Dat mag helemaal nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:46 schreef Mortaxx het volgende:
http://m.volkskrant.nl/vk(...)ngNavigationItemId=2
Ik had gewoon de printers en nachtje laten draaien whehehe
incl vrienden en foto van een foksterquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik opende firefox om toch maar een keer een nepfb aan te maken. Was even vergeten dat ik er al een had.
Ja die ga ik even verwijderen. Heb nu een mooiere.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
incl vrienden en foto van een fokster [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja die ga ik even verwijderen. Heb nu een mooiere.
Laatst nog Office Space gekekenquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:53 schreef Mortaxx het volgende:
Nog beter. Paar miljoen drukken. Bedrijf in de fik. Verzekeringsgeld erbij.
Oh vandaarquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je moet het ook niemand vertellen
CY heeft een eunuch van hem gemaakt?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:59 schreef Chai het volgende:
Panzer, waarom heb je een ongeslachtelijk icoontje voor je naam?
Past goed bij de mysterie achter deze jongen tochquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:59 schreef Chai het volgende:
hallo x,dit bod is wel door ons gedaan/lopen erop onze naam nog andere biedingen?dit omdat er iemand onze wachtwoord heeft gekkrakt enper dag over de 100 biedingen doet als zijnde wij.michael jackson is voor nellie mijn vroew het redmiddel om over het verdriet vanhaar overleden vader hen te komen.alleen zo, kan ze haar verdriet en tranen laten gaan .ze zit emotioneel muurvast....heb je evt. nog anderespulletjes te koop?dan zou ikgraag in kontat komen met je als jij dat ook wil.we gaan nu van groningen met spoed naar utrecht(IBAZAR)om onze inmiddels 104 e s.o.s persoonlijk onder de neus te drukken,groetjes een oververmoeide xquote:
In welk universum? Ik heb liever dat ik een week de tijd heb om het te versturen dan dat ik dezelfde dag nog twee uur voor niks zit te wachten omdat er weer niemand op komt dagen (of er een lager bedrag voor vang).quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hallo x,dit bod is wel door ons gedaan/lopen erop onze naam nog andere biedingen?dit omdat er iemand onze wachtwoord heeft gekkrakt enper dag over de 100 biedingen doet als zijnde wij.michael jackson is voor nellie mijn vroew het redmiddel om over het verdriet vanhaar overleden vader hen te komen.alleen zo, kan ze haar verdriet en tranen laten gaan .ze zit emotioneel muurvast....heb je evt. nog anderespulletjes te koop?dan zou ikgraag in kontat komen met je als jij dat ook wil.we gaan nu van groningen met spoed naar utrecht(IBAZAR)om onze inmiddels 104 e s.o.s persoonlijk onder de neus te drukken,groetjes een oververmoeide x
ik wil 50 euro komen ophalen vandaag alsje zegt okquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
In welk universum? Ik heb liever dat ik een week de tijd heb om het te versturen dan dat ik dezelfde dag nog twee uur voor niks zit te wachten omdat er weer niemand op komt dagen (of er een lager bedrag voor vang).
STERF STERF STERF
morgen ben ik jarig van mij kan die dag gestolen worden en ik zal wel zorgen dat je daar ook niet op hoeft te reageren...hoe word je hard hoe word je gevormd door mensen en dingen als dit...ik dacht dat ik alles wel gehad had maar naar gisteren komt dit te erg aan ...maar dat komt waarschijnlijk omdat ik gek ben ..............
Keel gekeken met spiegeltje,geen enge dingen! Waarschynlyk v de stres,geen fyn onderz. Ryden parkeerg uit,ryd auto vol op ons in! Vent was 2mt en ik vloog hem aan! Hoeveel,hoelang nog die tegenslagen..
By et nu niks te vinden,kuur gehad voor 14dg en voor simba,injecties. ¤80 wat op rek mocht,al gaat praktyk ook slecht..we zyn kapot,wat een dag vandaag..
Heb gisteren,naar onderzoek kno gehad..auto ongeluk..met me kids naar dierenarts..het op fb gezet..en op enkele smsen v lieve vrienden na,hoor ik er niks op:-(ja dat komt aan!!
ik vind helemal mooiquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ik wil 50 euro komen ophalen vandaag alsje zegt ok
mag u telefon numur?
Was benieuwd of je die nog terug kon krijgen. Het werkte.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:59 schreef Chai het volgende:
Houd je bek nootmans!quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Past goed bij de mysterie achter deze jongen toch
Zelden.. hoezo? wil je tips?quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:27 schreef Mortaxx het volgende:
2nutz? Koop jij wel eens gedragen slipjes?
Tfoe Alexander de Small.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
doe je ogen open
HAHAHAHHAHAHHAHAH
ik wel.
wowquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
gelijk weer over mijn penis. Je mist hem he?
Nee heb gister een dildo aangeschaft.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
gelijk weer over mijn penis. Je mist hem he?
picsquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee heb gister een dildo aangeschaft.
Zal jouw dope eens rosequote:Op donderdag 9 januari 2014 16:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
kk:')
Als de dope meer rose was was het net CB
Vinden vrouwen dildo's nu echt leuk? Als ik er eentje was zou ik er weinig aan vinden, zo'n dood stuk plastic van 20+ cm in je lichaamsholte werken.quote:
Geen idee heb er nooit een gehad maar zou dan sws wel eentje van rubber oid nemen met een echte penisvorm en wiebeligheid en geen rechte harde plastic dildoquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vinden vrouwen dildo's nu echt leuk? Als ik er eentje was zou ik er weinig aan vinden, zo'n dood stuk plastic van 20+ cm in je lichaamsholte werken.Doe mij dan maar een vibo.
zwart of blank?quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen idee heb er nooit een gehad maar zou dan sws wel eentje van rubber oid nemen met een echte penisvorm en wiebeligheid en geen rechte harde plastic dildo
Beetje aan de dure kant hoorquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
3,50?
Leuk manwanneer hoor je ongeveer dan?
Ik ga die denk ik verkopen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:27 schreef Mortaxx het volgende:
2nutz? Koop jij wel eens gedragen slipjes?
Waarom beeld ik me nu een penetrante ammoniak-lucht in.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga die denk ik verkopen.Gewoon elke dag eentje volsoppen.
Vind jij chai vies?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom beeld ik me nu een penetrante ammoniak-lucht in.Thanks Chai.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom beeld ik me nu een penetrante ammoniak-lucht in.Thanks Chai.
Ik vind ze allemaal vies. Altijd van die kilometerslange witte vlekken in die broekjes.quote:
Ik moest aan een stal denken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan zou ik mezelf moeten uitdrogen en dan een slipje volpissen?
beter dan remsporenquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal vies. Altijd van die kilometerslange witte vlekken in die broekjes.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal vies. Altijd van die kilometerslange witte vlekken in die broekjes.
[..]
Ik moest aan een stal denken.Betonnen vloer, overal hooi, en dan zo'n damp.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga die denk ik verkopen.Gewoon elke dag eentje volsoppen.
Als daar markt voor is tenminste. Misschien zijn ze alleen op zoek naar wat Panzer omschrijftquote:
En dan moet je ze veel te lang gaan dragen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:14 schreef Panzermaus het volgende:
van die kilometerslange witte vlekken in die broekjes.
Ahh, vooral anaal gebruik, zie ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |