Oh geen idee, daar kijk ik echt niet naarquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk altijd feestjes met meerdere stages enzo? ik heb eigenlijk het liefst maximaal 4 of 5 systems, en dan vind ik het wel goed.
[..]
haaa
Hoe kon ik daar aan twijfelenquote:
Suggesties?quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:34 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik wio een andere bij naam dan ga ik akkoord.
Yuri is een kktroll.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:04 schreef Gridlok het volgende:
omg sooo sexy jij durft![]()
pls post meer bby wil al je rondingen bekijke<--- Dit is Yuri_boyka trouwens.
Feest?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
goede vraag.heb wel zin in een feestje
Hou je mond of ik kom je een mini-bitchslap geven in aggaquote:
Nouja, misschien ligt het aan mijquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh geen idee, daar kijk ik echt niet naar. Volgens mij is dit wel 1 stage? Tenminste, kan me niet voorstellen dat ze daar meerdere zalen hebben.
Die ene in dat topic met kleren en outfit is nog ergerquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:04 schreef Gridlok het volgende:
Sexy & GewaagdErg fijne foto's!
![]()
omg sooo sexy jij durft![]()
pls post meer bby wil al je rondingen bekijke<--- Dit is Yuri_boyka trouwens.
Wow zieke bil dame laat me zien wat je kan.
Zo jij hebt duidelijk in de goede rij gestaan, wanneer de lekkere lichamen werden uitgedeeld! Trouwens als je nog meer hebt, dan hoef je niet alles in KPD te posten hoor, hier mag ook
Dat snap ik ook niet, je kent me tochquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe kon ik daar aan twijfelen?
'Troela'quote:
jaquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die ene in dat topic met kleren en outfit is nog erger
"Oeh mooie stippen, ik word er helemaal naar toe getrokken"
Never forget retarded herdershond puppy 2012quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet, je kent me toch
quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Never forget retarded herdershond puppy 2012
Hahaha net of ik Modus hoor pratenquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja
"goede fit, brah"
"staat je goed man"
bij een fucking wit t-shirt
Met betrekking tot ?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Had je al keuze gemaakt btw?
[..]
Hahaha net of ik Modus hoor praten![]()
je hebt in een vriezer gezeten?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met betrekking tot ?
Beetje traag van begrip hier, maar ben net aan het ontdooien
Meesterquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Suggesties?
[..]
Yuri is een kktroll.
Ja, genaamd "buiten"quote:
Laatst ook weer naar een paar kleine geweest, maar dat vind ik niet leuk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, misschien ligt het aan mijik dacht dat je voornamelijk naar hele grote feesten ging.
Kauwe klauwen, niet normaalquote:
had je je wanten niet aan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kauwe klauwen, niet normaal
highrollahquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Laatst ook weer naar een paar kleine geweest, maar dat vind ik niet leuk.
Jawel, van die vingerloze handschoenen die daklozen ook dragenquote:
Ohja die opleiding of werk ding?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met betrekking tot ?
Beetje traag van begrip hier, maar ben net aan het ontdooien
Ohhhhhhhhh!quote:
dus binnenkort kunnen we zeggen: het is de schuld van de rabobank 4ebe?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhh!
Ik ben gewoon naar de Rabo gegaan en dat andere laten schieten.
Vond dat interessanter qua werkgever en werkzaamheden.
Heb een goed gesprek gehad, zei dat ik me goed verkocht had.
Dus ik hoop er het beste van.
Oeh nice. Hoe duur was je btw?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhh!
Ik ben gewoon naar de Rabo gegaan en dat andere laten schieten.
Vond dat interessanter qua werkgever en werkzaamheden.
Heb een goed gesprek gehad, zei dat ik me goed verkocht had.
Dus ik hoop er het beste van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus binnenkort kunnen we zeggen: het is de schuld van de rabobank 4ebe?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oeh nice. Hoe duur was je btw?Het uitzendkracht -tariefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat wel!
Lijkt me supertof om daar te werkenBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
hoeveel is dat?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het uitzendkracht -tarief
Ja dat wel!
Lijkt me supertof om daar te werken
3,50?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het uitzendkracht -tarief
Ja dat wel!
Lijkt me supertof om daar te werken
kpdquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:11 schreef hoas het volgende:
Ik had een keer 2 stoelen en een bank gratis op te halen, henk nam de mooie stoelen mee en zou later de iets mindere bank met de aanhanger ophalen
Heb hem nooit meer gezien en op email werd niet gereageerd
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:09 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, of je zet een bank er op met 'gratis afhalen'. En dan krijg je alleen maar reacties of je het niet even naar ze toe wil komen brengen omdat ze geen auto hebben. Het liefst moet je het ding nog bij die lui naar de bovenste verdieping sjouwen (want zere vingers) en afstoffen (want allergisch). Echt heel heldhaftig dat mensen het lef hebben om dat soort shit te vragen.
Jezusquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:11 schreef Plantagehouder het volgende:
Vorige week zou iemand langskomen van marktplaats om iets op te halen. Belt hij mij op dat hij voor mijn deur geparkeerd staat en of ik het product naar hem toe kan brengen. Ik vertelde hem dat hij gewoon mocht aanbellen etc waarna hij wat pruttelde en ophing. Vervolgens zag ik hem wegrijden.
Hier trap ik ook niet meer in
was te verwachtenquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:30 schreef Chai het volgende:
https://www.facebook.com/Petattatie?hc_location=stream
Getekend met Bilal Zouhairquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:30 schreef Chai het volgende:
https://www.facebook.com/Petattatie?hc_location=stream
hoezo ongewenst..?quote:Dit is overduidelijk racisme en drijft ongewenst een wig tussen Nederlanders en andere bevolingsgroepen.
dafuq?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:41 schreef Chai het volgende:
Even gevraagd wat 'bevolingsgroepen' zijn
jawel, maar dat account??quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Zie je het niet staan? gewoon op die wall.
Ja ik opende firefox om toch maar een keer een nepfb aan te maken. Was even vergeten dat ik er al een had.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |