het enige wat mist is een eigen huis en tuin muziekje op de achtergrondquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, in die tijd had je echt gore kut kit ( is volgens mij geen kit ) van die plakkerige bruine epoxy troep die echt moeilijk irritant is te verwijderen. Gewoon keer met je vinger langs die rand gaan, als die shit messy is lossnijden met stanleymes, ( niet alles in eens, eerst boven, dan link/rechts, onder )
Altijd handig om wat tips te krijgen van een expertquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik zweer bij dit spul.
[ afbeelding ]
anti kraak kit?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik zweer bij dit spul.
[ afbeelding ]
Haha, lekker man, aan je eigen huis werken. Ipv iemand langs te laten komen om een lamp te verwisselen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het enige wat mist is een eigen huis en tuin muziekje op de achtergrond
WUEHEHEHEHAquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
anti kraak kit?zo hou je Mur buiten
Laat maar eens zien als je er aan begonnen bent.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Altijd handig om wat tips te krijgen van een expert
moest lachen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
anti kraak kit?zo hou je Mur buiten
Aightquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
WUEHEHEHEHA
[..]
Laat maar eens zien als je er aan begonnen bent.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Moi wichie, asje binkort goat verhuuzn, kenk dan oin koamer in jouw hoezie krijg'n? meidje?"
Zoiets?
Weet ik maar ik ken de meest exotische mensen die zo kunnen pratenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]M'n moeder is geen echte Groningse eh.
Ik vind het ook altijd wel knullig als iemand nog geen kastje in elkaar kan zetten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha, lekker man, aan je eigen huis werken. Ipv iemand langs te laten komen om een lamp te verwisselen.
ik moet mijn kastdeuren nog ophangen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd wel knullig als iemand nog geen kastje in elkaar kan zetten.
Ikea, so hard, such craftmanskillquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd wel knullig als iemand nog geen kastje in elkaar kan zetten.
Neequote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik moet mijn kastdeuren nog ophangen.maar dat schijnt dan wel weer lastig te zijn ofzo?
Ik niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee man kan je zelfs alleen doen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik moet mijn kastdeuren nog ophangen.maar dat schijnt dan wel weer lastig te zijn ofzo?
iets met uitlijnen ofzo?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
NeeGewoon erin hangen en daarna verstellen met die schroefjes aan de binnenkant. ( @ scharnieren )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha zo vreemd lijkt me dat.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet ik maar ik ken de meest exotische mensen die zo kunnen praten![]()
Lijkt soms zo vaag
wat is haar afkomst eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha zo vreemd lijkt me dat.![]()
M'n moeder praat gewoon vloeiend Nederlands maar wel met een 'buitenlands' accent. Dat vind ik ook altijd wel grappig.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
iets met uitlijnen ofzo?
ze zitten nu gewoon nog in de doos omdat iemand zei dat het lastig kon zijn.Uitlijnen doe je met autobandenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gewoon doen lamzwam.
Nee man, als ik dat kan dan kan jij... Alhoewel..quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha ja, so so moeilijk.quote:
Vervelend voor je.quote:
waterpas hangen dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Uitlijnen doe je met autobandengewoon doen lamzwam.
Zelfde als de mijne.quote:
Doe eens voor?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee man, als ik dat kan dan kan jij... Alhoewel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |