ik wil er wel eentjequote:Op donderdag 9 januari 2014 17:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Als daar markt voor is tenminste. Misschien zijn ze alleen op zoek naar wat Panzer omschrijft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zosk when will it be my turn
Wat bied je?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik wil er wel eentjezou hem als douchemuts gebruiken.
5quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat bied je?(excl. aankoop en verzendkosten)
wat zou je willen voor je vaginale afscheiding?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja daaag, weet zeker dat mijn sop meer waard is.
Geen idee, weet niet wat jij wil en hoeveel tijd mij dat gaat kosten.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:24 schreef Murdera het volgende:
w
[..]
wat zou je willen voor je vaginale afscheiding?
10 voor een vol potjequote:Op donderdag 9 januari 2014 17:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee, weet niet wat jij wil en hoeveel tijd mij dat gaat kosten.
quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:21 schreef Panzermaus het volgende:
2nutz nootmans nootjes kijk deze pic van je Lorde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
Dat is een walnotendop vol?quote:
neh. geen zaad.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is een walnotendop vol?
En mag het ook incl. zaad? Daar wordt de vagina af en toe mee gereinigd en alles even helemaal schoon gespoeld.
Ja verdoriequote:Op donderdag 9 januari 2014 17:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
neh. geen zaad.
als je er een filmpje van productie bij doet hoeft het maar de halve hoeveelheid te zijn voor dezelfde prijs.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:27 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
2nutz nootmans nootjes kijk deze pic van je Lorde.
Lekker rekkenquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh, vooral anaal gebruik, zie ik.
Eendenbek erbijquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:34 schreef Chai het volgende:
Volgens google is dat 2,5 theelepel.
Gadver, beetje met zo'n ding vocht eruit gaan zitten lepelen.
Niet het zaad eruitspoelenquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is een walnotendop vol?
En mag het ook incl. zaad? Daar wordt de vagina af en toe mee gereinigd en alles even helemaal schoon gespoeld.En het vaginale milieu duidelijk overheerst in geur en smaak.
Ze is 17, viespeuk.quote:
Die foto is mi kanki oncharmant, ja. Weet niet what daar omhoog is met haar verhoudingen enzo. Wel respect dat ze gewoon die AZN blijft daten.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Ze is 17, viespeuk.
Leuke muziek en zou over een jaar wel maar gvd wat een lelijke kop.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die foto is mi kanki oncharmant, ja. Weet niet what daar omhoog is met haar verhoudingen enzo. Wel respect dat ze gewoon die AZN blijft daten.
[ afbeelding ]
En archief gevonden, hier Chai, dit soort shit!
[ afbeelding ]
Lijkt net waspoeder.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die foto is mi kanki oncharmant, ja. Weet niet what daar omhoog is met haar verhoudingen enzo. Wel respect dat ze gewoon die AZN blijft daten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit idee heb je van Bokt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Lijkt net waspoeder.Dat ga ik er dan wel gewoon doorheen mengen.
Van wie is datquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie zo al dat dit een kkvies wijf is.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:39 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Why brah.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik zie zo al dat dit een kkvies wijf is.
Vieze lelijke dikke gele vingers met lelijke nagels.quote:
flashlight m8quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Vieze lelijke dikke gele vingers met lelijke nagels.
Of is het jouw hand? Zo ja, je hebt geelzucht, ga naar de dokter.
racistquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Viel me ook al op, ja.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:50 schreef krioro het volgende:
[..]
quote:
Jij altijd met je rare dingen die je schattig vindt.quote:
i swer i'd live in a hologram with u m8quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij altijd met je rare dingen die je schattig vindt.
Gaat het nou over de muziek of over het meisje?quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
i swer i'd live in a hologram with u m8
Het is een soort Birdy die je niet zat bent na 1 keer luisteren.
Please stahp.quote:Lorde is of Croatian and Irish ancestry,[72] and is a self-identified feminist.
Beide. Ik vind het aandoenlijk dat zo'n niet-popster meisje zo'n succes behaalt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Gaat het nou over de muziek of over het meisje?
Yeah, daar stoorde ik me ook al aan. Plus dat ze zich positief uitliet over Nicki Minaj.quote:
Is toch wel vaker. Maar dan bereiken ze met de rest van hun repertoire het grote publiek niet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Beide. Ik vind het aandoenlijk dat zo'n niet-popster meisje zo'n succes behaalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |