begrijpelijk. En dan heb ik het niet over de jochies die het stoer vinden. Maar als jij opgroeit met veel buitenlandse klasgenoten bijv en een grotendeels buitenlandse vriendengroep hebt, is het niet raar dat je door de jaren heen wat van die accenten/uitspraken overneemt.
quote:
Jullie zijn zelf raar stelletje kloothommelsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook... Veer niet, trek je conclusie hehe
Ja, wij allemaal iedereen is gek behalve jijquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn zelf raar stelletje kloothommels
Je hebt niets te kiezenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of ik even 600 euro wil overmaken naar de belastingdienst, omdat er een fout is gemaakt in de berekening van 2012
Tuurlijk joh
Er is altijd een keuzequote:
en snel graagquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of ik even 600 euro wil overmaken naar de belastingdienst, omdat er een fout is gemaakt in de berekening van 2012
Tuurlijk joh
Fijn dat je het zelf ook inziet, hehehequote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, wij allemaal iedereen is gek behalve jij
Eind volgende maandquote:
Dit is waar. Ik merk zelf ook dat als ik met veel kaasjes om ga dat mijn nederlands beter klinkt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Moet jij vooral zeggen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn zelf raar stelletje kloothommels
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er is altijd een keuze
* boekt een vliegticket van 600 euro
Uiteraardquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Fijn dat je het zelf ook inziet, hehehe
Klopt ja als ik met bruintjes omga word de mijne slechter heuheehquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:13 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dit is waar. Ik merk zelf ook dat als ik met veel kaasjes om ga dat mijn nederlands beter klinkt.
Oh ik ook jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
Uiteraardik ben in staat dingen in te zien... en jij?
verkoop je auto. Ik bied 600 euroquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tuurlijk joh
Kaas met das look? :S wat?quote:
Als ik met zandhappers om ga blijf ik gewoon mijzelf hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:13 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dit is waar. Ik merk zelf ook dat als ik met veel kaasjes om ga dat mijn nederlands beter klinkt.
Waarom zo denigrerend. 'bruintjes'quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt ja als ik met bruintjes omga word de mijne slechter heuheeh
Ook dingen buiten je eigen wereld?quote:
3 dagen niks meer eten, lijkt me nogal vullendquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ticket naar ponypark slagharen?
[..]
Uiteraardik ben in staat dingen in te zien... en jij?
Jaquote:
lijkt me een helquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
3 dagen niks meer eten, lijkt me nogal vullend
Verkochtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
verkoop je auto. Ik bied 600 euro
ik niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:21 schreef tetouaribo het volgende:
Al die haat is nergens voor nodig. Ik houd van kaas (L)
Aankomende maandag verstandskies laten trekken, dus we gaan het meemakenquote:
Goeien deal lijkt mij!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]ja, nu met gratis Shetlander
Wat is het?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je, ben het in nederland ook nog nooit tegen gekomen.
daarom: duitse supermarkten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |