Geen idee hoe het met ze gaat, heb ze op een kotsschool gedaan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben een ander mens tegenwoordig.
[..]
Hoe gaat het met kleine Anne-Fleur en Diederik-Jan?
Je werd misselijk van ze zeker haha iksdee.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen idee hoe het met ze gaat, heb ze op een kotsschool gedaan.
quote:
Heh.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je werd misselijk van ze zeker haha iksdee.
Zo. Ben expres laat nu omdat ik morgenmiddag laat naar de fysio moet en daarna 's avonds in Breda bij hopelijk m'n toekomstige coach trainen omdat ik daar dan toch in de buurt ben.quote:
Kotsschool..quote:
Goed zoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik probeerde niet zojuist jouw maagdelijkheid te verkopen.
Ohhh morgen weer op de pijnbank.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Zo. Ben expres laat nu omdat ik morgenmiddag laat naar de fysio moet en daarna 's avonds in Breda bij hopelijk m'n toekomstige coach trainen omdat ik daar dan toch in de buurt ben.
Ik vind haar tegenwoordig verdacht vriendelijkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:34 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
We hebben Chloro gewoon nodig, ja?
Overgang?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik vind haar tegenwoordig verdacht vriendelijk
Ik beter m'n leven, ben de rust en reinheid zelve.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik vind haar tegenwoordig verdacht vriendelijk
Goed zoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik beter m'n leven, ben de rust en reinheid zelve.
Niemand houdt van me.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Goed zo
Vanwaar die verandering?
Wil jouw poes.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:37 schreef Gridlok het volgende:
cute dit wel, 2 grammar fanaten die grammaticaal correcte poes willen.
Yep.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ohhh morgen weer op de pijnbank.Heb je nu ook een coach dan?
Jawel hoor.quote:
Ze zijn zeldzaam.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:37 schreef Gridlok het volgende:
cute dit wel, 2 grammar fanaten die grammaticaal correcte poes willen.
Bijna alsof je een date hebt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Yep.En nog niet, eerst even praten en me laten beoordelen en zo, kijken of we matchen (ik ken hem al wel, maar toch).
[..]
Jawel hoor.
Ja alleen is dit like 20.000 keer belangrijker. =$quote:
Bijvoorbeeld.quote:En ja, m'n moeder zeker.
Haha wow. Spannend hoor, ik duim voor je.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja alleen is dit like 20.000 keer belangrijker. =$
[..]
Bijvoorbeeld.
"droppie"quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:43 schreef Chloroform het volgende:
M'n moeder is wel een droppie overigens. Zegt ze: "Als je straks gaat verhuizen, krijg ik dan een kamer in jouw huis? Dan kom ik logeren."
Ahw. Lief.
Ja, schattig toch.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:46 schreef krioro het volgende:
[..]
"droppie"![]()
Cute.
En lief dat je voor me duimt.
Raiden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:51 schreef krioro het volgende:
dWc komt hard in de bathroom selfie game:
[ afbeelding ]
Check plz hoe deze sma van 60- kg? in 2:45 even een 2 kg steak weg schranzt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:56 schreef krioro het volgende:
Ook maar even bathroom selfie van mezelf:
[ afbeelding ]
Ho lee fuk. Deze sma just annihilated Furious Pete lmao.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Check plz hoe deze sma van 60- kg? in 2:45 even een 2 kg steak weg schranzt.
http://www.worldstarhipho(...)wshhPYYMdt51uckKBT8J
Destroyer of dreamsquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:27 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
2nutz nootmans nootjes kijk deze pic van je Lorde.
Viespeuk? kijk jouw voorkeur dan, halve zoolquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Ze is 17, viespeuk.
Leuke muziek en zou over een jaar wel maar gvd wat een lelijkerd.
"Moi wichie, asje binkort goat verhuuzn, kenk dan oin koamer in jouw hoezie krijg'n? meidje?"quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:43 schreef Chloroform het volgende:
M'n moeder is wel een droppie overigens. Zegt ze: "Als je straks gaat verhuizen, krijg ik dan een kamer in jouw huis? Dan kom ik logeren."
Ahw. Lief.
waar?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:24 schreef Murdera het volgende:
oahh weer een Marokkanen topicje op de vroege morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |