Jij bent een 'fronie?quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:26 schreef Murdera het volgende:
misschien is het tijd om iets toe te geven dan
Vind je die gek?quote:
hardopquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent een 'fronie?
[ afbeelding ]
Hahaha shiiiiitquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent een 'fronie?
[ afbeelding ]
Gewoon ook echt iddquote:
Die in het filmpje vind ik wel een tikkeltje afwijkendquote:
je bent zelf een tikkeltje afwijkendquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die in het filmpje vind ik wel een tikkeltje afwijkend
Haha wtf, Rick James horse.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent een 'fronie?
[ afbeelding ]
Ga toch naar Meppelquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je bent zelf een tikkeltje afwijkend
Ja doh allemaal die je in die docu zietquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die in het filmpje vind ik wel een tikkeltje afwijkend
Wat is daar dan? Behalve een station.quote:
HELEMAAL NIKSquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is daar dan? Behalve een station.
Ik wio een andere bij naam dan ga ik akkoord.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jawel, je bent mijn bitch en ik ga je knuffelen en vasthouden en koekjes geven en voor je zorgen.
"kkmocro"?quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:34 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik wio een andere bij naam dan ga ik akkoord.
Ja ookquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja doh allemaal die je in die docu zietdacht dat jij jongens in het algemeen bedoelde
Het zal je eindstation maar zijnquote:
dat zou echt helemaal het einde zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zal je eindstation maar zijn
Haha waarom doe je dat dan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:40 schreef Allure_ het volgende:
man man, wat een ellende broeken voor mannen uitzoeken
Neem wat cola, dat helptquote:
valt best meequote:Op donderdag 9 januari 2014 13:40 schreef Allure_ het volgende:
Verlaat kerstkadoquote:
Ah dat is kut.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Verlaat kerstkado. Dan ook nog eens een jeans, die ik meestal heel lelijk vind met van die vale vlekken en gaten
.
wat is daar moeilijk aan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:40 schreef Allure_ het volgende:
Fix een paar chinos voor 20 euro bij H&M, klaar.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Verlaat kerstkado. Dan ook nog eens een jeans, die ik meestal heel lelijk vind met van die vale vlekken en gaten
.
"stuur de rekening maar" helpt niet?quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Wel een voordeel dat ik het zelf kon uitzoeken, want heb nu een mooie donkere die hopelijk goed aansluitquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah dat is kut.Iets lelijks moeten sponsoren.
Waarvan precies?quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
maar het komt omdat ik teveel heb gesnoept enzo.
Hoe zag jouw ontbijt er uit? Laat me raden, schaal vol met autodrop.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
maar het komt omdat ik teveel heb gesnoept enzo.
Ja, chino's mocht dus nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Fix een paar chinos voor 20 euro bij H&M, klaar.
Nee, heb hem ook gedwongen om zelf kado's voor mij uit te zoeken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
"stuur de rekening maar" helpt niet?
260 gram m&m';squote:Op donderdag 9 januari 2014 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarvan precies?
Inb4 snoepjes
2 kopjes koffie.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoe zag jouw ontbijt er uit? Laat me raden, schaal vol met autodrop.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
260 gram m&m';s
[..]
2 kopjes koffie.
M&M's heb je tog in allerei kleurtjes ;s is toch variastie ;squote:Op donderdag 9 januari 2014 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
goed gevarieerd
Schijf van vijf
Gr. Gr. Voedingscentrum
Lol, lekker op het werk, blijft zijn eigen plee mooi schoon.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dadelijk lekker pruttelen op de wc.
Ja, vind ik ook het mooiste. Maar je moet wel een beetje afwisseling in je kast hebben hequote:Op donderdag 9 januari 2014 13:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wathoezo niet, die broeken zitten zo kk lekker.
best gevarieerd hoor. rood en groen en geel en blauw en bruin en oranje.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]goed gevarieerd
Schijf van vijf
Gr. Gr. Voedingscentrum
Je mag de gele niet eten, die zijn giftigquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
M&M's heb je tog in allerei kleurtjes ;s is toch variastie ;s
Ahumquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
best gevarieerd hoor. rood en groen en geel en blauw en bruin en oranje.![]()
schijf van 6
wel ook nog gewoon lunch gegeten hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |