quote:
Dat gezegd hebbende; ik denk niet dat er kerels bestaan die niet fappen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:03 schreef Geralt het volgende:
Nee natuurlijk niet. Bovendien is seks uit het vuistje ook seks.
En denk je daarmee in staat te zijn een gelukkig leven te leiden? Seks waaraan alleen een vuistje te pas komt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:03 schreef Geralt het volgende:
Nee natuurlijk niet. Bovendien is seks uit het vuistje ook seks.
Ik doel op seks als in seks met een ander. Masturbatie zie ik persoonlijk niet echt als seks hebben.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:03 schreef mvdejong het volgende:
Wat bedoel je met "zonder seks" ? Zonder enige vorm van seks, of alleen zonder seks met een (menselijke) partner ?
En je hebt ook niet het gevoel dat je iets mist? Of last van een verlangen dat niet vervult wordt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:16 schreef Greyson het volgende:
Ja. Ik ben gelukkig. Alleenstaand en geen seks.
Werkt prima zo.
Nee.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:18 schreef Moofasah het volgende:
[..]
En je hebt ook niet het gevoel dat je iets mist? Of last van een verlangen dat niet vervult wordt.
ja, komt meer voor dan je zou denken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:00 schreef BasEnAad het volgende:
Tuurlijk kan dat.
Of het vaak voorkomt weet ik niet.
ligt er ook maar aan van wie die liefde komt. kan het juist erger maken lijkt me zo.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:19 schreef Kola het volgende:
Ja (zo lang je wel liefde krijgt daarbuiten)
Helaas kan ik stellen dat ik je begrijpquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:45 schreef sausagin het volgende:
Ik ben 20 en heb nog nooit seks gehad.
En dit maakt mij ongelukkig. Vooral uit het feit dat ik nu wel eens nood heb aan liefde.
Die liefde zal je achter het toetsenbord niet vinden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:45 schreef sausagin het volgende:
Ik ben 20 en heb nog nooit seks gehad.
En dit maakt mij ongelukkig. Vooral uit het feit dat ik nu wel eens nood heb aan liefde.
OK, ik ben 55, heb nog nooit seks gehad, en ben gelukkiger dan heel wat mensen om me heen die wel seks hebben.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:06 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik doel op seks als in seks met een ander. Masturbatie zie ik persoonlijk niet echt als seks hebben.
Nee, jij de wc ook niet als je moet schijten. Maar dat betekent toch niet dat je nooit meer gaat? Kortom: belachelijke opmerking.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:46 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Die liefde zal je achter het toetsenbord niet vinden.
Tja, ik zou willen dat ik ook zo was. Maar merk bij mezelf dat 't voor mij toch niet helemaal zo werkt. Al heb ik mezelf al 100 keer geprobeerd wijs te maken dat het wel moet lukken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:48 schreef mvdejong het volgende:
[..]
OK, ik ben 55, heb nog nooit seks gehad, en ben gelukkiger dan heel wat mensen om me heen die wel seks hebben.
Ik vat hem niet helemaal. Het zal wel goed zijn. De wc hoef ik niet te vinden, want ik weet al waar die is.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, jij de wc ook niet als je moet schijten. Maar dat betekent toch niet dat je nooit meer gaat? Kortom: belachelijke opmerking.
Zal aan de leeftijd liggen....als je 20 bent zul je minder snel zonder kunnen dan als je 70 bent (om maar wat leeftijden te noemen).quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:06 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik doel op seks als in seks met een ander. Masturbatie zie ik persoonlijk niet echt als seks hebben.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:58 schreef Moofasah het volgende:
Dat vond ik wel een interessante vraag. Denk je als man zijnde een gelukkig leven te kunnen leiden zonder seks, of is daarmee je leven meteen miserable? Het lijkt namelijk een erg belangrijk issue voor velen, en seks wordt door sommigen zelfs als een basisbehoefte bestempeld. En het missen van een basisbehoefte maakt een mens er nooit gelukkiger op.
Dus hoe belangrijk is het nu werkelijk voor de gemiddelde man, en verschillen de meningen daarover?
Stel je voor mannen, hoe zou het zijn als je wist dat je vanaf nu noooooit meer seks zou hebben, of het misschien zelfs nooit in je hele leven zult ervaren...
Nee dat is niet mogelijk. Als ik gelukkig zou kunnen zijn zonder seks dan zou ik er niet voor betalen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:18 schreef Moofasah het volgende:
[..]
En je hebt ook niet het gevoel dat je iets mist? Of last van een verlangen dat niet vervult wordt.
Waarom staat er in godsnaam nog menselijk tussen haakjes?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:03 schreef mvdejong het volgende:
Wat bedoel je met "zonder seks" ? Zonder enige vorm van seks, of alleen zonder seks met een (menselijke) partner ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |