Bijna alsof je een date hebt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Yep.En nog niet, eerst even praten en me laten beoordelen en zo, kijken of we matchen (ik ken hem al wel, maar toch).
[..]
Jawel hoor.
Ja alleen is dit like 20.000 keer belangrijker. =$quote:
Bijvoorbeeld.quote:En ja, m'n moeder zeker.
Haha wow. Spannend hoor, ik duim voor je.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja alleen is dit like 20.000 keer belangrijker. =$
[..]
Bijvoorbeeld.
"droppie"quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:43 schreef Chloroform het volgende:
M'n moeder is wel een droppie overigens. Zegt ze: "Als je straks gaat verhuizen, krijg ik dan een kamer in jouw huis? Dan kom ik logeren."
Ahw. Lief.
Ja, schattig toch.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:46 schreef krioro het volgende:
[..]
"droppie"![]()
Cute.
En lief dat je voor me duimt.
Raiden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:51 schreef krioro het volgende:
dWc komt hard in de bathroom selfie game:
[ afbeelding ]
Check plz hoe deze sma van 60- kg? in 2:45 even een 2 kg steak weg schranzt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:56 schreef krioro het volgende:
Ook maar even bathroom selfie van mezelf:
[ afbeelding ]
Ho lee fuk. Deze sma just annihilated Furious Pete lmao.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Check plz hoe deze sma van 60- kg? in 2:45 even een 2 kg steak weg schranzt.
http://www.worldstarhipho(...)wshhPYYMdt51uckKBT8J
Destroyer of dreamsquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:27 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
2nutz nootmans nootjes kijk deze pic van je Lorde.
Viespeuk? kijk jouw voorkeur dan, halve zoolquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Ze is 17, viespeuk.
Leuke muziek en zou over een jaar wel maar gvd wat een lelijkerd.
"Moi wichie, asje binkort goat verhuuzn, kenk dan oin koamer in jouw hoezie krijg'n? meidje?"quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:43 schreef Chloroform het volgende:
M'n moeder is wel een droppie overigens. Zegt ze: "Als je straks gaat verhuizen, krijg ik dan een kamer in jouw huis? Dan kom ik logeren."
Ahw. Lief.
waar?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:24 schreef Murdera het volgende:
oahh weer een Marokkanen topicje op de vroege morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |