Nee, gewoon zorgen dat ze normaal dicht kunnen en ze niet scheef tegen elkaar hangen als ze dicht zitten. Gvd man.quote:
klinkts lastig.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, gewoon zorgen dat ze normaal dicht kunnen en ze niet scheef tegen elkaar hangen als ze dicht zitten. Gvd man.
Lijkt me toch lastig om niets te kunnen.quote:
Iraans.quote:
ah, jammer.quote:
Is het niet hoor, geloof in jezelf.quote:
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lijkt me toch lastig om niets te kunnen.
Wanneer gaan wij samen klussen xoxoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, gewoon zorgen dat ze normaal dicht kunnen en ze niet scheef tegen elkaar hangen als ze dicht zitten. Gvd man.
Ik geloof even veel in mezelf als jij in mij geloofd.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is het niet hoor, geloof in jezelf.
Ik wacht wel gewoon tot er iemand komt chillen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoeft allemaal niet joh, tis maar dat de deuren dicht kunnen.
hey, ik weet nog wel een leuk klusje voor julliequote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij samen klussen xoxo
Doe niet zo gemeen. :s Doet pijn hoor dit. We zijn nette burgers, dragen ons steentje bij, hebben Nederlandse nationaliteit alles en dan krijgen we dit. Wow.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
ah, jammer.![]()
Daar heb ik niet zoveel tegen.
Nouja behalve dat je verdomme gewoon moet oprotten terug naar turkije ofzo.
Ik ben ook gekwalificeerd rectum doctor mocht je een check-up willen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
hey, ik weet nog wel een leuk klusje voor jullie
Ja echt... zo'n surinaamse indieer die gewoon plat gronings praat...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha zo vreemd lijkt me dat.![]()
M'n moeder praat gewoon vloeiend Nederlands maar wel met een 'buitenlands' accent. Dat vind ik ook altijd wel grappig.
Lijkt me leuk, gaan we snel doen xoxoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij samen klussen xoxo
sit op werk, sien se allemaal dat ik een stijf stompie heb wajo :$$$$quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ben ook gekwalificeerd rectum doctor mocht je een check-up willen.
stompie? wel groot voor een stompiequote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
sit op werk, sien se allemaal dat ik een stijf stompie heb wajo :$$$$
wowquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
stompie? wel groot voor een stompiealthans wat ik van iemand hoorde in DM haha
Misserlijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
wow![]()
VEER ZIE JE NOU VERDOMME MISSERLIJK WIJF
quote:
wowquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:48 schreef mvdejong het volgende:
[..]
OK, ik ben 55, heb nog nooit seks gehad, en ben gelukkiger dan heel wat mensen om me heen die wel seks hebben.
Hahahahaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja echt... zo'n surinaamse indieer die gewoon plat gronings praat...
shellshocked.
Beetje arabisch? maat van mij heeft een tunesische pa en die praat ook nog steeds zo terwijl die al 40 jaar ofso in NL is![]()
Zo zijn wij niet, dat is typisch iets voor kaaskoppen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen?gewoon uitkerinkie tog, beetjuh krake enso beetje bier beetje chille
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |